Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mm, ik zou eerst eens lekker op vakantie gaan met m'n ouders en broertje en zusje, want dat zijn we al vijf jaar niet meer geweest. Dan zou ik een luxe kamer huren in Utrecht, autorijlessen nemen, een BMW kopen en de rest op m'n rekening zetten. En wat geld doneren aan goede doelen. |
![]() |
|
1 gedeelte: wereldreis met inhoud
![]() ![]() 1 gedeelte zal ik waarschijnlijk gebruiken voor AI en anders voor WarChild ofzo.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
3/4 op me rekening storten en dus van 250.000 euro'tjes leuke dingen doen. Denk aan cadeaus voor mensen kopen, cd's, de Mac leegkopen, Kleren, Sieraden, films maar ook vooral leuke dingen doen. Denk aan een vakantie naar Amerika, Australie of Canada met daaraan vast nog een weekje cruisen langs de Hawaiaanse eilanden. Vervolgens huur ik voor een dag six flags af en geef ik daar een groot feest. De week daarop vier ik mijn verjaardag in euro disney met al mijn vrienden en familie. Dan heb ik 6 maanden met mijn vriendje en neem ik hem mee naar disney world in florida waar we in de duurste hotels slapen, duur uit eten gaan en in de mooiste kleren rondlopen. En dan dan dan...of is me geld nu al op?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
waarom vertrouwen als wantrouwen veiliger is blackwhite | 67 | 21-07-2007 12:20 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jij doen? Verwijderd | 18 | 06-10-2005 12:01 | |
Liefde & Relatie |
ben ik nou zo jaloers?? one-monkee | 55 | 11-12-2004 20:32 | |
De Kantine |
Wat zou jij kiezen? Verwijderd | 69 | 12-11-2003 12:52 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Seksualiteit |
Wat zou jij doen.... Some | 59 | 03-07-2003 13:43 |