![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het valt me echt op dat veel meiden het niet op prijs stellen wanneer de jongen hun alleen wilt beffen met een beflapje.
Stel dat hij het gewoon heel erg vies en goor vind om te doen. Dat kan nou eenmaal, hoe vervelend hij het ook voor jou vind.. het heeft gewoon een negatief effect op hem, maar dat hij met behulp van een beflapje het toch wel voor je over heeft? Als een meisje iets niet wilt doen bij een jongen, dan hebben we het opeens over: "Als hij echt van je houd dan accepteert hij dat" en "hij moet niet zo zeuren". Maar wanneer een jongen iets niet wilt doen op de manier waarvan jij het verlangt, dan mag ie zijn spullen inpakken en wegwezen. Leg dat eens uit? Dat je het zwaar vervelend vind en zoiets hebt van 'ja bef me dan maar helemaal niet'.. ohwkey. Datzelfde denk ik ook wanneer een meisje me alleen wilt pijpen met condoom, maar ik ga dan niet tegen haar zeggen "flikker maar op, ik zoek me wel een echte meid". Nee ik neem dan genoegen met wat ik krijg, en zal helaas maar moet missen waar ik naar verlang. Ja sorry ik zal vast wel heel zeikerig overkomen. Maar ik kan me er soms zo aan ergeren hoe sommige meiden reageren. Alsof alles om hun draait. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben heel consequent hoor. Ik wens te pijpen zonder condoom, en ik wens gebeft te worden zonder lapje. Ik wens orale sex te geven en te krijgen. Tref ik iemand die er niet van houdt, dan zal onze relatie geen lang leven beschoren zijn. Dan zijn we blijkbaar te verschillend. Als ik een SM fan getroffen zou hebben, was het ook uit gegaan. Pijn is namelijk niet fijn. Voor een trio ben ik ook niet in, was ook een probleem geworden, ik ben er veel te jaloers voor. En iemand die perse mijn anale kringspier van binnen wil beroeren schop ik ook mijn bed en mijn leven uit.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zie de lol er niet van... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ben ik de enige die steeds automatisch be-flapje leest in plaats van 'bef-lapje'?
Net een werkwoord, beflappen. Ik ben gister toch beflapt! Wanneer heb jij voor het laatst iemand beflapt? Ze zitten daar met z'n allen een beetje te beflappen joh! Ik beflap Ik beflapte Ik zal beflappen Ik heb beflapt Ik had beflapt Ik zou hebben beflapt Ontopic: nee, men heeft nooit een be-flapje gebruikt om mij te beffen. Als meneer vriend opeens zou zeggen 'met een beflapje of helemaal niet!' dan zou ik toch gaan voor het 'met een beflapje', want helemaal niet is ook weer zo weinig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik vroeg me af hoe topic zou vallen ![]() En of die dingen eigelijk wel door 1 iemand gebruikt worden. Ik doe liever zonder enzow ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het gaat hier over soa's hé ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
meisje in jongens kleding ann18 | 9 | 24-10-2016 15:07 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BI] jongens gezocht voor onderzoek mira_love | 3 | 22-10-2004 12:09 | |
Liefde & Relatie |
Alleen jongens als vrienden hebben meisje833 | 43 | 25-06-2004 19:53 | |
Liefde & Relatie |