Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2003, 11:12
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
kauwen heeft vrijwel geen zin, met het spul dat je in de smartshoop koopt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2003, 15:30
SpongeBob
SpongeBob is offline
ik heb net een kleine dosis salvia gerookt en dit is voor mij iets van de 4e keer. Het is nu ongeveer 5 minuten geleden dat ik het gerookt heb en ik voel me net als vorge keer best wel koud, ik krijg iig konstant rillingen en ik zweed enorm, niet echt een fijn gevoel. Ik voel me verder wel relaxed en ik zit nu naar chillout muziek te luisteren. Verder zie ik een beetje wazig en soms heb ik het gevoel alsof ik bij/in de muziek ben, beetje moeilijk uit te leggen.
Het is nu weer 5 minuten later en ik begin me weer een beetje normaal te voelen. Ik heb nog steeds wel een beetje dat chille/stonede gevoel, maar niet meer zoals net. Dit was dus niet echt een hevige trip, ik had ook niet zoveel salvia gerookt.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 18:59
SpongeBob
SpongeBob is offline
waterpijp
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 20:07
Muizzz
Muizzz is offline
het is niets voor mij, ik heb het nooit gebruikt maar ik heb het gevoel dat je de realiteit echt een beetje kwijtraakt met salvia en dat vind ik niet zo tof.

ik was er wel bij toen vrienden van mij het rookten en het was een aparte ervaring zeiden ze.
Oud 20-09-2003, 11:35
Mir-idiotA
ja dat kan, is voor elk mens anders.
ik vind het fantastisch om juist een andere werkelijkheid in te gaan.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 18:36
SpongeBob
SpongeBob is offline
hebben jullie ook dat als je tript dat je dan heel erg begint te zweten?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:15
Mir-idiotA
Citaat:
SpongeBob schreef op 20-09-2003 @ 19:36:
hebben jullie ook dat als je tript dat je dan heel erg begint te zweten?
ja maar dat merkik pas als ik weer terug kom zegmaar...dan besef ik van, pfft wat is het warm
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 01:25
Prudentulo
Prudentulo is offline
Ik heb 10x extract nu (13mg zuiver Salvinorin A), goed voor 10-20 doseringen. Die smart-shop-gozer zei nog dat je voorzichtig moet aftasten. Dus ik schepjes van 1/40e nemen. Eerste keer 2 schepjes, verwachtte er weinig van, en idd; alleen een licht high gevoel. Ik rook overigens door een waterpijpje, met een gewonen aansteker..
2e poging was beter. Was op zo'n doordeweekse avond/nacht na een drukke dag. Had één biertje op en na het lezen van wat tripreports 'in the mood' . Vrij zenuwachtig ook . 4 schepjes in één hijs 30sec binnengehouden en na een paar minuten dat high gevoel weer en een groter-dan-grijns-smiley-grijns . Ik moest overal om lachen maar voelde dat alleen maar, ik lachte niet daadwerkelijk. Met ogen dicht vormde zich een droomachtig verhaal dat ik zelf kon sturen. Uiteraard werd het al snel zó grappig dat ik toch echt moest lachen en m'n ogen weer open moest doen . Level 2 dus..
Mooi dacht ik; hoger level = 2 schepjes meer . Gister in afwachting van het plakje spacecake m'n waterpijpje met 6 schepjes gevuld. 2 hijsen van 30 sec, *pomtiedom*, en dat high gevoel weer maar meer niet echt, praten ging alleen moeilijk . Het was ook een beetje onrustig en de cake begon te werken..
Anyway, net zag ik dat de 'tenminste houdbaar tot' datum 03/05/2003 is . Zou het daarom wat minder werken? Ik bel ze maandag iig ff. Niet dat ik de volgende keer pomtiedom met 6 schepjes bewusteloos raak...
Ik zou nu wel weer willen om met boeddha eens een praatje te gaan maken over mijn karma (ik had nu op qlubtempo willen zijn ).
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 15:19
Tsasil
Tsasil is offline
Aanrader:
Salvia nemen tijdens het hoogtepunt van een paddo trip. Dat is best heftig, gezien salvia ook de paddo trip versterkt.

Ik vind trouwens die 10 tot 20 porties uit een gram van de smartshop heel erg overdreven. Als ik een gram van 10x door tienen deel en een zo'n portie oprook voel ik me hoogstens een beetje opgelaten. Als je weinig meemaakt van salvia zou ik gewoon een kwart gram in de waterpijp doen en oproken tot je niet meer kan. Het mooie aan salvia is namelijk dat je nooit teveel kan nemen. Als je teveel neemt ga je namelijk gewoon 10 minuutjes out en weet je niets meer. Daarna dus gewoon met minder proberen
Oud 29-09-2003, 19:44
Prudentulo
Prudentulo is offline
Maar das zonde van de salvia .
Ik kon het niet laten om zondag nog een keer 6 schepjes (=3/20e) te proberen. Dit keer verdeeld in 2x 3 schepjes om 2x goed te hijsen. Weer dat level 2 gevoel maar als ik naar een punt bleef kijken begon alles daar omheen 'te bewegen'. Even concentreren en het was weer normaal, liet ik 'het' weer gaan dan kwam het weer terug. Best gaaf . Ongeveer tien minuutjes mee gespeeld en toen was het over. Toch jammer dat het zo kort werkt ..
Vandaag nog gebeld over die houdbaarheidsdatum. Er staat '03/05 2003 01'. Ik dacht dus 3 mei 2003 maar 2003 hoort bij het chargenr.. Tis dus maart 2005 .
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 19:52
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 29-09-2003 @ 16:19:
Aanrader:
Salvia nemen tijdens het hoogtepunt van een paddo trip. Dat is best heftig, gezien salvia ook de paddo trip versterkt.

Ik vind trouwens die 10 tot 20 porties uit een gram van de smartshop heel erg overdreven. Als ik een gram van 10x door tienen deel en een zo'n portie oprook voel ik me hoogstens een beetje opgelaten. Als je weinig meemaakt van salvia zou ik gewoon een kwart gram in de waterpijp doen en oproken tot je niet meer kan. Het mooie aan salvia is namelijk dat je nooit teveel kan nemen. Als je teveel neemt ga je namelijk gewoon 10 minuutjes out en weet je niets meer. Daarna dus gewoon met minder proberen

dude ? waar de fok haal je deze info vandaan ?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 21:19
Prudentulo
Prudentulo is offline
Wat? Dat je niet teveel kan nemen? Dat klopt. Het wordt als niet-giftig beschouwd en volgens erowid heeft er nog nooit iemand gezondheidsproblemen aan over gehouden..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 21:25
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
nee dat je out gaat
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 01:42
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 29-09-2003 @ 20:52:
dude ? waar de fok haal je deze info vandaan ?
Geprobeerd. Ik heb een keer zoveel genomen dat ik gewoon tien minuten weg was.
Oud 30-09-2003, 19:14
yuka
yuka is offline
weet ook iemand hier hoe je salvia moet kweken dan>?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 01:22
Prudentulo
Prudentulo is offline
Citaat:
yuka schreef op 30-09-2003 @ 20:14:
weet ook iemand hier hoe je salvia moet kweken dan>?
Be ashamed ; http://www.google.com/search?q=salvi...utf-8&oe=utf-8

Zodra ik een eigen tuintje heb...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 01:59
drama
drama is offline
nu een paar keer gedaan. Eerste keer samen met m''n vriendin maar dat werkte niet goed.

1. Na een teug van de waterpijp duurde het even. Ik wachtte en op het moment dat m''n vriendin vroeg of ik iets voelde sloeg het in. En ik werd de gedachte "Ja, reken maar dat ik wat voel haha"
Zo zit ik enkele minuten op de bank, een beetje die gedachte te zijn. Leuk, niet zo boeiend.

2. Andere keer was ik alleen, gewacht tot iedereen in huis sliep zodat er geen geluiden of iets dergelijks uit de woonkamer kwamen (mijn kamer is ernaast), muziek uitgedaan, licht uitgedaan, kaas aangedaan en ergens in een hoek gezet zodat het wel donker bleef maar niet aardsdonker.
Waterpijp gestopt, vlammetje erbij, flinke teug, snel nog een teug zonder de vorige uit te blazen...en inhouden...binnen een halve minuut begin ik te veranderen in een vloeistof. Ik druip langzaam de zitting van de bank in. Op het moment dat de denkbaar vloeibare ik in de bank is getrokken ga ik out. Een soort van droom herinner ik me waarin ik niets heb gezien, alleen gehoord. Trommelende mensen, kreten en zingende mensen. Iets indiaans.
Dat is inmiddels een paar maanden terug en heb het nog steeds niet helemaal door wat het was. Bij alle keren salvia duurde het minstens een paar weken voordat ik daadwerkelijk kon begrijpen wat er was gebeurd.

dit was 5x extract, volgende keer neem ik 10x...de ervaringen gingen hard, snel en diep...maar nog niet diep genoeg
Oud 05-10-2003, 02:55
Prudentulo
Prudentulo is offline
'Dieper' dan out gaan en vrijwel niets meer herinneren kan niet . Als je echt diep wil gaan moet je in level 4 of 5 zitten (schijnt)..
Wat voorn aansteker gebruik je trouwens?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 16:33
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
KLinkt allemaal wel relaxt, tis netzo veilig als wiet maar wel beter, is maar heel iets duurder.DUs ik denk dat ik binnekort het ook maar eens ga proberen
Oud 04-12-2003, 18:26
apekop123
apekop123 is offline
Wat ik vaagh vind, als ik 1 volle bowl (dat ding van je waterpijp waar de wiet in moet) salvia neem ben ik helemaal weg. En als ik nog iets meer neem ben ik out. (5x salvia)

Ik denk dat ik er gewoon zeer gevoelig voor ben. De 1e keer nam ik heeeel weinig toen ging ik keihard zweten en lachen. Maar alle keren daarna nam ik gewoon wat meer en tripte ik toch echt wel heftig.

Tijdens m'n laatste trip bijv. was ik ineens weer iets van 8 of 9. En ik stond voor m'n basisschool en ik wilde op het dak klimmen (wat ik als klein ventje wel vaker deed). Iig ik ben dus meestal wel helemaal weg en niet gewoon een beetje stoned ofzow
Oud 04-12-2003, 18:28
crenshaw
crenshaw is offline
klinkt best heftig
Oud 04-12-2003, 18:29
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 04-12-2003 @ 17:33:
KLinkt allemaal wel relaxt, tis netzo veilig als wiet maar wel beter, is maar heel iets duurder.DUs ik denk dat ik binnekort het ook maar eens ga proberen
Duurder valt wel mee, hier iig heb je 5x voor 14 euro en daar kun je toch cker wel 5 keer op trippen (ik iig wel). Van 14 euro wiet kan ik ongeveer 5 keer stoned worden. (dat is echt nog helemaal nix vergeleken met een salvia trip btw) Dus eigenlijk issut goedkoop
Oud 04-12-2003, 18:52
crenshaw
crenshaw is offline
ligt aan je persoonlijke tolerantie.
Oud 04-12-2003, 19:59
Mir-idiotA
maar ook vooral de manier van hóe je het neemt ...ook behoorlijk belangrijk
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 20:06
Verwijderd
Hmm ik wil het wel 'ns proberen, maar niet alleen...

Dit is dus een 'contact gezocht' mededeling.

Vrienden hmm wat zijn dat?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 20:16
Verwijderd
salvia heb ik ook nog nooit gedaan, t klinkt intens, en ik ben erwel bij geweest toen andere namen, en ze zagen er vrij afwezig uit dus ik dnek dat ik t ook een keer ga halen
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 20:19
Verwijderd
je kunt wel wat vrienden huren bij me.
kheb een kelder vol.
graag eisenlijstje doorgeven met daarop vermeld:
gewenste karaktereigenschappen, geslacht, eventueel uiterlijke kenmerken, politieke / maatschappelijke visie en soort en mate van humor
ze kosten 25 voor een avond, de tweede is halve prijs
en speciaal voor jou: 75 60 euri voor drie stuks!

kwil ook nog eens salvia ja
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 04-12-2003 @ 21:19:
je kunt wel wat vrienden huren bij me.
kheb een kelder vol.
graag eisenlijstje doorgeven met daarop vermeld:
gewenste karaktereigenschappen, geslacht, eventueel uiterlijke kenmerken, politieke / maatschappelijke visie en soort en mate van humor
ze kosten 25 voor een avond, de tweede is halve prijs
en speciaal voor jou: 75 60 euri voor drie stuks!

Hmm hoe duur ben je zelf, rammsteinchick?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 20:23
Verwijderd
als Meesteres van Rent-a-Friend© is mijn prijs wat hoger
30 € voor mijn aanwezigheid
en voor elke grap/anekdote komt er 1€ bij

hehe maarre rammsteinchick?
wie kommst du dabei? (tis niet zo erg opzich )
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 20:26
Verwijderd
oja mein signature
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 04-12-2003 @ 21:23:
als Meesteres van Rent-a-Friend© is mijn prijs wat hoger
30 € voor mijn aanwezigheid
en voor elke grap/anekdote komt er 1€ bij

hehe maarre rammsteinchick?
wie kommst du dabei? (tis niet zo erg opzich )
Das wel duur.. en pijpen?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 20:43
Verwijderd
ik zal een personeelslid langsturen.
er biedt zich hier aan:
een leuke man, 64 lentes jong, hij laat zn kunstgebit thuis en hij wil het gratis doen.
maar hij is wel anti drugs. en hij slikt niet. zegt hij.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 20:50
Verwijderd

OK en nou serieus wie wil er 'n keertje salvia doen (met mij)
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 04-12-2003 @ 21:19:
hehe wordt het niet weer eens tijd voor een meeting?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 20:56
Mir-idiotA
ik zou het never ever nemen met iemand die ik niet ken/niet vertrouwd mee ben
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 21:00
Verwijderd
ja weer een meeting zou wel leuk zijn, en dan met ze alle aan de salvia, en dan alles opschrijven leuk effect
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 21:01
Verwijderd
hehe tenslotte kennen we elkaar nu al
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 21:04
Verwijderd
ja daarom! maar opzich, paddo's + meeting ik zat bij de vorige meeting soms echt van, dit is echt gaaaaar, en toen was ik alleen stoned
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 21:06
Verwijderd
hehe paddo's EN salvia gaat te ver
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 21:10
Verwijderd
eeeeuh.... ja
wat wel leuk is paddo's + bassie en adriaan = duivelse rituelen + een half uur de kreet "alles is voor bassie" in je hoofd horen, en er buiten eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 21:36
Verwijderd
Mijn salvia tripreport van augustus 2002

Me and my friends, I'll call them A&M, were walking around in Belfast, we had baught a bag of Salvia Divinorum from this hippy shop and we went home and made a bong out of a coca cola bottle and some straws

We were sitting in M's room which was very small and untidy. It had big thick red curtains wich gave the whole room a 'warm' and 'secure' feeling. We put on some chill mellow rockmusic.

M went first, taking 2 full bowls. He went very red in the face, and was sweating uncontrollably, he started itching and scratching, and he paced up and down the room saying he was pissed off.

By this time A had already taken 3 hits and was sitting on the bed leaning against the wall. M continued to walk around and was now shouting at A becouse he wouldnt give him a sigaret.

-- start of trip --

I loaded the salvia into the pipe sticking into the bong and hit it, rememberd to hold for 10 seconds and thought "well here we go". While exhaling I started to feel a 'high' sensation running through my body. I quickly took the second hit and thats when it hit me.

-30 seconds-

I was trying to load half a pipe but my concentration was all messed up, when I finally got the salvia into the pipe I was trying to take a hit but I had forgotten to cover up the hole on the bong (the one you put your finger on when you inhale) , so I was drawing in air for about 30 seconds until I realised my stupid mistake.

I started laughing uncontrollably and I hitted the last bowl. At this point time and space bent in my head. What I am about to describe is my own experience, don't use this tripreport as a 'guideline' for tripping with salvia, every trip and human brain is different. For that reason understanding my feelings and thoughts during the trip will probably be hard if you have never taken andy drug like this, but I will try and explain any way.

- about 1 min -

I put down the bong and looked at A, he was still just sitting on the bed staring at the wall, he was sitting like an 'L' against the wall and I imagined pulses of energy going through him and from then on in my thoughts just whent on a rampage.

It was like my body been put on auto-pilot and I was sitting back watching myself do stuff, it was like a film, a dream , but in one way I felt as if this was 200% reality.

I thought at one point that A and M had tricked me into smoking a kitchen herb, and there was a huge conspiricy going on, and that they even bribed the people working in the shop to change the Salvia they sold us for tea leaves. I know it sounds stupid but at that point in time IT WAS REALITY. I BELEAVED IT.

- What is Time, How did time come to exist? I dunno, and neither did I during my experience, I guess that at this point about 90 sec had passed
-

I would like to point out that I had absolutly no visuals at all, everything was just sort of 'light' as if it was a bit overly bright, but apart from that there was no open eye visuals like I had expected.

M was still pacing up and down the room and was getting irritated, all of a sudden he pulled back the nice red curtains, opend the window and jumped out into the garden (we were on the ground floor dont worry =] ). He started pacing up and down the garden waving his hands about and was shouting stuff i couldnt understand, it wasnt directed at me and A but he was in his own little world.

Because the curtains were pulled back, I could see the thick black/grey sky wich looked menacing and angry. I thought that I was in the dining room of a castle of some sort(the red curtains gave me that feeling even though they were pulled back now) and that M was the king (it was his house) and he was angry at something and was pacing up and down shouting at his troops/whatever.

I laughed out loud and told A about what I was thinking, he sort of gave me a grin. I noticed I was sweating and was very hot, I got a bit frighthend for a split second, but I quickly recalled what ' reality' was and that this was just my salvia trip.

Then it hit me that I had taken salvia and that this was a trip, and it was not real! I had totally forgotten about the salvia! even though I only took it about 3 min (?) ago. I sat up straight and drank some water, turned the music off, and went outside and joined M who was now sitting on the grass in his garden. He was calm and we talked about the salvia and how it had affected us. We were still tripping, everything was still 'dreamlike' but I sort of knew that Who I was and where I was.

A came out and joined us aswell, and we just sat and chilled. Someone looked at the clock and only 4 min had passed! It seemed like a lifetime....

-- conclusion --

A very strange experience, but I have sort of learnt from it. The world is a strange place, and everyone decides for him/her self on how they see it and take it in.

Just be carefull and take this drug in a quite place where you know you can trip safely.

Take care,

Laatst gewijzigd op 04-12-2003 om 21:43.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 21:38
Verwijderd
na enige schikking is het besluit gevallen dat ik te lui ben
om die enorme lap engelse tekst te lezen
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 04-12-2003 @ 22:38:
na enige schikking is het besluit gevallen dat ik te lui ben
om die enorme lap engelse tekst te lezen
en als het nederlands was dan zou je het wel lezen? pff leer engels
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 21:44
bruud
bruud is offline
Mijn hersenen maken volgens mij een soort salvia aan.
Ben altijd wazig en aan het halucineren, waardoor ik de meest geniale ideeën krijg.

Maar toch maar eens een extra dosis proberen binnenkort
Oud 04-12-2003, 21:46
Verwijderd
Citaat:
dmtdmt schreef op 04-12-2003 @ 22:43:
en als het nederlands was dan zou je het wel lezen? pff leer engels
ik kan prima engels
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 23:25
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Hoe groot is het gevaar dat je een 'bad trip' krijgt bij salvia? Is dat bijv. groter of kleiner dan bij paddo's, of is dat niet te zeggen?

Kun je ervanuit gaan dat als je bang bent dat het fout gaat, dat het dan ook fout gaat (bij salvia).

ben je na een trip meteen weer helemaal helder?

Krijg je geen terugvallen in de uren of dagen erna, dat je ineens weer in een trip lijkt te zitten of (in geval van bad trip): weer angsten voelt?

Hoelang duurt salvia?

Ikzelf heb geblowd, ben ermee gestopt omdat ik last kreeg van angsten (niet door het blowen, maar tijdens het blowen werden ze wel erger: hartkloppingen, bang dat ik er niet meer uit kwam, zweten etc.)
Kweenie of het dus wel zo verstandig is om salvia te proberen, zou het kwaad kunnen?

Ps: ff offtopic hoor, maar het valt me op dat er hier wel veel mensen zitten die een oog als avatat hebben hehe
Van paddo's kun je blijvend psychotisch blijven dacht ik, is dat met salvia ook zo? Daar ben ik best bang voor, dat ik er niet meer uitkom ofzo.

Verder klinkt het echt ongelooflijk gaaf......dat wil ik ook, zo'n verruiming van mn geest/ziel/ blikveld!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 05-12-2003 @ 00:25:
Hoe groot is het gevaar dat je een 'bad trip' krijgt bij salvia? Is dat bijv. groter of kleiner dan bij paddo's, of is dat niet te zeggen?

Kun je ervanuit gaan dat als je bang bent dat het fout gaat, dat het dan ook fout gaat (bij salvia).

Krijg je geen terugvallen in de uren of dagen erna, dat je ineens weer in een trip lijkt te zitten of (in geval van bad trip): weer angsten voelt?

Hoelang duurt salvia?

Ikzelf heb geblowd, ben ermee gestopt omdat ik last kreeg van angsten (niet door het blowen, maar tijdens het blowen werden ze wel erger: hartkloppingen, bang dat ik er niet meer uit kwam, zweten etc.)
Kweenie of het dus wel zo verstandig is om salvia te proberen, zou het kwaad kunnen?

Ps: ff offtopic hoor, maar het valt me op dat er hier wel veel mensen zitten die een oog als avatat hebben hehe
Van paddo's kun je blijvend psychotisch blijven dacht ik, is dat met salvia ook zo? Daar ben ik best bang voor, dat ik er niet meer uitkom ofzo.

Verder klinkt het echt ongelooflijk gaaf......dat wil ik ook, zo'n verruiming van mn geest/ziel/ blikveld!
lol, je stelt je wel een beetje aan, salvia duurt maar 5 minuten, maar ik zou met jouw instelling er niet aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 08:50
Mir-idiotA

weet ik niet, nooit paddo's gehad, en nooit een bad trip met salvia

ik denk dat dat altijd kan, er gebeurt iets in jóú hersenen en dus ook beinvloeding

voor hoever je helder kunt zijn na een gigantisch heftige trip

[i] ik heb idd wel een flashback gehad, al wat dat van héél korte duur (daarbij moet ik vertellen dat ik 2,5x salvia 10x had genomen achter elkaar)

Hoelang duurt salvia?
verschillend aan dosering, zelf heb ik nooit op me klokje gekeken om het bij te houden, niet lang iig. Denk aan 10 min/15 min.

je klinkt erg bang en zenuwachtig

als je hard genoeg op je wang wordt geslagen kom je er wel uit, believe me

het is ongelovelijk idd
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 12:07
Moehaha
Moehaha is offline
Ben zelf minderjarig maar binnekort krijg ik wel wat salvia van een vriend. Dus dat word trippen
Oud 05-12-2003, 18:56
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 04-12-2003 @ 22:36:
Mijn salvia tripreport van augustus 2002
but I quickly recalled what ' reality' was and that this was just my salvia trip.

Then it hit me that I had taken salvia and that this was a trip, and it was not real! I had totally forgotten about the salvia! even though I only took it about 3 min (?) ago.
Dit heb ik ook onder de meeste Salvia Trips.

Je neemt 2 / 3 diepe hijsen en ineens ga je van 0 naar 100 (op de schaal van gaarheid ) en zit je er helemaal in en heb je geen idee meer hoe je er bent gekomen en hoe lang je er al bent.
Reageren

Regels voor berichten