Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk zit er agressie in de mens, maar ook vele andere emoties als liefde, mededogen, vrienschap, enz.
||
Citaat:
Edoch agressie moet niet onderdrukt worden. Dat kan niet, zeker niet op grote schaal. Men moet er alleen mee leren omgaan. Haat is uiting van agressie.
||
Citaat:
En nu ga ik naar bed, want ik moet morgen weer vroeg op. Interesseert vast niemand iets, maar ik zet het toch even neer...
||
Citaat:
Er werd die dag getoornd aan het imperium van het machtsgeile Judeamerika. Hoe dan ook, bed is een mooi alternatief voor deze virtuele tijdsdoding. Heerschap; Gegroet.
||
Citaat:
Als je geen liefde kent, is het onmogelijk haat te onderscheiden, immers, je kent het tegengestelde niet, dus hebt geen mogelijkheid tot afspiegeling. De mens heeft haat nodig.
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
ja, een lerares op school wens ik dood. misschien niet letterlijk, maar ze mag in ieder geval wel uit MIJN leven verdwijnen en ergens anders vrolijk verder leven.
ze weet mij zó te vernederen, mij voor van alles uit te maken en mij zo op laten zien tegen sommige dingen, dat ik haar soms wel dood wens ![]()
|
ik heb me vader vaak de dood gewenst maar achteraf heb ik dat niet gemeent het was gewoon als ik woedend was dat ik dan echt zo iets had van die kerel moet dood maar aan de andere kant ieder mens heeft recht om te leven dus hij ook ook al heeft die dingen gedaan die niet leuk waren.....maar nou heb ik dat niet meer.....
![]() |
![]() |
|
tuurlijk heb ik wel eens mensen dood gewenst
![]() als ik mensen doodwens is het ook niet echt een bevlieging ofzo maar ook zeker niet gerechtvaardigd
|
Verwijderd
|
ik wens heel vaak mensen dood. mensen die anderen zomaar uitschelden of pijn doen, respectloze mensen.
en verder... er is iemand die ik al ongeveer 2 jaar haat. en ik wens meerdere keren per dag dat die persoon doodgaat omdat mijn leven verkloot wordt, en ik mezelf er door ga haten. t klinkt heel vaag, maar t beheerst mijn leven. is er niemand die dat herkent?? |
![]() |
|
Ik heb vaak genoeg gehad dat ik iemand de dood toewenste, sommige meende ik maar bijv. mijn eigen moeder? Nee die wens ik het helemaal niet. Eigenlijk is het niet oprecht om iemand de dood toe te wensen want het is toch eigenlijk beter dat zulke mensen ook bestaan? Anders had niemand gevoelens en meningen over mensen/dingen.
|
![]() |
ja ik heb ook wel eens een *&%T$*% lerares vervloekt. Ik zat aan mijn huiswerk en riep het hardop in mijn frustraties.
De rest van de avond had ik hard verder gezwoegd aan mn sommetjes. De volgende dag op school bleek ze vervallen te zijn en in het ziekenhuis te liggen. Het was niet heel ernstig want binnen 2 weken was ze weer op school. Maar zo zie je maar, the power of the mind ![]() |
![]() |
|
mjah degene die ik het meest de dood in heb gewenst heeft nu een dodelijke ziekte...
spijt?!... ik weet het niet, op dat moment meende ik het en als ze dan dood zou neervallen zou ik er niet om gegeven hebben...plus ik kon toen ook niet in de toekomst kijken... die ziekte maakt alles wel anders, liefde en haat staan dicht bij mekaar i guess... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met M/V aangaan met "homo/biseksueel verleden" SimplyABoy19 | 147 | 16-05-2005 23:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Abdul-Jabbar van de Ven wenst Wilders dood Verwijderd | 483 | 02-12-2004 20:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nederlanders bang voor moslims' Atje85 | 396 | 11-07-2004 19:33 | |
Drugs & Alcohol |
Pillen snuiven. Griller | 54 | 06-01-2004 21:46 | |
De Kantine |
Aan welke woord heb jij een hekel ? MORTICIA | 128 | 29-08-2002 20:07 |