Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2003, 21:16
beuk
beuk is offline
Citaat:
perseus schreef op 15-07-2003 @ 21:23:
Ik kijk uit principe geen tmf, alleen als er HE-LE-MAAL NIETS anders op tv is, zoals 's nachts vaak het geval is. Maar dan ook niet langer dan een paar minuten...

Btw, wie is Mental Theo?
Een man van principes.
Oud 15-07-2003, 21:16
beuk
beuk is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 15-07-2003 @ 22:07:
de maatschappij was al kut.
dankzij veronica, v8 en tmf is ie nog kutter.
In deze context komt je signature niet echt goed uit de verf
Oud 15-07-2003, 21:18
Verwijderd
Nog even cultureel doorgaan, het kabel-tv-abonnement opzeggen, een belletje kopen en ik ben Eduard Bomhoff
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:27
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
ADHD schreef op 15-07-2003 @ 21:00:
tot ik een liter Sangria al kotsend en proestend naar binnen werk? Haha.
kan jij geen liter sangria op, lol
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:27
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef op 15-07-2003 @ 22:16:
In deze context komt je signature niet echt goed uit de verf
tsja
pech voor mijn signature
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:28
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 15-07-2003 @ 22:18:
Nog even cultureel doorgaan, het kabel-tv-abonnement opzeggen, een belletje kopen en ik ben Eduard Bomhoff
Eh... Ik volg je niet.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:33
Cinamon
Cinamon is offline
Inderdaad... Maar het is niet alleen TMF, V8 etc., zeg maar liever het gehele netwerk van de commerciële televisie. Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat ze 'de jeugd van tegenwoordig' beďnvloeden. Er is naar mijn mening serieus té veel sex en geweld op tv. Het klinkt heel oubollig maar als je bij wijze van spreken om 4 uur 's middags je tv aan zet, zie je niks anders. Als die kindjes van zelf 10 jaar al tv kijken, zien ze dit en denken dat het 'nu toch wel tijd word' om iemand te zoenen, of zelfs te neuken!!! Ik vind het al een groot iets als iemand op z'n vijftiende kan zeggen dat hij/zij al met 3 mensen het bed heeft gedeeld. Volgens mij, van verre toch ook wel gepushed door de tv-programma's die te zien zijn, over disco's bijvoorbeeld. (zie: mental theo on the road'. Belachelijk.
Oud 15-07-2003, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 15-07-2003 @ 22:28:
Eh... Ik volg je niet.
Bomhoff voedt z'n kinderen op zonder tv-ontvangst, maar wel met dvd-speler. Ook laat hij ze uitsluitend klassieke muziek luisteren en gaat hij vaak met ze naar allerlei musicals. Het bel-aspect moge duidelijk zijn
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:50
Verwijderd
Citaat:
drinks@myplace schreef op 15-07-2003 @ 22:33:
Inderdaad... Maar het is niet alleen TMF, V8 etc., zeg maar liever het gehele netwerk van de commerciële televisie. Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat ze 'de jeugd van tegenwoordig' beďnvloeden. Er is naar mijn mening serieus té veel sex en geweld op tv. Het klinkt heel oubollig maar als je bij wijze van spreken om 4 uur 's middags je tv aan zet, zie je niks anders. Als die kindjes van zelf 10 jaar al tv kijken, zien ze dit en denken dat het 'nu toch wel tijd word' om iemand te zoenen, of zelfs te neuken!!! Ik vind het al een groot iets als iemand op z'n vijftiende kan zeggen dat hij/zij al met 3 mensen het bed heeft gedeeld. Volgens mij, van verre toch ook wel gepushed door de tv-programma's die te zien zijn, over disco's bijvoorbeeld. (zie: mental theo on the road'. Belachelijk.
jij hebt zoveel gelijk!
het is allemaal waar
we leven in een heel, heel enge wereld
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:55
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
italianboy schreef op 15-07-2003 @ 22:27:
kan jij geen liter sangria op, lol
Niet binnen de door Mental Theo gestelde tijd, nee (i.e. 1 minuut o.i.d.)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 22:26
FaZ
FaZ is offline
Lekker druk maken om niks, die tmf-into's zullen altijd voort blijven leven tot mijn grote verdriet.
Oud 16-07-2003, 01:08
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef op 15-07-2003 @ 22:04:
Mental Theo is gewoon een coole dude en hij bezeikt heel breezerend/vakantiegangend nederland waar ze bijstaan.
Inderdaad echt sterk.

En jullie kunnen wel mooi perseus af staan zeiken maar ergens heeft ie wel gelijk, totaal geen tmf etc meer kijken zou wel beter voor je zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 01:19
dystopia
dystopia is offline
TMF is klote en populair geblaat. Dat is het nu en dat is het altijd al geweest. Die hele zender gaat nergens over, helemaal nergens over. Het nieuws is net zoiets als de doorsnee roddels op Telegraaf, Fok en RTL. De muziek heeft geen inhoud, meestal pop enzo.

Als je iets van enige inhoud wilt ben je al snel aangewezen op publieke omroep, maar daar heb je soms ook van die spelletjes en geblaat dat niet klopt.
Oud 16-07-2003, 01:24
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
perseus schreef op 15-07-2003 @ 22:18:
Kabel opzeggen; sateliet receiver en schoten kopen; linux erop zetten; domme smartcard erop; voor een leuke, eenmalige prijs 400 tv zenders met leuk OS. TV kaart of PCMCIA NIC erbij en je hebt geen TV nodig ook
Oud 16-07-2003, 02:26
Verwijderd

leuke meid!

ja...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 08:01
Kubstudent
Kubstudent is offline
Nou, vooruit, dan zal ik ook eens een mening geven hierover.

Ten eerste wil ik meteen even naar voren brengen dat Mental Theo gewoon een super coole dude is. Zoals menigeen voor mij beargumenteerd heeft zeikt Mental Theo menig breezerdrinkend/jongensaflebberend huppeltrutje compleet af. Kortom, wees blij dat hij er is!!! Tevens wil ik naar voren brengen dat Mental Theo het programma Bounzz presenteert. Hierdoor alleen al zou je respect voor hem moeten hebben.

Ten tweede ben ik het ook met menigeen eens dat TMF een cultuur aan het schapen is die mij niet echt bevalt. Als meisjes van 13 er al bij lopen als volleerde breezerdrinkende/jongensaflebberende huppeltrutjes... dan vind ik dat toch echt te ver gaan. Natuurlijk moeten die meisjes dat helemaal zelf weten, maar ik vraag me soms echt af of ze nog wel van hun onschuldige jeugd kunnen genieten.
Oud 16-07-2003, 08:39
klikorat
klikorat is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 16-07-2003 @ 09:01:
Nou, vooruit, dan zal ik ook eens een mening geven hierover.

Ten eerste wil ik meteen even naar voren brengen dat Mental Theo gewoon een super coole dude is. Zoals menigeen voor mij beargumenteerd heeft zeikt Mental Theo menig breezerdrinkend/jongensaflebberend huppeltrutje compleet af. Kortom, wees blij dat hij er is!!! Tevens wil ik naar voren brengen dat Mental Theo het programma Bounzz presenteert. Hierdoor alleen al zou je respect voor hem moeten hebben.

Ten tweede ben ik het ook met menigeen eens dat TMF een cultuur aan het schapen is die mij niet echt bevalt. Als meisjes van 13 er al bij lopen als volleerde breezerdrinkende/jongensaflebberende huppeltrutjes... dan vind ik dat toch echt te ver gaan. Natuurlijk moeten die meisjes dat helemaal zelf weten, maar ik vraag me soms echt af of ze nog wel van hun onschuldige jeugd kunnen genieten.
misschien genieten ze er wel van om breezerdrinkende/jongensaflebberende huppeltrutjes te zijn Niet iedereen is hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 08:59
Verwijderd
Mental Theo is vergane glorie, en zolang hij niet probeert DJ te spelen is hij nog best te pruimen. Zoals gezegd heeft hij zelf ook best in de gaten dat hij tussen de kanslozen staat. Hij zeikt ook regelmatig mensen af door ze te bestoken met vragen waarvan ze zelf niet eens het sarcasme inzien.

En verder is het gewoon waar dat TMF de jeugd van tegenwoordig een heel verkeerd beeld van de maatschappij schetst. Het grootste gedeelte is blingbling-negers, die doen alsof niet werken, patsen met grote auto's en halfnaakte vrouwen met dikke reten de standaard is. Nou, hier niet. Makkelijk beďnvloedbare jeugd gaat zo voor de bijl en IK weet wel wie we daar de schuld van moeten geven.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 10:46
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 15-07-2003 @ 22:45:
Bomhoff voedt z'n kinderen op zonder tv-ontvangst, maar wel met dvd-speler. Ook laat hij ze uitsluitend klassieke muziek luisteren en gaat hij vaak met ze naar allerlei musicals. Het bel-aspect moge duidelijk zijn
Wat een hel moet dat zijn voor die kinderen. Laten we hen bevrijden van deze dictatoriale man!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 10:47
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 16-07-2003 @ 09:59:
Makkelijk beďnvloedbare jeugd gaat zo voor de bijl en IK weet wel wie we daar de schuld van moeten geven.
De allochtonen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 10:54
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 16-07-2003 @ 11:47:
Ben je overgestapt naar de LPF??
Oud 16-07-2003, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 16-07-2003 @ 11:54:
Ben je overgestapt naar de LPF??
BARON heeft een slechte invloed op mij
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 10:56
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 16-07-2003 @ 11:55:
BARON heeft een slechte invloed op mij
Ik merk het...
Oud 16-07-2003, 11:13
scala
scala is offline
Citaat:
feline schreef op 15-07-2003 @ 20:00:
Walgelijk. Als ze iemand niet zouden moeten klonen dan is het Mental Theo wel. En al zijn snollen die zich door de eerste beste Ricardo uit het kamp laten aflikken voor de camera, het zal maar uit je baarmoeder komen. Volgens mij dat programma 'Uit je tent' wel gemaakt om te laten zien hoe erg het gesteld is met een bepaalde bevolkingsgroep in Nederland.
muhaha

Citaat:
a new nose schreef op 15-07-2003 @ 22:04:
hij bezeikt heel breezerend/vakantiegangend nederland waar ze bijstaan.
ja idd..je kunt je afvragen hoe ie dat voor mekaar krijgt of juist hoe dom die mensen zijn...maar het blijft triest imho.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 11:41
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 15-07-2003 @ 20:37:
serieus bedoelt: hoe hou je het vol? wat is er zo boeiend aan TMF?
ik zap er meer langs als er een leuk nummer op is ofzo, en af en toe 'Play', hebben ze af en toe wel een leuk onderwerp

en Menthal Theo on the road natuurlijk gewoon omdat ik me altijd zo verdomd intelligent voel als ik zoiets zit te kijken
Oud 16-07-2003, 12:50
Verwijderd
Citaat:
klikorat schreef op 16-07-2003 @ 09:39:
misschien genieten ze er wel van om breezerdrinkende/jongensaflebberende huppeltrutjes te zijn Niet iedereen is hetzelfde
vast wel, maar dat verandert niets aan het feit dat het een slechte ontwikkeling is dat 14 jarige meisjes zich als hoeren gedragen onder invloed van TMF en andere shit, want het is heus niet alleen TMF dat hier schuldig aan is.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 13:03
Esmée
Esmée is offline
Uit je tent, daar zat ik nog in vorig jaar (nu dus weer met de herhalingen), de beelden van Sneekweek (geen wilde beelden hoor). Maar zoals die lui op Terschelling, blegh...
En die hele TMF cultuur vind ik ook walgelijk... zat er laatst toevallig ook naar te kijken, echt jammer. Schadelijk voor kinderen vind ik het nou ook weer niet.
Oud 16-07-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 16-07-2003 @ 09:59:
Mental Theo is vergane glorie, en zolang hij niet probeert DJ te spelen is hij nog best te pruimen. Zoals gezegd heeft hij zelf ook best in de gaten dat hij tussen de kanslozen staat. Hij zeikt ook regelmatig mensen af door ze te bestoken met vragen waarvan ze zelf niet eens het sarcasme inzien.

En verder is het gewoon waar dat TMF de jeugd van tegenwoordig een heel verkeerd beeld van de maatschappij schetst. Het grootste gedeelte is blingbling-negers, die doen alsof niet werken, patsen met grote auto's en halfnaakte vrouwen met dikke reten de standaard is. Nou, hier niet. Makkelijk beďnvloedbare jeugd gaat zo voor de bijl en IK weet wel wie we daar de schuld van moeten geven.
Mental Theo is de Ali G van het Salou volk.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 13:58
Freggol
Freggol is offline
Ik kijk zowiezo niet naar tmf, mtv.

Bleh als ik dat zie dan kan ik men alleen maar kwaad maken over die bling bling rappers en die zogenaamde punk bandjes

En dan nog niet te spreken over de presentatoren daaro

Bleh die zenders zijn gewoon tijdverspilling, ga discovery channel kijken ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 14:01
scala
scala is offline
Citaat:
eXo schreef op 16-07-2003 @ 14:33:
Mental Theo is de Ali G van het Salou volk.

mooie vergelijking
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 14:25
Talon
Talon is offline
Citaat:
dystopia schreef op 16-07-2003 @ 02:24:
Kabel opzeggen; sateliet receiver en schoten kopen; linux erop zetten; domme smartcard erop; voor een leuke, eenmalige prijs 400 tv zenders met leuk OS. TV kaart of PCMCIA NIC erbij en je hebt geen TV nodig ook
bij jou te bestellen?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 14:27
Talon
Talon is offline
wanneer krijgt charlie lownoise nou zijn charlie does lloret programma??
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 15:18
Lil' Stef
Lil' Stef is offline

Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 16:05
BrEeZaH-SlEt
BrEeZaH-SlEt is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 16-07-2003 @ 16:18:
[url=http://members.lycos.nl/stefanunity/who.jpg][afbeelding]
idem
Oud 16-07-2003, 16:19
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 16-07-2003 @ 16:18:
[afbeelding]

[afbeelding]
Aan het aantal en de aard van de posts in dit topic bijna iedereen....
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 16:44
Mononoke
Mononoke is offline
nare man heeft gelijk.

Ban TMF...
Oud 16-07-2003, 16:45
Taeke
Taeke is offline
Voor dat programma op V8 over jongeren op vakantie heb ik 1 woord: geweldig
Oud 16-07-2003, 17:45
Lil' Stef
Lil' Stef is offline

Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 17:46
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Talon schreef op 16-07-2003 @ 15:25:
bij jou te bestellen?
Nope. Exclusief reiskosten wil ik het best gratis installeren als je de hardware kunt regelen...

Die breezer-reclame met die tennisballen is trouwens onmogelijk stoer. Dat geeft aan hoe stoer breezer is. Kopuh!
Oud 16-07-2003, 21:51
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
(en nou krijg ik lekker veel commentaar); ik vind mental theo . Hij is zooo grappig! daar lig je toch helemaal dubbel om hoe hij zich voor aap zet? haha en hij presenteert Bounce (ongeveer het enige leuke muziek nog wat op tmf wordt gedraaid)
Oud 17-07-2003, 12:01
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef op 16-07-2003 @ 22:51:
(en nou krijg ik lekker veel commentaar); ik vind mental theo . Hij is zooo grappig! daar lig je toch helemaal dubbel om hoe hij zich voor aap zet? haha en hij presenteert Bounce (ongeveer het enige leuke muziek nog wat op tmf wordt gedraaid)
ja je hebt gelijk, mental theo is echt zooo grappig!

Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:52
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef op 15-07-2003 @ 20:08:
Volgens uiterst betrouwbare bron (Athell ) is Uit Je Tent toch maar nep. Jongeren worden met drank en tr00p overgehaald bezopen en kansloos te doen voor de camera.

Desalniettemin geeft het een vertekend beeld en is het kut.
Uit je tent my ass! Dan zit je fijn op camping De Appelhof in terschelling omdat je styl0-vriend jou en nog twee anderen heeft overgehaald om naar terschelling te gaan komt er een truthola van V8 om te vragen of je die middag naar het strand wil komen om bier te drinken en gefilmt te worden. En uiteraard gingen uiteindelijk alleen de meest kansloze en verknipte figuren daarheen zichzelf gratis bezatten en terwijl ze gefilmt worden zich voor lul zetten. Mensen filmen die je geld geeft om zich te bezatten en dom te doen is niet grappig. Zeker niet als dat de die-hard campinggangers zijn die zó enorm camp zijn dat ze met trainingspak en slippers aan geboren worden

Ja terschelling was één keer en nooit weer. Hoewel het wel tof was dat ik een forumer (Aisa) daar gemeet heb .

Ja dit jaar pak ik het anders aan, ik ga naar de Sneekweek ...
Oud 17-07-2003, 15:14
Verwijderd
Juh. Wat een intelligente mensen op het forum toch, dat we met z'n allen veel slimmer zijn dan de mensen in die programma's. Valt jullie dat ook niet op, dat forummers veel slimmer en beter zijn dan de algemene jongeren in je omgeving?

Maargoed, ik denk niet dat TMF zó veel invloed heeft op die jongeren. Ze hebben vooral invloed op elkáár.
http://script02.tmf.nl/id/id.php?pro...61&mode=normal
zij kijkt tmf
http://script02.tmf.nl/id/id.php?pro...30&mode=normal
hij kijkt tmf
http://script02.tmf.nl/id/id.php?pro...57&mode=normal
zij kijken tmf
Ik denk dat tmf meer inspeelt op de behoeftes van de kijkers...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 15:23
Dominique24!
Dominique24! is offline
Dat hele gebeuren aan die Costa is al triest genoeg, en dan gaan ze het ook nog uitzenden!
Als dat nou het toppunt van een gave vakantie is.....tja
Oud 17-07-2003, 15:33
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 16-07-2003 @ 11:47:
hey moet je klappen?
Oud 17-07-2003, 15:36
thugz-angel
thugz-angel is offline
ik zag het ook, blegh, ik heb maar weggezapt, dus op mij heeft t niet veel invloed
Oud 17-07-2003, 15:37
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 17-07-2003 @ 16:14:
Juh. Wat een intelligente mensen op het forum toch, dat we met z'n allen veel slimmer zijn dan de mensen in die programma's. Valt jullie dat ook niet op, dat forummers veel slimmer en beter zijn dan de algemene jongeren in je omgeving?
Niet alle forummers zijn beter dan de jeugd van tegenwoordig, ik in ieder geval wel .

Hé, er is niets mis met een beetje narcisme

Natuurlijk kankert iedereen hier op de mensen in die programma's, maar we moeten toch ergens onze frustraties op kunnen botvieren.
Oud 17-07-2003, 15:38
Verwijderd
Citaat:

Maargoed, ik denk niet dat TMF zó veel invloed heeft op die jongeren. Ze hebben vooral invloed op elkáár.
http://script02.tmf.nl/id/id.php?pro...61&mode=normal
zij kijkt tmf
http://script02.tmf.nl/id/id.php?pro...30&mode=normal
hij kijkt tmf
http://script02.tmf.nl/id/id.php?pro...57&mode=normal
zij kijken tmf
Die laatste is wel het aller brilliantst.

Ik denk de reden waarom het niveau hier ietsje hoger ligt is omdat dergerlijke personen al gauw worden weggepest. En omdat 1337sp34k en breezurtaal verboden is.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 15:50
Synonym
Synonym is offline
Ehm... ben ik dan de enige die Mental Theo eigenlijk wel grappig vind? Hij zet die meisjes juist altijd voor gek en da's wel mooi

Maar okey... blote tieten rond twee uur 's middags is wel een beetje not done...
Oud 17-07-2003, 18:02
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
..waar je vervolgens geen argumentatie bij post. Apart.

Vraag en aanbod lijkt mij. Wie is er groot en wie is er klein? Wie heeft de meeste macht? Wie dringt nou wie die meuk op? Wtf heb je nou voor invloed op top40? Zelfs bij TheBox heb je beperkte keuze.
Reageren

Regels voor berichten