Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De GeForce FX 5900 is niet de 5800. Dat geluids en warmteprobleem is opgelost. Bovendien is hij net zo duur als een ATI kaart. Ik heb zelf persoonlijk goede ervaringen met de GeForce, en wil hier daarom ook bij blijven.
||
Citaat:
77 euro vind ik een goede prijs ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Benchmarks laten ook duidelijk zien dat zelfs de Geforce-FX 5600 compleet van tafel wordt geveegd door de Geforce4 Ti4600 in DX8-spellen, terwijl die laatste soms voor een appel en een ei tweedehands te krijgen valt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
http://www.xbitlabs.com/articles/vid...00ultra_7.html
Alles wat je wil weten over de GeForce FX staat hier, in dit zeer uitgebreide artikel. GeForce FX 5900 is NV35, en niet de FX 5800, dat is NV30. Desalniettemin zal mijn voorkeur bij R300 en R350 liggen; ATi Radeon 9700 Pro en 9800 Pro respectievelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, misschien een leuk idee om even uit te leggen hoe je een boot-CD maakt zonder gebruik van een diskettestation. Vooral als je geen prefab wilt gebruiken omdat die dingen vaak bloated en fout geconfigureerd zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-08-2003 om 21:22. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag duidelijk hoe jij een boot-CD wilt maken ZONDER diskettestation en ZONDER een prefab image meteen te willen branden, daar deze niet op maat is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Nogmaals; je wilt een device màken. Niet gebruiken. - Je hebt geen diskettestation! - Zie boven. - Dat zou kunnen, maar hoe kun je in DOS booten vanaf je LAN als je andere LAN-genoten Windows 2000 of Windows XP draaien? |
![]() |
||
Citaat:
![]() - Dat ga ik ook zeker doen dan. - Wel dus ![]() - Grijze wolken. *brr* - Ik heb hier een linux/dos bak, en nog een oude win 98 pc. En nog een pc waar windows XP op draait. Ze staan allemaal op het netwerk aangesloten. Dat gaat wel lukken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik liet een stelling met vraag vallen, een probleemstuk dus. Waarom geef je daar nou niet gewoon antwoord op als het allemaal zo simpel is? |
![]() |
|
Volgens mij heeft hij nu duidelijk beargumenteerd geen diskettestation in z'n computer te willen, omdat hij voldoende alternatieven heeft. Mocht het tóch nodig blijken, heeft hij er altijd een achter de hand die hij tijdelijk kan aansluiten.
Laat die jongen toch fijn in z'n waarde, ik vind het juist mooi dat iemand moderne alternatieven zoekt om oude, naar mijn mening, rotzooi te mijden. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als je aannames gaat doen (b.v. dat hij geen snel internet heeft, dat hij een oud stom mobo heeft wat niet van pendrive kan booten) dan idd wel ja. Maar dat is hier niet het geval, dus zijn er wel degelijk goede alternatieven. En een bootable ISO pikken van het inet en daarop je eigen files branden op een CD-RW is ook een prima optie.
Maar nogmaals, hij hoeft toch zijn keuze niet te verdedigen? Als hij dat wilt vind ik dat juist mooi. Dat er mensen zijn die er anders over denken weet ik, en een deel van hun argumenten valt wat over te zeggen. Maar je moet niet door gaan drammen als iemand duidelijk een keus gemaakt heeft. Jullie gaan me toch ook niet bashen omdat ik Winamp3 gebruik en jullie dat hardstikke bloated vinden? Valt best wat over te zeggen, maar toch heb ik m'n keus gemaakt. Iemand in zijn/haar waarde laten is dat.
Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 04:14. |
![]() |
||
Citaat:
Met zulke koppigheid is/wordt dit een eindeloze discussie. Ik heb er vrede mee dat jij een diskettestation als onmisbaar beschouwd. Dat jij dat niet hebt bij mijn keuze, is alleen jammer, maar maakt mij verder niets uit. Ik wens jou verder alle succes met jouw systeem, en stel voor om ons maar weer eens te gaan richten naar de echte bedoeling van dit topic.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Buitendat; als je de mogelijkheid überhaupt al hebt om van een USB-device te booten wil het zo zijn dat BIOS'sen redelijk selectief zijn wat betreft pendrive. Waar ik met mijn "gedram" op uit ben is een bevestiging dat het diskettestation nog lang niet obsolete is. Dat Preaper 'm niet nodig heeft is een ander verhaal. Maar dingen als "inferieure oude rommel" en dergelijke vind ik alles behalve toepasselijk. |
![]() |
|
Dan gaat het hier dus wel om een algemene discussie over het al dan niet noodzakelijk zijn van een diskettestation. En zoals ik al eerder heb gezegd: die discussie hebben we gehad, kunnen we best nog een keer voeren, maar niet in dit topic.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goed; hij geeft aan geen slot te willen, maar echt boeiende vragen en/of interessante suggesties omtrend het topic zijn niet meer zichtbaar na die post. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Balkenende - Bos WärteR | 500 | 06-11-2006 15:38 |