Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 17:35
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
maudje schreef:
[B]Ik moet nog een nieuwe zonnebril kopen deze zomer, ik vind deze wel mooi.
Jaaah die bovenste is het idee zonnebril dat ik heb, lastig uit te leggen
Oud 13-04-2002, 18:36
Alet
Alet is offline
Citaat:
maudje schreef:
Ik moet nog een nieuwe zonnebril kopen deze zomer, ik vind deze wel mooi.

Zoiets heb ik, maar met donkere glazen en een smaller montuurtje.
Ik ga zeker een zonnebril erbij kopen, wil iets vrolijkers .
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:18
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Li schreef:

dat lijkt zo
Als je nou elk jaar een nieuwe aanschaft die 20 euro is ofzo, of dat je nou met een hele goede en wat duurdere zonnebril jaren doet ,maakt uiteindelijk in prijs niet eens zoveel uit
Alleen m'n ouders vinden het belachelijk om zoveel geld in een keer uit te geven aan zo'n zonnebril, dus moet ik het zelf maar betalen
maakt voor mij nix uit, ze zijn toch kapot voor de zomer is afgelopen (en vertel me nou niet dat zo'n gucci of armani-geval niet kapot is als je er met je volle gewicht op gaat staan) dus dit jaar ga ik maar eens een groene of een bruine die zo van kleurtjes overloopt van de v&d of de hema, zoiets, ga er maximaal 10 euro voor betalen, èch nie meer, ik snap echt niet waar jullie al dat geld vandaan halen om zulke zonnebrillen te kopen en in van die dure kleren te kopen
Oud 15-04-2002, 17:00
stylo girl
stylo girl is offline
Citaat:
Li schreef:

euhmm paar honderd euro?? Heb je in ieder geval een mooi model met redelijke kwaliteit
Maar met minder neem ik zeer graag genoegen... En klopt die Gucci brillen zijn ook zeer mooi...
Hoeveel heb jij betaalt voor die brillen? (als ik vragen mag)

Offtopic: Online???
Sorry hoor maar ik vind het echt triest om zoveel geld aan zonnebrillen uit te gaan geven. Zoiets draag je niet echt heel vaak en je hebt voor veel minder geld ook hele stijlvolle zonnebrillen. Je ziet trouwens ook niet echt of zo'n ding nou super duur is geweest en bovendien raak je zonnebrillen snel kwijt of gaan snel stuk omdat je hem steeds op of af zet(ik tenminste), of er op gaat staan.
Ik heb er laatst een voor €10 gekocht echt een heel mooi model met parelmoerachtige glaasjes... En ik heb er alleen nog maar positieve reacties op gehad. Ik vind een paar honderd euro voor een bril echt dood en dood zonde van je geld(maar ja dat is voor ieder z'n eigen keus).

Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 17:04.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:57
Li
Li is offline
Citaat:
stylo girl schreef:

Sorry hoor maar ik vind het echt triest om zoveel geld aan zonnebrillen uit te gaan geven. Zoiets draag je niet echt heel vaak en je hebt voor veel minder geld ook hele stijlvolle zonnebrillen. Je ziet trouwens ook niet echt of zo'n ding nou super duur is geweest en bovendien raak je zonnebrillen snel kwijt of gaan snel stuk omdat je hem steeds op of af zet(ik tenminste), of er op gaat staan.
Ik heb er laatst een voor €10 gekocht echt een heel mooi model met parelmoerachtige glaasjes... En ik heb er alleen nog maar positieve reacties op gehad. Ik vind een paar honderd euro voor een bril echt dood en dood zonde van je geld(maar ja dat is voor ieder z'n eigen keus).
Ja maar of je nou kwalitatief een goede bril wil of alleen een show model van de hema met vale brilglazen is wél een verschil natuurlijk... En als ik naar een land ga waar de zon fel schijnt wil ik een goede zonnebril
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:12
Stevill
Stevill is offline
gewoon een oranje sport zonnebril waarvan ie is weeknie maar 't is wel fijn voor na het uitgaan
Oud 16-04-2002, 16:30
stylo girl
stylo girl is offline
Citaat:
Li schreef:

Ja maar of je nou kwalitatief een goede bril wil of alleen een show model van de hema met vale brilglazen is wél een verschil natuurlijk... En als ik naar een land ga waar de zon fel schijnt wil ik een goede zonnebril
Ja maar er zijn ook goede/mooie zonnebrillen waarvan de prijsklasse wat lager is dan waar jij het over hebt. En ik heb het in mijn geval niet over een 'showbril met vale glazen' of hoe jij dat ook noemt, verreweg van zelfs! Die bril van mij heeft meer iets weg van die brillen op de plaatjes van esmee en maudje. Maar ja ik heb er ook verder niks tegen ik vind het alleen héél erg zonde van je geld(daar kan je beter een mooie nieuwe broek of schoenen voor kopen zou ik denken... Maar ja het is maar waar je je geld aan wilt besteden.)
Reageren

Regels voor berichten