Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2003, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 29-09-2003 @ 18:05:
spuitspullen? Ik mag hopen dat je iets van deo bedoelt. En anders neemt het toch niet veel ruimte in?
nee . mijn insuline . mijn bloedsuikermeterding .
Dat heb ik nodig . Aangezien ik vooral als ik uit ga dat wel ff in de gaten moet houden .
Vandaar . Maar meestal heb ik dus wel zo'n tasje bij me
Advertentie
Oud 01-10-2003, 14:07
Qimm
Qimm is offline
Ah ja, oke. Das idd wel zo handig om mee te nemen ja En dat zit ook niet echt lekker in je broekzak
Oud 02-10-2003, 15:53
Verwijderd
ik vind het ook altijd zo irritant zo'n tasje. ik heb nu gelukkig een winterjas gekocht met veel vakjes; dan kan ik daar alles inproppen
Oud 04-10-2003, 17:10
blacky
blacky is offline
Weet ik veel waarom iedereen de hele avond met tasjes sleept. Tja ik neem meestal wel een tas mee, omdat ik mijn geld en sleutels niet ergens anders kwijt kan, maar dan moet ik weer de hele avond op mijn tas letten. Uber onhandig, dus dump ik meestal mijn tas bij de garderobe en mijn geld desnoods ergens in m'n schoenen
Oud 04-10-2003, 17:16
Basia
Basia is offline
Ik heb het niet zo op tasjes met uitgaan. Word er echt gestoord van !! Ik prop gewoon alles in mn broekzakken. Rest in mn jas.
Oud 05-10-2003, 00:32
Verwijderd
Nou, logisch! Make-up, geld, telefoon, sigaretten, aansteker... Als je geen Lifeline afritsbroek met 33 zakken draagt kan zo'n tasje best handig zijn.
Oud 05-10-2003, 01:25
zeehond23
zeehond23 is offline
ik neem altijd een tas mee, rugtas wel te verstaan. Daar gaat in, een fles water, wat sinasappeltjes, een trui (als ik die nog niet aan heb) en er is natuurlijk mooi ruimte voor me jas
Oud 05-10-2003, 09:51
vixen
vixen is offline
Ik neem altijd mn rugzak mee, die geef ik dan aan de dame/heer van de garderobe en ik heb dr de hele avond geen last van. En als k iets nodig heb dan vraag ik of k em even terug mag.
Oud 05-10-2003, 15:19
Otis
Otis is offline
Citaat:
Hermione schreef op 05-10-2003 @ 01:32:
Nou, logisch! Make-up, geld, telefoon, sigaretten, aansteker... Als je geen Lifeline afritsbroek met 33 zakken draagt kan zo'n tasje best handig zijn.
Oud 05-10-2003, 15:48
feline
feline is offline
)Ik neem altijd een klein tasje mee met uitgaan. Maar ik ga meestal uit naar een cafe of een 'danscafe', misschien zou ik het niet meenemen naar een discotheek.

In mijn tasje zit mijn portemonnee met geld (stoppen jullie ook het kleingeld in je laars?). Ook neem ik mijn mobiel mee, als er muziek is, kan je niet bellen nee, maar je belt toch ook vrienden of ze nog komen, of je ouders dat je ergens anders slaapt ?
Vaak neem ik ook een tandenborstel en ondergoed mee als ik (overwachts) bij een vriend/vriendin slaap (niet het ergste denken nu .
Dit past allemaal niet in mijn zakken, de rest wat in mn tasje zit is niet noodzakelijk, maar wel handig als het nog past: lipgloss, klein deobusje, tampons, bakje voor mn lenzen etc.

Ik vind het prima dansen, ik merk niet eens dat ik een tasje draag. Het viel me wel op dat ik een keer in een dorpje naar een kroeg ging en iedereen het echt belachelijk vond dat ik een tasje meehad, hier is helemaal niet vreemd ofzo.
Oud 05-10-2003, 18:42
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
otherside schreef op 05-10-2003 @ 10:51:
Ik neem altijd mn rugzak mee, die geef ik dan aan de dame/heer van de garderobe en ik heb dr de hele avond geen last van. En als k iets nodig heb dan vraag ik of k em even terug mag.

Ik leg em altijd voor de boxen, en alsk niet dans hebk em op me rug of lig ie nogsteeds voor de boxen. Alleen alsk buiten zit ofzo of in een andere hal hebk hem mee
Oud 07-10-2003, 14:08
Y@NOU
Y@NOU is offline
Ik neem soms een tasje mee, maar vind het echt heel onhandig!

Als ik laarzen aanheb gaat het geld in de laarzen, als ik spijkerbroek aan heb in de zakken (zonder portemee) , en als ik schoenen aanheb en een broek zonder zakken : DAN neem ik een tasje mee

Oja en als ik met de auto ga laat ik alles (rijbewijs, telefoon) in de auto liggen, de sleutels geef ik aan een van de jongens.

Als ik wel een tasje mee heb neem ik gelijk wel veel meer troep mee, zoals mobiel, lipgloss mascara en oogschaduw

Maar ff over mobiel met uitgaan mee, heb ik bijna noooooit, want waarom?
-taxi's staan overal
- me ouders wakker bellen doe ik niet
- als je ergens anders slaapt bel gewoon vanaf diegene zn huis
- hoe kan je ooit iemand verstaan met die muziek
- als de nood echt hoog is vraag je gewoon iemand of je zn tel mag lenen
Oud 16-10-2003, 17:52
Verwijderd
Ik erger me echt aan meisjes met tasjes, ik kom in een discotheek waar het echt heel druk is altijd en dan staat er zo'n meisje met zo'n (keihard!!! want die dingen zijn echt hard!) klein tasje tegen je rug aan te duwen.
Ik stop altijd mijn geld en m'n mobiel in me broekzak en de rest gewoon in m'n jas in de garderobe....
En als ik geen broek met zakken aan heb geef ik m'n geld gewoon aan iemand anders...> en als ik m'n make-up ofzo echt heel erg nodig heb of iets anders vraag ik m'n jas ff terug om het eruit te pakken.
Oud 17-10-2003, 01:08
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik vind een tas meenemen ergens naar zowieso al lastig laat staan met uitgaan..
Oud 17-10-2003, 14:59
Iduna
Iduna is offline
Als ik uitga heb ik een klein tasje bij me (met daarin portemonnee, mobiel, sleutels, mini deo, iets voor mijn haar, kauwgum, lippenbalsem). Praktisch en het zit niet in de weg (noch voor mezelf noch voor anderen).

Citaat:
Dobermann schreef op 12-09-2003 @ 15:51:
Vrouwen met tasjes zijn ideaal. Als man zijnde kun je daar fijn al je rommel in dumpen "ey, kun je dit, dit en dit even bij je houden in je tas?" :>
wat voor rommel moet jij dan kwijt?
Oud 18-10-2003, 15:41
Jamezy
Jamezy is offline
Ik prop het altijd allemaal in mijn broek Sleutels, deo, sigaretten... meer neem ik niet mee

Leve de zakformaat deo!
Oud 18-10-2003, 15:57
Mindfields
Mindfields is offline
Ik neem meestal een hippe schoudertas mee Stuk beter dan zo'n klein kut tasje.

- Telefoon
- Portomonee
- Sleutels
- Deo
- Borstel

+ eventueel spullen van vrienden
Oud 18-10-2003, 17:14
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 17-10-2003 @ 15:59:
wat voor rommel moet jij dan kwijt?
Mijn make-up enzo.
Oud 18-10-2003, 17:35
klaartje101
klaartje101 is offline
Uber onhandig, dus dump ik meestal mijn tas bij de garderobe en mijn geld desnoods ergens in m'n schoenen

Of in je string....(met dat zakje voor)

En nee ik heb ook geen tas mee. Waarom zou ik? Telefoon in mijn jas(jas naar de gadarobe) Geld in laars of string. En waarom zou je make-up meenemen? Als je aan het dansen bent ga je toch niet denken'"zit mijn make-up wel goed"
Oud 18-10-2003, 17:58
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 17-10-2003 @ 15:59:
Als ik uitga heb ik een klein tasje bij me
(ik bedoelde een schoudertasje, echt heel klein )

Citaat:
Dobermann schreef op 18-10-2003 @ 18:14:
Mijn make-up enzo.
Doe maar in mijn tas dan.
Oud 19-10-2003, 09:43
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb een schoudertas meestal.
of een mini-rugzakje.
das niet zo erg, alleen als je danst bungelt t wat heen en weer, maar daar stoor ik me niet zo aan.
als ik in de pit wil ergens ofzo, dan geef ik mn tas meestal af aan de bar of aan mensen die ik ken en die zo stoned als een aap in een hoek zitten, die gaan toch nergens heen.
Oud 20-10-2003, 14:41
ik=lief
ik=lief is offline
Kweet echt niet wrm al die meiden zo'n tas(*je*) meenemen (ben zelf ook meisje ) dat is hartstikke onhandig met Dansen... je kan je geld tog ook in je broek doen? of ben ik nou gek?
Oud 20-10-2003, 19:14
Jamezy
Jamezy is offline
Citaat:
klaartje101 schreef op 18-10-2003 @ 18:35:
En waarom zou je make-up meenemen? Als je aan het dansen bent ga je toch niet denken'"zit mijn make-up wel goed"
Ik draag gewoon geen make-up, heb ik daar ook geen last van
Oud 20-10-2003, 19:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
wallflower schreef op 19-10-2003 @ 09:43:
ik heb een schoudertas meestal.
of een mini-rugzakje.
das niet zo erg, alleen als je danst bungelt t wat heen en weer, maar daar stoor ik me niet zo aan.
als ik in de pit wil ergens ofzo, dan geef ik mn tas meestal af aan de bar of aan mensen die ik ken en die zo stoned als een aap in een hoek zitten, die gaan toch nergens heen.
en die hebben het compleet niet door als iemand er met jouw tasje vandoor gaat P
Oud 29-10-2003, 20:12
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb nooit een tasje mee, lijkt me echt tres onhandig. Ik neem meestal alleen geld en sleutels mee, lipgloss laat ik in mn jaszak zitten.

alhoewel.. een tasje KAN wel handig zijn, zo'n wijf was zaterdag met dr tasje mijn vriendin aan het slaan
Oud 29-10-2003, 23:44
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 29-10-2003 @ 20:12:

alhoewel.. een tasje KAN wel handig zijn, zo'n wijf was zaterdag met dr tasje mijn vriendin aan het slaan
dan moet je terug SCHOPPEN, veel effectiever
Oud 30-10-2003, 11:04
ShadowX
ShadowX is offline
Meiden! Vergeet die tasjes! Koop nou gewoon een broek met zakken waar je je portemonnee in kwijt kan en misschien nog wat drugs, maar sleep niet je hele toilettas mee!
Bij voorbaat dank.
Oud 30-10-2003, 11:47
sugrbabe
sugrbabe is offline
Citaat:
testout.com schreef op 28-09-2003 @ 22:22:
'als' ik al uitga .
ik heb dan mee .
geld . telefoon . spuitspullen .
en daar heb ik dus wel een tasje voor nodig .
hoe stom het soms ook staat
Dat probleem heb ik nou ook!!
Altijd maar spuitspullen meenemen
Ik heb ook altijd een tasje bij me, maar leg die altijd gewoon in de garderobe. Als ik dan iets nodig heb, loop ik er gewoon even naar toe!

Regels voor berichten