Advertentie | |
|
![]() |
||
Sorry, vergeten
Citaat:
Mijn radio staat dus standaard van 5 voor tot 10 over uit... (en dan luister ik 3fm, wat géén commerciële zender heet te zijn.. België en Engeland hebben toch maar geluk met hun publieke omroepen...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kom je halen, je bent mijn blonde honing. je moet nu wat zeggen. zeggezeggezegge! biertje? geweeeeeldig ![]() |
![]() |
|
Oh die reclame met Martine Bijl en Johnny Kraaikamp jr. over die "Nieuwe Keuken" ...... Aargh
![]() Die reclame trouwens Hertog ijs over die Vlaflip vind ik gewèldig..! "VlaFlip? Ja ik dacht weer eens wàt anders..; Hmm ja wat anders. Zo Conny PROMOTIE? ![]() Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 22:23. |
![]() |
|
dat achterlijke reclame spotje van een of ander weerstand verhogend snoepje... In hartje zomer, 30 graden buiten, dan krijg ik op tv een joggend mens in de winter te zien... Ja, ik stop mijn kop in een bevroren bak water, een snoepje en je zal niet ziek worden
![]() ik koop het meteen, als het 30 graden buiten is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn er heel veel, maar ik noem er een paar;
- Tele2, - Frisia, - FBTO, - Dat gedoe over die postordelening met Rick Engelkes ![]() - Postbank, - Schwiffer. en... nog wel een paar waar ik even niet opkom ![]() Wat ook altijd vervelend is, zijn reclames over van die wc-verfrissers; Bref bijvoorbeeld. Je ziet z'n wc met zo'n Bref ding erin hangen en vervolgens een vrij heel rustig door de badkamer dansen... echt triest... |
![]() |
|
ik haat alle reclames over leningen, wasverzachter/wasmiddel.
Die van Ajax, dat schoonmaakmiddel, is ook zo dom. Dan komen dat mens d´r schoonouders of zo en dan heeft ze dankzij dat schoonmaakmiddel binnen 2 tellen haar huis aan kant. Ja, hoor, tuurlijk. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tsja. Ik vond dit zo'n leuke topic, ik kon het niet laten even te reageren; het is allemaal zo herkenbaar.
Die reclame van Easymop. Toen ik het voor de eerste keer hoorde kwam ik niet meer bij van het lachen: die naam!!! easymop!!! ik hoop dat daar iemand voor is ontslagen. ![]() Trouwens, wij hebben geen MTV meer omdat het nu Tellselll is (Dank u wel, UPC; alleen in Brabant, geloof ik). Ik zag laatst een Quick'n-brite reclame. Ik zag een eerdere versie van die reclame 7 jaar geleden ofzo. We hebben die reclame nagedaan op een een of andere bonte avond en we hadden met name succes met onze grappen over de 'badstof handdoek'. Maar voor allen goed nieuws: de vernieuwde quick'n=brite is nu 17 procent beter. Toen ik dat hoorde kwam ik al helemaal niet meer bij. ![]() Die leenreclames zijn ook erg. 4,8% rente. Dan kun je toch veel beter even sparen en iets dan kopen? Verschrikkelijk gewoon. Die reclames van die babies die iets met page plus ontwikkelen is misschien wel het meest erg.
|
Verwijderd
|
Je hebt nu ook zo´n achterlijke reclame van Pattex.
Wil 1 auto een andere uit de modder trekken, breekt de kabel. Komt er zo´n mongool aanzetten met een Pattex leren jack en op een moter(motor?) met het nieuwe produkt van Pattex. Een of andere troep die je moet kneden en dan in de goede vorm zetten en dan wordt het keihard. En zo kan de kabel gerepareerd worden. Yeah, Uhu! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Schokkende bekentenissen #2 Bongalientje | 500 | 08-08-2007 00:22 | |
Films, TV & Radio |
Wat vinden jullie de leukste en stomste reclame BananaSplit | 57 | 06-08-2004 13:50 | |
Films, TV & Radio |
tv reclame: frisia financieringen bloemkool | 22 | 27-01-2004 15:55 | |
Films, TV & Radio |
Leukste,stomste, grappigste reclamespotje ydnew | 50 | 22-02-2003 14:37 | |
Liefde & Relatie |
Oppervlakkige vrienden.. bitsj | 35 | 01-11-2002 13:40 | |
De Kantine |
krijgen we dadelijk dat geouwe kutzeik weer met .wat ga je doen met kerst..hoe ga je Verwijderd | 35 | 27-10-2002 17:36 |