Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2003, 20:29
Verwijderd
Citaat:
TUDelft schreef op 28-08-2003 @ 16:29:
Weet je aan welke instelling ik mijzelf erger?
Aan die rare ontolerante mensen van de havo etc., die er niet tegen kunnen dat jij vwo doet/deed, en je daarom meteen het predikaat nerd geven. Alleen maar omdat jij geen kloot hoeft te doen en toch lekker die 6 jaar doorloopt, ben jij een nerd. Dan ben je toch kansloos als je dat denkt...Puur Kansloos!
Allereerst moet jij je daar bij neer kunnen leggen.
Ten tweede doe jij nu hetzelfde met 'hen', wie is er dan kanslozer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2003, 20:38
El Kim
El Kim is offline
Van mij hoeven ze niet van de aardbodem te verdwijnen, maar ik heb wel een afkeer van de BrEeZaH cultuur
Oud 28-08-2003, 20:56
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
in elke subcultuur zitten wel mensen die ik niet mag
of die-ik-niet-zou-mogen-als-ik-ze-kende(want ja hoeveel mensen ken je nou eigenlijk goed genoeg om niet te mogen)
maar er zijn wel een antal subculturen waar het aantal
echt 'slechte' mensen hoger ligt
skinheads, of moslim/gristen fundementalisten
en dan zijn er ook zat subculturen met mensen
waar ik gewoon geen fatsoenlijk gesprek mee zou kunnen voeren omdat we gewoon geen overeenkomsten
of gedeelde intresses hebben, maar aan die mensen heb ik niet altijd persee een hekel
Oud 28-08-2003, 22:36
beuk
beuk is offline
Citaat:
TUDelft schreef op 28-08-2003 @ 18:31:
Nu doe jij neerbuigend...daar had je toch een hekel aan??? Bovendien generaliseer je ook, aangezien ik dat liedje niet heb gezongen , maar dat geeft niet dat mag allemaal, toont alleen aan wat voor een pozer je bent
Ik wijs je alleen op het feit dat je eerst maar eens wat moet presteren. Je hebt nog geen collegezaal van binnen gezien, enkel de aula van de tu, en nu loop je hier al de student uit te hangen.

Je zegt zelf dat je voor het vwo niks gedaan hebt. Studeren kan vies tegenvallen, als je niemand hebt om je te wijzen op het feit dat je eens een boek zou moeten inzien (of erger, eens tot de aanschaf ervan over te gaan). Intelligentie is vaak het probleem niet, maar dat merk je vanzelf wel.

Daarnaast is het is het algemeen bekend dat TB niet de meest diepgaande studie is, op z'n zachtst gezegd. Ik zeg niet dat het niks voorstelt, maar je hoeft jezelf ook niet op de borst te gaan kloppen als je redelijk goed scoort. Dat is geen vooroordeel, ik ken genoeg tb'ers om een redelijk beeld te vormen van de vakken die je er krijgt.
Oud 28-08-2003, 22:51
HenkMul
HenkMul is offline
Alto's, ze stinken en wassen hun haren nooit.

De alto is een waar paradijs voor de mijt, de luis en de strontvlieg.

Met vriendelijke groeten,

Henk mul.
Oud 28-08-2003, 23:08
Verwijderd
Beste meneer HenkMul.

U blijft me amuseren
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 23:11
Verwijderd
Ik erger me gewoon in het algemeen aan sjaarsen die denken dat ze het recht hebben om mensen af te bekken op grond van louter en alleen het feit dat zij toevallig net hun collegekaart in de bus hebben gekregen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 09:58
beuk
beuk is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-08-2003 @ 00:11:
Ik erger me gewoon in het algemeen aan sjaarsen die denken dat ze het recht hebben om mensen af te bekken op grond van louter en alleen het feit dat zij toevallig net hun collegekaart in de bus hebben gekregen.
Ik vind dat altijd wel lief

Vorig jaar stond ik net voor de start van het jaar ook met zo'n knul te praten. Op mijn vraag wat hij ging doen in Delft was het antwoord "ik ga bij het corps. blablabla profileren blabla paupers blabla".
Een vriend van me kwam erbij staan en hij bralde nog een minuut of vijf door, tot we er genoeg van kregen en die vriend met de dooddoener kwam: "ik zit trouwens ook bij dsc."
De sjaars in spe, zijn eigen stupiditeit beseffend, wist niet waar hij moest kijken en probeerde het nog goed te maken. Hij heeft de kmt niet afgemaakt
Oud 29-08-2003, 11:20
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef op 29-08-2003 @ 10:58:
Ik vind dat altijd wel lief

Vorig jaar stond ik net voor de start van het jaar ook met zo'n knul te praten. Op mijn vraag wat hij ging doen in Delft was het antwoord "ik ga bij het corps. blablabla profileren blabla paupers blabla".
Een vriend van me kwam erbij staan en hij bralde nog een minuut of vijf door, tot we er genoeg van kregen en die vriend met de dooddoener kwam: "ik zit trouwens ook bij dsc."
De sjaars in spe, zijn eigen stupiditeit beseffend, wist niet waar hij moest kijken en probeerde het nog goed te maken. Hij heeft de kmt niet afgemaakt
fietsemakers
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 11:22
Miss G. Fish
Miss G. Fish is offline
Citaat:
Mononoke schreef op 28-08-2003 @ 16:24:
Zij jou ook.

Oud 29-08-2003, 11:26
Miss G. Fish
Miss G. Fish is offline
Citaat:
BBEM schreef op 28-08-2003 @ 17:57:
-wannebe's
-brezahsletten
-gelovige zoals moslims en van al die andere debiele godsdiensten.
-hypocrieten
-mensen die atlijd lachen(vaak om niets)
-zielige trance figuren.
-nederlandse arbeiders in van die golfjes.
-mensen die je als je ze per ongeluk aankijkt meteen een zo gemeen mogelijke blik proberen op te zetten.
- van die stylo indo's

ik hou over het algemeen niet zo van mensen geloof ik.

Nou, tis dat je het zelf zegt.....

Maar waar hou je dan wel van?
Oud 29-08-2003, 11:47
Verwijderd
ik erger me aan iedereen die zich ergert aan een bepaalde lifestyle...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 12:42
the tourist
the tourist is offline
Niet echt aan een bepaalde lifestyle, meer aan mensen apart.
(zoals anderen ook al zeiden)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 14:52
Nostra
Nostra is offline
Ik erger me mateloos aan van die hardstylehomo's met hun strakke gsus industries shirtjes. En dan vooral die gastjes die alles met Q van Qdance erin schrijven.
Oud 29-08-2003, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 28-08-2003 @ 12:36:
Neo-nazi's/skinheads mogen van mij verhuizen naar een ver oord, maar die zie ik nooit, dus eigenlijk mag ik niet zeuren. Verder heb ik nergens problemen mee. Ik vind het juist wel grappig, zo'n mix van subculturen.

Blaat.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 18:51
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 28-08-2003 @ 14:53:
Ik haat gewoon alles en iedereen, ongeacht lifestyle of iets dergelijks.

It's cool to hate
Hier luisterd ook wel es iemand naar The Offspring zo te zien..
Oud 29-08-2003, 19:33
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
die van de ku klux clan
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 20:00
L1
L1 is offline
dit maakt mij niet populair, maar ik kan me behoorlijk irriteren aan gothics. Wat een zielige lui. Als je op wil vallen, ga dan niet in het zwart lopen en met allerlei make-up op. Ze mogen zijn wie ze zijn, maar je zult ze niet aantreffen in mijn vriendenkring.
Oud 30-08-2003, 11:59
mmmay
mmmay is offline
Komt die...

Gothics, (wannabe)nazi's, breezersletjes, moslims, allochtonen, kakkers, hiphoppers, alto's, modekutten allemaal
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 12:00
beuk
beuk is offline
Citaat:
mmmay schreef op 30-08-2003 @ 12:59:
Komt die...

Gothics, (wannabe)nazi's, breezersletjes, moslims, allochtonen, kakkers, hiphoppers, alto's, modekutten allemaal
Wat moet jij een kutleven hebben, is het je weleens gelukt om blij over straat te lopen? Onbezorgd?
Oud 30-08-2003, 16:16
Milos
Milos is offline
Citaat:
Neo-nazi's/skinheads mogen van mij verhuizen naar een ver oord, maar die zie ik nooit, dus eigenlijk mag ik niet zeuren. Verder heb ik nergens problemen mee. Ik vind het juist wel grappig, zo'n mix van subculturen.

Blaat.
Mee eens van die neo-nazi's. Ik ben heel erg fel tegen racisme. Verder vind ik die verscheidenheid aan jeugdculturen wel leuk ja.
Alleen sommige jongeren schelden mij teveel met ziektes. Dat hoefd van mij niet
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 16:54
Verwijderd
iedereen die zich alleen maar zo kleed of zo doet omdat hij bij een bepaalde groep wil horen. en dan extreem niet een beetje. dat je iets aandoet wat je eigenlijk helemaal niet leuk vind enzo en ineens chagerijnig tegen iedereen gaat doen omdat dat zoooowww 'gotic' is fzow/...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 17:58
Tulpje6
Tulpje6 is offline
-islamieten (irriteer me niet per definitie aan moslims, kun je best mee praten, irriteer me wel aan mensen die in niqaab lopen of mannen in een gewaad+baard, aan marokkanen en aan mensen die het lopen te prediken)
-hiphopnegers die zoals iemand al eerder vermelde, de hele tijd op een bepaalde manier lopen, gebaren, praten, staren, broeken tot ver beneden het kruis dragen, en veel zwaar (nep) goud om hun nek hebben hangen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 18:05
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Oja, nog n paar:

-allochtonen (maar dat komt voor een aanzienlijk deel overeen met de marokkanen, maar dan vergeet ik natuurlijk de antillianen e.d en bovendien vind ik het straatbeeld niet leuk met al dat allochtoonse ertussen).
-kakkers/ ballen
-neerbuigende lui af en toe
-HEAO-ballen die praten over geld, beursbellegingen, ambitie, hun carriere, marekting-targets, telefoons, auto's e.d bahbah.
-Ik heb ooit gewerkt bij een telemarketing bedrijf: ik haaaaaaaaaaaaat telemarketing dus nu, al die lui die goed kunnen beargumenteren/voorliegen en dan denken dat je er mensen echt mee helpt (NOT!) en die managers die er rondlopen en lullen over 'je target' halen....'verkooptechnieken' e.d yuch, als er 1 soort mensen is waar ik niet van hou is het van dat target-gelul en die denken dat alles in de wereld maar te koop is en mensen nummertjes zijn...yuckyuck
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 18:06
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 30-08-2003 @ 19:05:
Oja, nog n paar:

-allochtonen (maar dat komt voor een aanzienlijk deel overeen met de marokkanen, maar dan vergeet ik natuurlijk de antillianen e.d en bovendien vind ik het straatbeeld niet leuk met al dat allochtoonse ertussen).
ik vind je maar een zielig wijfje
maar dat zal je een zorg wezen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 18:15
dark_poetry
dark_poetry is offline
-breezah op scootah volk
-nazis(skinheads zijn oke dus!)
-wiggers
Oud 30-08-2003, 18:17
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 30-08-2003 @ 18:58:
-islamieten (irriteer me niet per definitie aan moslims, kun je best mee praten, irriteer me wel aan mensen die in niqaab lopen of mannen in een gewaad+baard, aan marokkanen en aan mensen die het lopen te prediken)
-hiphopnegers die zoals iemand al eerder vermelde, de hele tijd op een bepaalde manier lopen, gebaren, praten, staren, broeken tot ver beneden het kruis dragen, en veel zwaar (nep) goud om hun nek hebben hangen
Hiphopnegers hahahaha
Dat is de allerdomste term om iets aan te duiden die ik ooit gehoord heb... bel de krant!
Oud 30-08-2003, 18:28
Poesje Mauw
Poesje Mauw is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 30-08-2003 @ 19:05:
Oja, nog n paar:

Ik houd niet zo van Nederlanders die zeuren over buitenlanders, terwijl ze zelf de basic grammatica en spelling van hun eigen taal niet eens onder de knie hebben. Dat vind ik pas een irrirtante lifestyle!
Oud 30-08-2003, 21:26
Ajaxrules08
Ajaxrules08 is offline
Ik ben het met TU Delt eens over de havo-mannetjes, maar ik haat het meest die irritante vmbo-knulletjes die zichzelf beter voelen dan de rest juist OMDAT ze vmbo doen, en vaak ook doen/zeggen dat ze iets niet weten/snappen om zo "stoerder" gevonden te worden.

maar waar ik vooral een hekel heb zijn die breezahsletjongetjes met hun hoofd en kleine letters gvd

"weet je aan wie ik nog meer een hekel heb? Allah, met z'n dikke lul!" - naar Hans Teeuwen, in 'dat dan weer wel'
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 22:26
hellion
hellion is offline
ag ja...herhaal wat meerdere mensen hebben gezegd, ik erger me niet aan een bepaalde lifestyle, meer aan bepaalde personen.
Oud 30-08-2003, 23:12
Verwijderd
Hmm die gothics waar jullie het telkens over hebben zijn niet zo'n populair volkje he ..

ontopic:

Ik haat mensen - no let me rephrase - ik heb het niet zo op mensen, die te pas, maar meestal te onpas, Hans Teeuwen citeren.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 00:20
Fog
Fog is offline
- thug "hiphoppers" -> mensen die er overdreven gangster achtig bijlopen en dom praten en als je ze vraagt wat ze luisteren zeggen "eminem, snoop dogg en 50 cent".......en dan vaak dom doen tegen skaters en een beetje alternatieve mensen, terwijl die meestal een heel stuk verder kijken dan alleen de tv en zich tenminste echt verdiepen in muziek...

- scootah jeugd

- breezahs

- nazi's
Oud 31-08-2003, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 31-08-2003 @ 01:20:
- scootah jeugd
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 31-08-2003 @ 01:20:
terwijl die meestal een heel stuk verder kijken dan alleen de tv en zich tenminste echt verdiepen in muziek...
Jesus christus wat is er toch met die domme positieve vooroordelen over alto's?

Net zoals dat je oppervlakkige hiphoppers hebt die alleen de commerciele kant van die muziekstroming kennen (50 cent, Snoop Dogg, Eminem) heb je ook oppervlakkige alto's die alleen de commerciele kant van die muziekstroming beluisteren (Evenesence, Limp Bizkit, Korn)
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 01:49
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
Citaat:
Bliksem schreef op 31-08-2003 @ 00:40:

Net zoals dat je oppervlakkige hiphoppers hebt die alleen de commerciele kant van die muziekstroming kennen (50 cent, Snoop Dogg, Eminem) heb je ook oppervlakkige alto's die alleen de commerciele kant van die muziekstroming beluisteren (Evenesence, Limp Bizkit, Korn)
OMG is korn en limp bizkit alto ?
Oud 31-08-2003, 13:18
Fog
Fog is offline
misschien de eerder genoemde "alto's" ja...ik heb nog nooit een in mijn ogen "echte" alto gezien die niet verder kijkt dan commerciele muziek....

maar t zal vast wel ja
Oud 31-08-2003, 13:26
Orion16
Orion16 is offline
Gothic, BrEeZah, Karl-kani negers behangen met goud, skaters met hun broek op hun knieën zegmaar, heel erg extreme alto's waarvan je denkt "ja hoor.. " En natuurlijk de boerenjongens met hun grove taal, Nike Air Max, peuken en scootertjes..

Laatst gewijzigd op 31-08-2003 om 13:30.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Bliksem schreef op 31-08-2003 @ 01:40:

Alle kanten van muziekstromingen zijn commercieel.
.___
|__|
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 14:03
JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Ik heb geen hekel aan een andere lifestyle, alhoewel ik liever zou zien dat heidenen hun leefstijl op zouden geven.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:16
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
JesusLovesYou Ik heb geen hekel aan een andere lifestyle, alhoewel ik liever zou zien dat heidenen hun leefstijl op zouden geven.
Ik heb pas hekel aan van die vieze gelovige sletjes zoals jij die iedereen proberen te bekeren met hun zielige klote theorien over god en over wij ons zouden moeten gedragen.En die tot het huwelijk geen seks hebben behalve dan dat ze af en toe door pappie lekker misbruikt worden.
Oud 31-08-2003, 18:48
Verwijderd
hmmm ik irriteer me weleens aan bepaalde doelgroepen, maar nee verdwijnen hoeft niet.
ik ga me er niet druk om maken.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:12
Verwijderd
Haha je irriteert je aan doelgroepen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:25
flipm0
flipm0 is offline
Citaat:

Blaat.
Ik wou dus even zeggen (Stonedheid) Dat je ook goede skinheads hebt trojan skinheads die luisteren ska en reggae

en neonazi's zijn geen skinheads het zijn wannabe's
Oud 31-08-2003, 22:10
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Ik irriteer me aan alle lifestyles die extreem zijn. doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Black Rainbow schreef op 31-08-2003 @ 23:10:
Ik irriteer me aan alle lifestyles die extreem zijn. doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
Niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 22:45
Skald
Skald is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 31-08-2003 @ 23:10:
Definieer 'extreem'.
Iets is al snel extreem als het nieuw voor je is of wanneer het niet vaak voorkomt. Wat versta je onder 'normaal'? Hoereren voor het huidige bewind? Tja...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 10:36
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Skald schreef op 31-08-2003 @ 23:45:
Definieer 'extreem'.
Iets is al snel extreem als het nieuw voor je is of wanneer het niet vaak voorkomt. Wat versta je onder 'normaal'? Hoereren voor het huidige bewind? Tja...
Ik vind niet snel dingen extreem, maar erbij lopen met 30 kilo goud om je nek en lopen alsof je been is geamputeerd vind ik vrij irritant. om maar even te overdrijven.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 10:40
Skald
Skald is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 01-09-2003 @ 11:36:
Ik vind niet snel dingen extreem, maar erbij lopen met 30 kilo goud om je nek en lopen alsof je been is geamputeerd vind ik vrij irritant. om maar even te overdrijven.
Dat zijn inderdaad extreme voorbeelden die slechts bij hoge uitzondering voorkomen. De 'massa' (binnen de groep die het door jouw geschetste voorbeeld aanhangt) stuurt daarin wel wat mee, maatschappelijk gezien, je ziet niet vaak mensen lopen die met hun uiterlijk extreem offensief zijn of extreme buitenstaanders.
Wat wel interessant om te weten is: Wat versta je onder normaal?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 10:44
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Skald schreef op 01-09-2003 @ 11:40:
Dat zijn inderdaad extreme voorbeelden die slechts bij hoge uitzondering voorkomen. De 'massa' (binnen de groep die het door jouw geschetste voorbeeld aanhangt) stuurt daarin wel wat mee, maatschappelijk gezien, je ziet niet vaak mensen lopen die met hun uiterlijk extreem offensief zijn of extreme buitenstaanders.
Wat wel interessant om te weten is: Wat versta je onder normaal?
jah, wat is normaal, ik vind dat nogal een ruim begrip, te ruim om er een goede omschijving van te kunnen geven.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 10:46
Skald
Skald is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 01-09-2003 @ 11:44:
jah, wat is normaal, ik vind dat nogal een ruim begrip, te ruim om er een goede omschijving van te kunnen geven.
Ik denk dat 'normaal' meer afhankelijk van gedrag dan van uiterlijk is

Offtopic: gefeliciteerd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten