Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik thuis ben, doe ik vaak lelijke dingen aan die ik anders niet aandoe... Gewoon stomme vesten enzow... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo'n normale onderbroek gaat telkens in je kont zitten. Dat is pas irritant!
|
![]() |
Beste Kerels en kerelinnen,
schaamteloos bekennen jullie jullie ordinaire kleding gewoontes die je thuis bedrijft. Mijn persoon kleed zich altijd degelijk, daar het belangrijk is om op elk moment een goed indruk te maken op mijn omgeving. Ik hoop dat jullie uit deze woorden een wijze les kunnen trekken. Toedels, Roderick-Floretijn van Aemerdongen |
![]() |
|
Met dit soort pokkeweer draag ik thuis meestal een rok, of nog minder. Zit best wel fijn..
En als ik ergens heenmoet doe ik meestal m'n broek aan waar m'n troep aan hangt (portomonnee houder, telefoonhouder, etc)..
|
![]() |
Meestal gewoon m'n grijze capuchon-trui van Gap en rode joggingsbroek met witte biesjes van H&M. Nja, dat is dan in de winter hoor.
![]() ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-08-2003 om 21:03. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Marshall is mijn nieuwe vriendje, liev hae! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
S'ochtends heel lang mijn piama ( en mijn bril meestal ( ik heb lenzen..) ) En zowiso geen schoenen ( ik haat schoenen ) Verder als het al wat meer middag wordt dan draag ik broek die wel lekker zit.... |
![]() |
|
Straks ga ik even naar de winkel, dus ik heb me aangekleed:
M'n lange witte zomerbroek en een truitje erboven, wel een vrij dun truitje. Had het laatst ook al aan, toen zei m'n moeder er niks van dus het zal wel kunnen. (ze zegt het namelijk altijd wanneer ze iets geen combinatie vind ![]() |
![]() |
|
meestal helemaal niets, of een badjas ( is heeel erg zacht en ruikt lekker naar wasverzachter bloemengeur)
nu heb ik een joggingsbroek met zo elastiek om je middel. Is ook wel lekker om onderuit te hangen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Als het regent. Black Sugar | 80 | 14-10-2002 15:22 |