Advertentie | |
|
![]() |
||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
)ik vind ook dat je nergens écht zeker van kan zijn.
ik kan bijv wel zeggen dat ik hier in mijn eentje zit omdat ik verder niemand zie maar het kan ook zo zijn dat inmiddels iets is uitgevonden wat je onzichtbaar maakt maar niemand heeft dat aan mij verteld dus er staat een onzichtbaar iemand achter me. vroeger dacht ik ook wel eens dat het best zo kon zijn dat de hele wereld tegen me kon zijn. dat mijn ouders alleen maar zeiden dat ze me aardig vonden maar in werkelijkheid wachtten ze op het moment waarop ze mij konden uiroeien. en zo zat dat ook met mijn vriendinnen. ik dacht dat niet zo erg dat het mijn leven beïnvloedde maar ik besefte gewoon dat het best zou kúnnen. ik denk ook niet dat onzekerheid je anders maakt want ik vind dat je altijd uit moet gaan van het meest voor de hand liggende en pas als je er zeker van bent dat er onzekerheid is (jaja) dan kan je op gaan letten (vind ik ![]()
|
![]() |
wat niet in de menselijke logica past?
menselijke logica is gevormd naar wat we NU waarnemen, wat 'men' doorgaans kan waarnemen, als je het over geesten hebt, je bedoelt; geest verschijningen? nou misschien bestaan die wel maar omdat het gros vd mensen dit niet kan waarnemen 'bestaat het niet', maar of dat waar is, is de vraag. En waarom mensen in goden geloven? nou daar zou je weer een aparte discussie ove kunnen voeren want naar mijn mening geloven mensen in god, net als ze in de hemel geloven voor steun. Ik zeg dit even kort door de bocht anders kan ik er bij wijze v spreken nog een hele pagina over volschrijven
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Extreem realistische racegame Verwijderd | 17 | 05-06-2015 21:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kunstenaar maakt nieuwe Barbie met realistische proporties Secreet | 38 | 15-07-2013 23:18 | |
Games |
realistische / goeie 3Dshooter voor Xbox??? Gerard SnEl | 33 | 08-08-2003 13:55 | |
Games |
vind jij simulatie spellen realistisch? Boogie | 12 | 17-05-2002 15:57 | |
Psychologie |
Vinden jullie dat depressie een realistische kijk op de wereld is? Isa | 20 | 01-05-2002 20:37 | |
Films, TV & Radio |
REALISTISCHE films over WO II rickert | 21 | 15-01-2002 08:38 |