Advertentie | |
|
![]() |
|
Weet ik veel waarom iedereen de hele avond met tasjes sleept. Tja ik neem meestal wel een tas mee, omdat ik mijn geld en sleutels niet ergens anders kwijt kan, maar dan moet ik weer de hele avond op mijn tas letten. Uber onhandig, dus dump ik meestal mijn tas bij de garderobe en mijn geld desnoods ergens in m'n schoenen
|
![]() |
)Ik neem altijd een klein tasje mee met uitgaan. Maar ik ga meestal uit naar een cafe of een 'danscafe', misschien zou ik het niet meenemen naar een discotheek.
In mijn tasje zit mijn portemonnee met geld (stoppen jullie ook het kleingeld in je laars?). Ook neem ik mijn mobiel mee, als er muziek is, kan je niet bellen nee, maar je belt toch ook vrienden of ze nog komen, of je ouders dat je ergens anders slaapt ? Vaak neem ik ook een tandenborstel en ondergoed mee als ik (overwachts) bij een vriend/vriendin slaap (niet het ergste denken nu ![]() Dit past allemaal niet in mijn zakken, de rest wat in mn tasje zit is niet noodzakelijk, maar wel handig als het nog past: lipgloss, klein deobusje, tampons, bakje voor mn lenzen etc. Ik vind het prima dansen, ik merk niet eens dat ik een tasje draag. Het viel me wel op dat ik een keer in een dorpje naar een kroeg ging en iedereen het echt belachelijk vond dat ik een tasje meehad, hier is helemaal niet vreemd ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
Ik leg em altijd voor de boxen, en alsk niet dans hebk em op me rug of lig ie nogsteeds voor de boxen. Alleen alsk buiten zit ofzo of in een andere hal hebk hem mee
|
![]() |
Ik neem soms een tasje mee, maar vind het echt heel onhandig!
Als ik laarzen aanheb gaat het geld in de laarzen, als ik spijkerbroek aan heb in de zakken (zonder portemee) , en als ik schoenen aanheb en een broek zonder zakken : DAN neem ik een tasje mee Oja en als ik met de auto ga laat ik alles (rijbewijs, telefoon) in de auto liggen, de sleutels geef ik aan een van de jongens. Als ik wel een tasje mee heb neem ik gelijk wel veel meer troep mee, zoals mobiel, lipgloss mascara en oogschaduw ![]() Maar ff over mobiel met uitgaan mee, heb ik bijna noooooit, want waarom? -taxi's staan overal - me ouders wakker bellen doe ik niet - als je ergens anders slaapt bel gewoon vanaf diegene zn huis - hoe kan je ooit iemand verstaan met die muziek - als de nood echt hoog is vraag je gewoon iemand of je zn tel mag lenen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik erger me echt aan meisjes met tasjes, ik kom in een discotheek waar het echt heel druk is altijd en dan staat er zo'n meisje met zo'n (keihard!!! want die dingen zijn echt hard!) klein tasje tegen je rug aan te duwen.
Ik stop altijd mijn geld en m'n mobiel in me broekzak en de rest gewoon in m'n jas in de garderobe.... En als ik geen broek met zakken aan heb geef ik m'n geld gewoon aan iemand anders...> en als ik m'n make-up ofzo echt heel erg nodig heb of iets anders vraag ik m'n jas ff terug om het eruit te pakken. |
![]() |
||
Als ik uitga heb ik een klein tasje bij me (met daarin portemonnee, mobiel, sleutels, mini deo, iets voor mijn haar, kauwgum, lippenbalsem). Praktisch en het zit niet in de weg (noch voor mezelf noch voor anderen).
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Uber onhandig, dus dump ik meestal mijn tas bij de garderobe en mijn geld desnoods ergens in m'n schoenen
Of in je string....(met dat zakje voor) ![]() En nee ik heb ook geen tas mee. Waarom zou ik? ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb een schoudertas meestal.
of een mini-rugzakje. das niet zo erg, alleen als je danst bungelt t wat heen en weer, maar daar stoor ik me niet zo aan. als ik in de pit wil ergens ofzo, dan geef ik mn tas meestal af aan de bar of aan mensen die ik ken en die zo stoned als een aap in een hoek zitten, die gaan toch nergens heen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik heb nooit een tasje mee, lijkt me echt tres onhandig. Ik neem meestal alleen geld en sleutels mee, lipgloss laat ik in mn jaszak zitten.
alhoewel.. een tasje KAN wel handig zijn, zo'n wijf was zaterdag met dr tasje mijn vriendin aan het slaan ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Meiden! Vergeet die tasjes! Koop nou gewoon een broek met zakken waar je je portemonnee in kwijt kan en misschien nog wat drugs, maar sleep niet je hele toilettas mee!
Bij voorbaat dank.
||
Citaat:
Altijd maar spuitspullen meenemen ![]() Ik heb ook altijd een tasje bij me, maar leg die altijd gewoon in de garderobe. Als ik dan iets nodig heb, loop ik er gewoon even naar toe!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoeveel tassen heb jij wel niet?!?! G.T.C. | 72 | 02-03-2019 18:33 | |
Lifestyle |
Wat zit er allemaal in je tas? snowflakes | 28 | 22-07-2010 19:01 | |
Lifestyle |
Tassen Otis | 144 | 25-09-2005 15:14 | |