Advertentie | |
|
![]() |
|
in elke subcultuur zitten wel mensen die ik niet mag
of die-ik-niet-zou-mogen-als-ik-ze-kende(want ja hoeveel mensen ken je nou eigenlijk goed genoeg om niet te mogen) maar er zijn wel een antal subculturen waar het aantal echt 'slechte' mensen hoger ligt skinheads, of moslim/gristen fundementalisten en dan zijn er ook zat subculturen met mensen waar ik gewoon geen fatsoenlijk gesprek mee zou kunnen voeren omdat we gewoon geen overeenkomsten of gedeelde intresses hebben, maar aan die mensen heb ik niet altijd persee een hekel ![]()
||
Citaat:
Je zegt zelf dat je voor het vwo niks gedaan hebt. Studeren kan vies tegenvallen, als je niemand hebt om je te wijzen op het feit dat je eens een boek zou moeten inzien (of erger, eens tot de aanschaf ervan over te gaan). Intelligentie is vaak het probleem niet, maar dat merk je vanzelf wel. Daarnaast is het is het algemeen bekend dat TB niet de meest diepgaande studie is, op z'n zachtst gezegd. Ik zeg niet dat het niks voorstelt, maar je hoeft jezelf ook niet op de borst te gaan kloppen als je redelijk goed scoort. Dat is geen vooroordeel, ik ken genoeg tb'ers om een redelijk beeld te vormen van de vakken die je er krijgt.
||
Citaat:
![]() Vorig jaar stond ik net voor de start van het jaar ook met zo'n knul te praten. Op mijn vraag wat hij ging doen in Delft was het antwoord "ik ga bij het corps. blablabla profileren blabla paupers blabla". Een vriend van me kwam erbij staan en hij bralde nog een minuut of vijf door, tot we er genoeg van kregen en die vriend met de dooddoener kwam: "ik zit trouwens ook bij dsc." De sjaars in spe, zijn eigen stupiditeit beseffend, wist niet waar hij moest kijken en probeerde het nog goed te maken. Hij heeft de kmt niet afgemaakt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou, tis dat je het zelf zegt..... ![]() Maar waar hou je dan wel van? ![]()
|
dit maakt mij niet populair, maar ik kan me behoorlijk irriteren aan gothics. Wat een zielige lui. Als je op wil vallen, ga dan niet in het zwart lopen en met allerlei make-up op. Ze mogen zijn wie ze zijn, maar je zult ze niet aantreffen in mijn vriendenkring.
||
Citaat:
||
Citaat:
Alleen sommige jongeren schelden mij teveel met ziektes. Dat hoefd van mij niet |
![]() |
|
Verwijderd
|
iedereen die zich alleen maar zo kleed of zo doet omdat hij bij een bepaalde groep wil horen. en dan extreem niet een beetje. dat je iets aandoet wat je eigenlijk helemaal niet leuk vind enzo en ineens chagerijnig tegen iedereen gaat doen omdat dat zoooowww 'gotic' is fzow/...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
-islamieten (irriteer me niet per definitie aan moslims, kun je best mee praten, irriteer me wel aan mensen die in niqaab lopen of mannen in een gewaad+baard, aan marokkanen en aan mensen die het lopen te prediken)
-hiphopnegers die zoals iemand al eerder vermelde, de hele tijd op een bepaalde manier lopen, gebaren, praten, staren, broeken tot ver beneden het kruis dragen, en veel zwaar (nep) goud om hun nek hebben hangen |
![]() |
|
Oja, nog n paar:
-allochtonen (maar dat komt voor een aanzienlijk deel overeen met de marokkanen, maar dan vergeet ik natuurlijk de antillianen e.d en bovendien vind ik het straatbeeld niet leuk met al dat allochtoonse ertussen). -kakkers/ ballen -neerbuigende lui af en toe -HEAO-ballen die praten over geld, beursbellegingen, ambitie, hun carriere, marekting-targets, telefoons, auto's e.d bahbah. -Ik heb ooit gewerkt bij een telemarketing bedrijf: ik haaaaaaaaaaaaat telemarketing dus nu, al die lui die goed kunnen beargumenteren/voorliegen en dan denken dat je er mensen echt mee helpt (NOT!) en die managers die er rondlopen en lullen over 'je target' halen....'verkooptechnieken' e.d yuch, als er 1 soort mensen is waar ik niet van hou is het van dat target-gelul en die denken dat alles in de wereld maar te koop is en mensen nummertjes zijn...yuckyuck |
![]() |
||
Citaat:
maar dat zal je een zorg wezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is de allerdomste term om iets aan te duiden die ik ooit gehoord heb... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben het met TU Delt eens over de havo-mannetjes, maar ik haat het meest die irritante vmbo-knulletjes die zichzelf beter voelen dan de rest juist OMDAT ze vmbo doen, en vaak ook doen/zeggen dat ze iets niet weten/snappen om zo "stoerder" gevonden te worden.
maar waar ik vooral een hekel heb zijn die breezahsletjongetjes met hun hoofd en kleine letters gvd "weet je aan wie ik nog meer een hekel heb? Allah, met z'n dikke lul!" - naar Hans Teeuwen, in 'dat dan weer wel' |
![]() |
|
- thug "hiphoppers" -> mensen die er overdreven gangster achtig bijlopen en dom praten en als je ze vraagt wat ze luisteren zeggen "eminem, snoop dogg en 50 cent".......en dan vaak dom doen tegen skaters en een beetje alternatieve mensen, terwijl die meestal een heel stuk verder kijken dan alleen de tv en zich tenminste echt verdiepen in muziek...
- scootah jeugd - breezahs - nazi's
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net zoals dat je oppervlakkige hiphoppers hebt die alleen de commerciele kant van die muziekstroming kennen (50 cent, Snoop Dogg, Eminem) heb je ook oppervlakkige alto's die alleen de commerciele kant van die muziekstroming beluisteren (Evenesence, Limp Bizkit, Korn) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
.___ |__| |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() en neonazi's zijn geen skinheads het zijn wannabe's
||
![]() |
Citaat:
Iets is al snel extreem als het nieuw voor je is of wanneer het niet vaak voorkomt. Wat versta je onder 'normaal'? Hoereren voor het huidige bewind? Tja... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat wel interessant om te weten is: Wat versta je onder normaal? |
![]() |
||
Citaat: