Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ikzelf ben op het ogenblik bezig met: Klarinetconcert nr. 1- Carl Maria von Weber Klarinetconcert nr. 2- Carl Maria von Weber Concert KV622 - Wolfgang Amadeus Mozart Duo 1 - Crusell Blues i Bb - (weet componist niet) 't zal je nog niet opgevallen zijn, maar dit alles is op klarinet ![]() ![]() Bijna allemaal klassiek, klinkt toch het mooist op een klarinet... Heb ooit wel popmuziek erop gespeeld (R. Kelly- the world's greatest en Shakira ![]() In een orkest is popmuziek wél heel erg leuk, zo heb ik o.a. FLASHDANCE (what a feeling) - jennifer warnes CATS (musical) DON'T LET THE SUN GO DOWN ON ME- elton john FLOWER POWER (the road to san fransisco, jaren 70 muziek) THE FINAL COUNTDOWN- toto A BRAND NEW DAY gespeeld. Een aantal van deze nummers is gedaan met een zanger(es) en slagwerkgroep erbij, echt geweldig ![]() Verder heb ik ook filmmuziek gespeeld, oa Lord of the Rings, Titanic, Jurassic Park, the Lion King, Alladin, The Phantom of the Opera. Was ook erg leuk.
Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 13:11. |
![]() |
|
![]() |
5 seconden is wel extreem lang ja
![]() ![]() Ik oefen nu dit: Code:
G||--------------------------------| D||-------------------5h7p5--------| A||-------------------------6--8-8-| E||--8--8-8-8--8-8-8---------------| ------------------------------| ----------------5--8-8--------| -----------------------8--8-8-| --6--6-6-6--6-6---------------| ------------------------------| ----------------7---------5-5-| -------------------8-8-6------| --8--8-8-8--8-8---------------| |
![]() |
|
Verwijderd
|
Code:
G------5-7-5---5----7-9-11-13b-|-7-6-4---------------------- D-7b-7-------7---7b------------|-------7-5-4-7-5-4---------- A------------------------------|-------------------5-3-2-1b- E------------------------------|---------------------------- |
![]() |
||
Citaat:
Normaal gezien staat tussen haakjes de noot waar je moet naartoe benden, maar dat zie ik hier niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik vind het vrij makkelijk eigenlijk tot nu toe. Ik kan nu: Smashing Pumpkins - Mellon Collie & the Infinite Sadness een stuk van Titanic Theme Song En nu Fur Elise waarbij ik nu aan het moelijke gedeelte begin. Verder schrijf ik zelf veel, dat vind ik ook het leukste/belangrijkste. Mijn vriendin speelt al langer en die helpt me met techniek enzo Gitaar speel ik trouwens ongeveer 3 jaar. (wist niet zeker of je de gitaar of piano bedoelde) Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 15:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en je speelt de normale versie van fur elise, of een bewerking |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb een stiefmoeder die al 9 jaar les heeft gehad en al weet ik hoe lang speelt die me helpt, echter. ![]() En ik leg me meer toe op de klassieke stukken. Menuetjes, Chopin's Nocturnes (heerlijk), een Rondo in C van lovely Ludwig van, Für Elise... En wij hebben een vleugel in de kamer staan. En persoonlijk vind ik dat een vleugel een klassiek instrument is, en er dus ook klassiek op gespeeld moet worden... Heerlijk, heerlijk...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, mijn oma speelt al 60 jaar piano ofzo en ze heeft ook een vleugel thuis staan. Op als ik bij haar thuisben speel ik ook alleen maar klassieke stukken, zoo mooi vind ik dat! Maarjah ik wil nog wel wat stukken leren spelen.... Thuis hier staat gewoon een standaard les piano waarop ik jazz enzo ook veel mooier vind klinken. Klassiek klinkt niet echt op een normale piano ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is wel moeilijk en misschien lijkt het zelfs onwaarschijnlijk, maar het lukt bestwel als ik er veel aan oefen ![]() Ik speel hem niet op tempo (ik vind het tempo van het origineel zo hoog dat het niet mooi meer is) Maar het duurt nog wel ff 2 maanden ofzo voordat ik hem HELEMAAL vloeiend kan. Ik ben nu bij het stuk waar het gepiel en de toonladders beginnen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn doel is ook niet om het mee te kunnen spelen met het nummer, maar om er wat sneller van te worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Leon Brouwer - Un Dia De Noviembre
Muse - Map Of Your Head <- lekker zomers ![]() (check www.power-tab.net)
|
![]() |
Ben op elec. gitaar bezig aan:
Metallica-Master of Puppets (de riffjes, de solo waag ik me niet aan) Metallica-One (de acoustische eerste solo) Loopje van Metallica-The call of the ktulu (jeetje waarom oefen ik bijna alleen Metallica?? ![]() En verder bezig om de nummers die ik al ken ook staand en springend en hoppend te kunnen spelen ![]()
|
hmm. ik wil zoveel leren spelen. maar goed. waar ik mee bezig ben / aan wil werken deze zomer:
A perfect Circle - Judith (om de tom fills) Metallica - Master of Puppets, Enter Sandman, Sad but True, From whom the bell tols (om the coveren) Pantera - Domination (voor den dubbelen bass) Pantera - Cowboys from Hell (moet ik nogsteeds finetunen) Machine Head - Davidian (voor den dubbelen bass) Tool - Stinkfist (omdat Tool gewoon kool is) ff cdtje branden meteen
|
ik ben trouwens ook nog bezig met een ander stuk van bach, alleen weet ik de titel niet meer, hij is wel heel snel, en de jongen die het me leerde heb ik geen contact meer mee, dus kan ik het niet afmaken
![]() Oh en ik ben al eeuwen lang bezig met debussy-arabesque, hij is niet moeilijk, maar ik kan me er niet toe brengen...zal het toch weer moeten proberen straks. *even eigen topic uppen ![]()
|
K leer meestal wat op dat moment in mij opkomt. Als ik iets hoor, en k vind het cool, ga ik het na proberen te spelen. Als dat niet lukt, zoek ik de tabs op. Metallica is zeer cool om te spelen.
Verder is nog steeds het leukst om zelf nummers te fröbelen. Ohjah, k speel gitaar, en k heb nog nooit les gehad, ben het ook niet van plan.
||
Citaat:
Ben momenteel Blue Rondo van Brubeck aan het oefenen, een stuk in 9/4.
Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 21:45. |
![]() |
|
|