![]() |
|
![]() |
Jezus man, wat zitten jullie hier allemaal te vertellen ... hij vroeg GEEN psychische analyse van zijn persoon en karakter, hij vroeg GEEN meningen over wat JIJ leuk vindt ... hij vroeg alleen hoe hij blokjes kan kweken, en dan lijkt het MIJ wel aardig om DE VRAAG TE BEANTWOORDEN ipv. hem moeilijk te overtuigen, dat hij maar beter geen blokjes kan nemen.
Het is toch ZIJN probleem en beslissing ? Ik vind het ook vreemd dat jullie niet kunnen begrijpen, dat hij dat wilt omdat hij dan meer tevreden is over zijn lichaam ... of vinden jullie al die uitspraken van het type 'ik wil een kilo'tje af, omdat ik me er lekkerder bij voel', 'ik wil dat moedervlek weg, omdat ik het mooier vind er uitzien' etc. allemaal door het beeld dat de maatschappij opdraagt geinspireerd ? Ok, ging het nou om iemand die door het vervullen van zijn wens serieuse lichamelijke/psychische problemen zou kunnen krijgen (zoals een anorectische, die af wilt vallen), dan begrijp ik het wel. Maar IN DIT GEVAL ?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] snelheid van een blokje .OneMoreTime | 7 | 05-12-2011 13:13 | |
Software & Hardware |
Visual Basic C# blokjes tekenen Stuiterbal20 | 3 | 03-07-2009 14:23 | |
Films, TV & Radio |
Het Blok Rachel | 91 | 28-11-2005 23:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vlaams Blok weer veroordeeld voor racisme Mr.Hypert€xt | 76 | 19-11-2004 18:43 | |
Vlaams Blok =/= Vlaams Belang? Quincy | 33 | 17-11-2004 11:42 | |
Vlaams Blok heeft plannen klaar voor nieuwe partij Gatara | 19 | 19-05-2004 20:33 |