Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind het diep triest, het zijn fucking sell outs!! altijd beweerden ze dat ze bij een of ander labeltje van een vriend zouden blijven bla bla bla en nu signen ze met een fucking major label!! Zaten ze al, soort van...
Opzich ik vind het niet erg, maar dan had je niet zulke mooie verhalen moeten ophangen...
|
Verwijderd
|
ach ja t is allemaal beetje dubbel, ik weet verder niet of ze zulke uitspraken gedaan hebben, als da zo is is t ook beetje lijp, maar ja ik snap t wel, als iemand je een goed en redelijk contract aanbied waar je meer geld mee kan verdienen, waarom niet?? jullie doen allemaal of geld verderfelijk is maar als je je uit je naad werkt is t toch ook chill om wat er voor terug te krijgen? bij epitpah/hellcat zullen ze heus nie zo veel verdiend hebben...
|
![]() |
|
Het moest punk voorstellen. Gedraag je er dan ook naar. En lars deed niet anders als roepen majorlabels suck op t podium. Het probleem is niet geld verdienen, maar dat je in zee gaat met zulk soort bedrijven.....die een artiest als een fuckin product zien. Als je zo'n anti-houding had in t verleden en je laat nu een product van jezelf maken dan is je integriteit gewoon ver te zoeken. Waarom tekenden die sukkels dan niet destijds bij Maverick records. Hadden ze 10x meer kunnen verdienen en madonna kunnen neuken op de koop toe. Betere deal, dus waarom deden ze het toen niet? En nu wel?
De hele fuckin alternatieve scene word leeggekocht nu de majors lucht hebben gekregen van t feit dat punkrock/whatever sells. En als je daar gewoon in meegaat om een quick buck te verdienen dan verneuk je gewoon de scene die je groot heeft gemaakt. Sure ze hebben er hard voor gewerkt, maar de fuckin scene heeft ook megaveel voor dat soort bands gedaan. Kids die shows hebben opgezet en je band hebben geboekt toen je nog niets was, kids die je publiciteit hebben gegeven doormiddel van zines/whatever. They owe the punkscene. Niet andersom. Maargoed 99% van alle "sellouts" gaat op hun bek en komt dan met hangende pootjes terug(ik noem een bad religion) of transformeren in een grap(the offspring). De voorbeelden zijn eindeloos. Zo dat is mijn mening ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar in een side project van lars frederiksen zingt hij "Just because i dress like this, doesn't mean that i'm a communist" daarmee wilt ie denk ik duidelijk maken aan mensen dat hij zeker geen communist is en dat gewoon een lekkere rechtste zakenman is en die gast heeft z'n eigen kleding lijn, bah fuck hen |
![]() |
|
ik heb het altijd al gasten met foute kleding gevonden. Alleen het album "..and out come the wolves" spreekt me aan. Voor de rest heb ik niks met die band, en hoef ik er niks mee te maken hebben.
Ik heb totaal niks tegen commercialiteit, als je geld kan verdienen met iets wat je leuk vindt dan moet je dat doen, da's tof! Ga een tijdje mee in het commerciele circuit word rijk en spring er uit! Maar je moet niet eerst respect proberen te winnen door te zeggen dat je nooit met een majorlabel zou signen omdat je daar te "punk" voor bent ofzo. En dan later toch signen, dat is laag en begrijpelijk dat veel fans hen niet meer zullen respecteren. Fuck it als het "in tegenstrijd" is met de zogenaamde "punk" attitude, punk is een grote flop! punk is een ontkenning.... *geniet verder van zijn "Bruce Springsteen - Born in the U.S.A." plaat*
|
Verwijderd
|
Nieuwe cd is wel oke. Ik heb al hun albums origineel maar eigenlijk heb ik er nooit echt goed aandacht aan besteed, was weer zo'n bui van mij om alles in te slaan en ze leuk te vinden ofzo.
Dus ik kan ook niks vergelijken. Maar dit album valt wel mee. wel 19 nummers van redelijke lengten.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|