Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zodra ik een eigen tuintje heb... ![]() |
![]() |
|
nu een paar keer gedaan. Eerste keer samen met m''n vriendin maar dat werkte niet goed.
1. Na een teug van de waterpijp duurde het even. Ik wachtte en op het moment dat m''n vriendin vroeg of ik iets voelde sloeg het in. En ik werd de gedachte "Ja, reken maar dat ik wat voel haha" Zo zit ik enkele minuten op de bank, een beetje die gedachte te zijn. Leuk, niet zo boeiend. 2. Andere keer was ik alleen, gewacht tot iedereen in huis sliep zodat er geen geluiden of iets dergelijks uit de woonkamer kwamen (mijn kamer is ernaast), muziek uitgedaan, licht uitgedaan, kaas aangedaan en ergens in een hoek gezet zodat het wel donker bleef maar niet aardsdonker. Waterpijp gestopt, vlammetje erbij, flinke teug, snel nog een teug zonder de vorige uit te blazen...en inhouden...binnen een halve minuut begin ik te veranderen in een vloeistof. Ik druip langzaam de zitting van de bank in. Op het moment dat de denkbaar vloeibare ik in de bank is getrokken ga ik out. Een soort van droom herinner ik me waarin ik niets heb gezien, alleen gehoord. Trommelende mensen, kreten en zingende mensen. Iets indiaans. Dat is inmiddels een paar maanden terug en heb het nog steeds niet helemaal door wat het was. Bij alle keren salvia duurde het minstens een paar weken voordat ik daadwerkelijk kon begrijpen wat er was gebeurd. dit was 5x extract, volgende keer neem ik 10x...de ervaringen gingen hard, snel en diep...maar nog niet diep genoeg ![]()
|
Wat ik vaagh vind, als ik 1 volle bowl (dat ding van je waterpijp waar de wiet in moet) salvia neem ben ik helemaal weg. En als ik nog iets meer neem ben ik out. (5x salvia)
Ik denk dat ik er gewoon zeer gevoelig voor ben. De 1e keer nam ik heeeel weinig toen ging ik keihard zweten en lachen. Maar alle keren daarna nam ik gewoon wat meer en tripte ik toch echt wel heftig. Tijdens m'n laatste trip bijv. was ik ineens weer iets van 8 of 9. En ik stond voor m'n basisschool en ik wilde op het dak klimmen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
je kunt wel wat vrienden huren bij me.
kheb een kelder vol. graag eisenlijstje doorgeven met daarop vermeld: gewenste karaktereigenschappen, geslacht, eventueel uiterlijke kenmerken, politieke / maatschappelijke visie en soort en mate van humor ze kosten 25 voor een avond, de tweede is halve prijs en speciaal voor jou: kwil ook nog eens salvia ja |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn salvia tripreport van augustus 2002
Me and my friends, I'll call them A&M, were walking around in Belfast, we had baught a bag of Salvia Divinorum from this hippy shop and we went home and made a bong out of a coca cola bottle and some straws We were sitting in M's room which was very small and untidy. It had big thick red curtains wich gave the whole room a 'warm' and 'secure' feeling. We put on some chill mellow rockmusic. M went first, taking 2 full bowls. He went very red in the face, and was sweating uncontrollably, he started itching and scratching, and he paced up and down the room saying he was pissed off. By this time A had already taken 3 hits and was sitting on the bed leaning against the wall. M continued to walk around and was now shouting at A becouse he wouldnt give him a sigaret. -- start of trip -- I loaded the salvia into the pipe sticking into the bong and hit it, rememberd to hold for 10 seconds and thought "well here we go". While exhaling I started to feel a 'high' sensation running through my body. I quickly took the second hit and thats when it hit me. -30 seconds- I was trying to load half a pipe but my concentration was all messed up, when I finally got the salvia into the pipe I was trying to take a hit but I had forgotten to cover up the hole on the bong (the one you put your finger on when you inhale) , so I was drawing in air for about 30 seconds until I realised my stupid mistake. I started laughing uncontrollably and I hitted the last bowl. At this point time and space bent in my head. What I am about to describe is my own experience, don't use this tripreport as a 'guideline' for tripping with salvia, every trip and human brain is different. For that reason understanding my feelings and thoughts during the trip will probably be hard if you have never taken andy drug like this, but I will try and explain any way. - about 1 min - I put down the bong and looked at A, he was still just sitting on the bed staring at the wall, he was sitting like an 'L' against the wall and I imagined pulses of energy going through him and from then on in my thoughts just whent on a rampage. It was like my body been put on auto-pilot and I was sitting back watching myself do stuff, it was like a film, a dream , but in one way I felt as if this was 200% reality. I thought at one point that A and M had tricked me into smoking a kitchen herb, and there was a huge conspiricy going on, and that they even bribed the people working in the shop to change the Salvia they sold us for tea leaves. I know it sounds stupid but at that point in time IT WAS REALITY. I BELEAVED IT. - What is Time, How did time come to exist? I dunno, and neither did I during my experience, I guess that at this point about 90 sec had passed - I would like to point out that I had absolutly no visuals at all, everything was just sort of 'light' as if it was a bit overly bright, but apart from that there was no open eye visuals like I had expected. M was still pacing up and down the room and was getting irritated, all of a sudden he pulled back the nice red curtains, opend the window and jumped out into the garden (we were on the ground floor dont worry =] ). He started pacing up and down the garden waving his hands about and was shouting stuff i couldnt understand, it wasnt directed at me and A but he was in his own little world. Because the curtains were pulled back, I could see the thick black/grey sky wich looked menacing and angry. I thought that I was in the dining room of a castle of some sort(the red curtains gave me that feeling even though they were pulled back now) and that M was the king (it was his house) and he was angry at something and was pacing up and down shouting at his troops/whatever. I laughed out loud and told A about what I was thinking, he sort of gave me a grin. I noticed I was sweating and was very hot, I got a bit frighthend for a split second, but I quickly recalled what ' reality' was and that this was just my salvia trip. Then it hit me that I had taken salvia and that this was a trip, and it was not real! I had totally forgotten about the salvia! even though I only took it about 3 min (?) ago. I sat up straight and drank some water, turned the music off, and went outside and joined M who was now sitting on the grass in his garden. He was calm and we talked about the salvia and how it had affected us. We were still tripping, everything was still 'dreamlike' but I sort of knew that Who I was and where I was. A came out and joined us aswell, and we just sat and chilled. Someone looked at the clock and only 4 min had passed! It seemed like a lifetime.... -- conclusion -- A very strange experience, but I have sort of learnt from it. The world is a strange place, and everyone decides for him/her self on how they see it and take it in. Just be carefull and take this drug in a quite place where you know you can trip safely. Take care, Laatst gewijzigd op 04-12-2003 om 21:43. |
![]() |
|
Hoe groot is het gevaar dat je een 'bad trip' krijgt bij salvia? Is dat bijv. groter of kleiner dan bij paddo's, of is dat niet te zeggen?
Kun je ervanuit gaan dat als je bang bent dat het fout gaat, dat het dan ook fout gaat (bij salvia). ben je na een trip meteen weer helemaal helder? Krijg je geen terugvallen in de uren of dagen erna, dat je ineens weer in een trip lijkt te zitten of (in geval van bad trip): weer angsten voelt? Hoelang duurt salvia? Ikzelf heb geblowd, ben ermee gestopt omdat ik last kreeg van angsten (niet door het blowen, maar tijdens het blowen werden ze wel erger: hartkloppingen, bang dat ik er niet meer uit kwam, zweten etc.) Kweenie of het dus wel zo verstandig is om salvia te proberen, zou het kwaad kunnen? Ps: ff offtopic hoor, maar het valt me op dat er hier wel veel mensen zitten die een oog als avatat hebben hehe ![]() Van paddo's kun je blijvend psychotisch blijven dacht ik, is dat met salvia ook zo? Daar ben ik best bang voor, dat ik er niet meer uitkom ofzo. Verder klinkt het echt ongelooflijk gaaf......dat wil ik ook, zo'n verruiming van mn geest/ziel/ blikveld! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe groot is het gevaar dat je een 'bad trip' krijgt bij salvia? Is dat bijv. groter of kleiner dan bij paddo's, of is dat niet te zeggen?
weet ik niet, nooit paddo's gehad, en nooit een bad trip met salvia Kun je ervanuit gaan dat als je bang bent dat het fout gaat, dat het dan ook fout gaat (bij salvia). ik denk dat dat altijd kan, er gebeurt iets in jóú hersenen en dus ook beinvloeding ben je na een trip meteen weer helemaal helder? voor hoever je helder kunt zijn na een gigantisch heftige trip Krijg je geen terugvallen in de uren of dagen erna, dat je ineens weer in een trip lijkt te zitten of (in geval van bad trip): weer angsten voelt? [i] ik heb idd wel een flashback gehad, al wat dat van héél korte duur (daarbij moet ik vertellen dat ik 2,5x salvia 10x had genomen achter elkaar) Hoelang duurt salvia? verschillend aan dosering, zelf heb ik nooit op me klokje gekeken om het bij te houden, niet lang iig. Denk aan 10 min/15 min. Ikzelf heb geblowd, ben ermee gestopt omdat ik last kreeg van angsten (niet door het blowen, maar tijdens het blowen werden ze wel erger: hartkloppingen, bang dat ik er niet meer uit kwam, zweten etc.) Kweenie of het dus wel zo verstandig is om salvia te proberen, zou het kwaad kunnen? je klinkt erg bang en zenuwachtig ![]() Ps: ff offtopic hoor, maar het valt me op dat er hier wel veel mensen zitten die een oog als avatat hebben hehe ![]() Van paddo's kun je blijvend psychotisch blijven dacht ik, is dat met salvia ook zo? Daar ben ik best bang voor, dat ik er niet meer uitkom ofzo. als je hard genoeg op je wang wordt geslagen kom je er wel uit, believe me ![]() Verder klinkt het echt ongelooflijk gaaf......dat wil ik ook, zo'n verruiming van mn geest/ziel/ blikveld! het is ongelovelijk idd |
![]() |
||
Citaat:
Je neemt 2 / 3 diepe hijsen en ineens ga je van 0 naar 100 (op de schaal van gaarheid ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Extra high of stoned worden Verwijderd | 132 | 06-03-2018 08:46 | |
Drugs & Alcohol |
Smartproducten die absoluut niet werken Yab-Yum | 45 | 30-08-2005 19:49 | |
Drugs & Alcohol |