Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2003, 08:42
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 14-07-2003 @ 13:54:
ik vreemdgaan? Nee, echt nooit. Dat kan ik niet. Klinkt vast heel raar in jouw ogen, maar dit is echt iets wat ik nooit zal doen.
ik ook niet, ik vind vreemdgaan erg laag en zwak, maar eventuele partners van jou wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2003, 20:24
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
little nemo schreef op 15-07-2003 @ 09:42:
ik ook niet, ik vind vreemdgaan erg laag en zwak, maar eventuele partners van jou wel
Mijn eventuele partners???? De vorige 2 deden dat ook niet. De 1 hield TE veel van me dat die gedachte niet eens in hem opkwam. En de partner waarmee ik nu ben doet dat ook niet omdat ie teveel om mij geeft en me niet pijn wil doen.

Ik ben waarschijnlijk gewoon de goeie jongens tegengekomen want ik weet dat er zat gozers(en meiden) die 't wel doen en er niet mee zitten dat ze iemand belazeren. Dan bedenk ik me weer eens dat ik erg geboft heb en dat die mensen gewoon een IQ van een goudvis hebben.
Oud 15-07-2003, 21:22
Soullar
Soullar is offline
Ik kan zeker begrijpen dat je ervan schrikt, en dat je meteen twijfels krijgt over de loyaliteit van je vriendin in jullie relatie.

Maar aan de andere kant, het is haar ex, hij heeft haar vast al eens naakt gezien, dus dat is niet direct een ramp. Maar waarom is zij er naakt bij gaan liggen? En waarom wou zij graag knuffelen? Waarom deed ze dat die avond niet bij jou? Vraag dat je eens af.

Dat er een derde bij is komen liggen, dat kan, maar dit alles hoeft er niet op te wijzen dat ze sex heeft gehad. Waar ik het wel met haar over zou hebben is wat wat zij nog voelt voor haar ex, kwa houden van of nog aangetrokken voelen tot hem. En of ze interesse heeft in meerdere bedpartners.

Maar wat betreft dat zoenen met wildvreemden, als je dat hebt afgesproken valt eigenlijk een ex daar natuurlijk niet onder. Een ex is bekend en geen wildvreemde. Vaak zoen je met die regel een vreemde om te weten hoe zo iemand is, dit is natuurlijk bij een ex uitgesloten.

Ik heb zelf ook wel eens met mijn ex geslapen, naakt, in het zelfde bed, toen ik een relatie had. Er is niks gebeurd. Daar heb ik wel voor gezorgd. En de volgende dag men vriendin verteld. Die was natuurlijk niet zo verschrikkelijk blij, maar wel weer dat ik er eerlijk over was, omdat ik geen geheimen voor haar wou hebben. Ik had haar ook gelijk kunnen geven als ze het daarom uit wou maken. Want je bezorgt de ander nou eenmaal kopzorgen.

Ik zou als ik jou was nog even met haar gaan praten, en het een en ander navragen bij haar. Of je haar terug wil, moet je zelf weten. Ik weet niet hoe ik zelf zou reageren in een dergelijke situatie, hoewel ik weinig geef om sex, dus het denk ik niet om dergelijke reden uit zou maken als er sprake van was. Ik zou eerder ten rade gaan bij mezelf.
Oud 17-07-2003, 18:20
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik vind t rot dat ze t gedaan heeft, maar jullie hebben een afspraak over zoenen. en als t waar is wat ze zegt, is misschien iets te ver gegaan door er naakt bij te gaan liggen. maar met zo'n afspraak zou ik persoonlijk niet kunnen leven. alleen ik zit aan mn vriend en alleen hij mag aan mij komen. (punt!)
Oud 17-07-2003, 18:24
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 15-07-2003 @ 21:24:

Ik ben waarschijnlijk gewoon de goeie jongens tegengekomen want ik weet dat er zat gozers(en meiden) die 't wel doen en er niet mee zitten dat ze iemand belazeren. Dan bedenk ik me weer eens dat ik erg geboft heb en dat die mensen gewoon een IQ van een goudvis hebben. [/B]
dat eerste geloof 'k dan wel, dat laatste slaat natuurlijk nerges op, wat is nou weer t verband tussen vreemdgaan en al dan niet slim zijn??
Reageren

Regels voor berichten