Advertentie | |
|
![]() |
|
Soms maakte mijn moeder mijn post wel eens open. Van instanties als de IB-Groep enzo, daar staat meestal toch niks geheims in. Bankafschriftjes heeft ze ook wel eens per ongeluk open gemaakt (zij heeft de voorletters WJ en ik EJ, en daar kan ze dan opeens het verschil niet meer tussen zien
![]() Sindsdien maakt ze niks meer open zonder uitdrukkelijke toestemming van mij. Het is geloof ik inderdaad wettelijk verboden om in post te snuffelen die aan iemand anders geadresseerd is..... Nu moet ik mijn ouders alleen nog afleren om mijn kamer zomaar binnen te lopen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik maak alleen de post van Vodafone open.. dies van mijn vader namelijkk..(kan ik zien hoeveel ik gebelt heb..)
Voor de rest maken mijn ouders nooit post open ofzo als die voor iemand anders is.. (ja mijn moeder, de hitkrant ![]() Maar dat kwam doordat mijn vader en ik allebei een E (eva en erik) als initialen hebben.. Ik ben een post open maak freak dus ik maak alles open wat in de bus valt en onbestempeld is.. dus ook laatste de pabo catalogus ![]() |
![]() |
|
nee, behalve als ik dr zelf om vraag wanneer ik als ik weg ben belangrijke post verwacht, maar dan wordt ook alleen díé post opengemaakt en word ik altijd gebeld enzo
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb daar ook helemaal geen problemen mee, mijn ouders controleren gewoon alles wat ik doe. Naar wie ik ga, wat ik daar doe, wanneer ik thuis moet komen, wat we gedaan hebben, ALLE brieven openen, naar welke sites ik ga, met wie ik op msn aan het praten ben. Do i have to continue??
![]() ![]() |
![]() |
|
Mwah... meestal zeggen ze: "Marc, er is post voor je" en dan komen ze met de ongeopende envolop aanlopen
![]() Maar het komt wel eens voor. Een brief van school of een bankafschrift maken ze wel eens open. Maakt niet zo veel uit, ik heb geen geheimen voor mijn ouders. Op bankafschriften staat meestal alleen maar bedragen die ik gepind heb of studiefinanciering dus zo boeiend is dat niet ![]() Maar meestal laten ze de post dus dicht ![]()
|
post openmaken niet. hoogstens per ongeluk, maar dat zeggen ze dan ook eerlijk.
wel heb ik het idee dat ze wel eens in mijn lades en kasten enzo snuffelen en ik heb mijn moeder zelfs wel eens "betrapt" op het lezen van documenten op mijn pc. heb er toen niks van gezegd maar als ze het nog een keer doet doe ik dat dus echt wel. en als mijn ouders wel mijn post zouden lezen? dan zou ik hun post ook openen! en als dat niet helpt in hun slaapkamer op zoek gaan naar dingen en daar vragen over stellen ofzo, merken ze tenminste hoe irri het is. heb btw ooit wel verjaardagskado's in de klerenkast van mijn ouders gevonden ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() die post open maken of die geplunderde spaarrekening vaag dat sommige mensen zo weinig waarden kunnen hechten aan privacy of eigendom van anderen
||
Citaat:
![]() Mijn moeder maakt best vaak mn afschriften open, maar dat vind ik niet zo erg. De rest niet, niet dat ik 'rest' krijg maar ok. Ze doet het ook bij mn broer, díe vind het wel heel erg...krijg je dat gezeur "Heb je wéééér kleren gekocht!!" Laatst gewijzigd op 30-08-2003 om 22:35. |
![]() |
|
Ansichtkaarten lezen ze denk ik wel, of nou ja.. Ik lees die van hen tenminste wel
![]() Maar brieven en zo lezen ze echt niet, dat zouden ze nooit doen. Al krijg ik bekant nooit brieven, maar toch...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Seksualiteit |
De penis, erectie en de voorhuid JMfan | 30 | 29-01-2007 11:56 | |
Verhalen & Gedichten |