Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, maar echt hoor. Die vent IS gewoon grappig. Hij hoeft het niet te spelen ![]()
||
Citaat:
Ik zit met zo'n film in mijn hoofd, maar ik kan me maar niet herineren waar het over ging. Ik kan me echt alleen maar een paar beelden voor de geest halen. Ik zie steeds een soort grijs, eng mannetje, richting freak/monster achtig uiterlijk, die op een fietsje door de ruimte fietst. En ook naar de maan dus. HEt is echt een hele rare film die (nu ik er langer over na denk) geen eens met mensen gedaan is volgens mij, maar met poppetjes ofzo. God, waar zou ik die beelden toch vandaan halen ![]() Er zeker niet iemand die heel toevallig weet waar ik het over heb!? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik wilde er eerst heen, maar toen ik zag dat Jim Carrey en Jeff Daniels er niet in speelden dacht ik echt: laat maar.... |
![]() |
|
Truman Show is gewoon een goede film.. wat nou echt mooi was geweest met de film is als ze nou niet in de trailer hadden gezegd dat Truman al door camera's in de gaten werd gehouden.
Dit zou vooral voor de bezoekers een zeer mooi gegeven zijn, aangezien je dan kon afvragen wat nou die reclame was, en die vallende lamp ![]() Maar gewoon de film van Jim Carrey vind ik gewoon "When Nature Calls". Die vond ik pas geweldig, om het eerste deel heb ik kunnen lachen, maar om het 2e kon ik niet meer bijkomen. |
![]() |
|
Ace ventura is trouwens wel 1 van de weinige films waar het 2e deel minstens net zo goed is, als het al niet beter is !!!
![]() iig niemand die er over klaagt dat ze een 2e deel hebben uitgebracht ![]()
|
De meeste mensen die hem niet uitstaan moeten dan ook begrijpen dat hij ook maar zijn geld verdient door te acteren.
Hij laat mensen lachen en ik vind dan ook spijtig dat jullie die humor niet begrijpen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Een film-vragenlijst Verwijderd | 16 | 10-11-2011 10:54 | |
Films, TV & Radio |
beste acteur/actrice ??? tortelduif | 37 | 01-07-2002 17:58 |