Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor meer info:
http://www.mxtabs.net/bassguitar.php...cb5ae98c6b8867 |
![]() |
|
![]() |
"Pennywise - Bro Hymn Tribute" op de bass. En 't lukt nog niet. Ja, lach maar
![]() Code:
-----------------5----7--| --------------7----------| --5--5--5--5-------------| -------------------------| ----7--5-----------------| ----------7--5-----------| ----------------8--5-----| ----------------------8--| ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk zelf dat er amper tabs voor piano zijn omdat er toch vaak verdelingen en zaken zijn die je nu eenmaal niet met het simplistische tab vorm kan uitwerken
||
Citaat:
Voor kleuters is er zo'n boekje waarbij je gekleurde stickertjes op de piano moet plakken en die stickertjes komen dan overheen met de kleurtjes in het boek. In de tussentijd staan die kleurtjes wel op de juiste plek van de notenbalk zodat je wel kunt leren begrijpen waar die plek zit. Voor mijn moeder heb ik een dergelijk systeem bedacht op onze clavinova (ik ga dat echt niet op een echte piano doen ![]() Het is een systeem en mijn moeder heeft zo een klein beetje piano leren spelen ![]() Zelf ben ik gewoon begonnen met 4 maten de C 4 tellen aanhouden. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Ach, ik ben een Chopinsee volgens velen, dus wat zou dan beter passen dan de muziek leren van deze dichter van het klavier...
|
alleen paar oefenigen van guitartricks.com en af en toe wat solo's van bands als Children of Bodom(die voor geen meter lukken), Opeth(die wel aardig gaan) en Metallica (whahaha...owjah zelfspot was slecht
![]() ![]()
|
|