![]() |
||
Citaat:
meneer leest een boek en denkt dan dat hij alles ervanaf weet.. help die jongen liever dan hem zoiets te zeggen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als jij met een dodelijk iets rond zou lopen, zou je ook willen weten 'wat is dit??' en 'waarom??' en 'wat is eraan te doen??' etc. En daar kan ik soms antwoord op geven. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Glioblastomas are among the most malignant human neoplasms, with a median survival despite optimal treatment of less than 1 year. In a series of 279 patients receiving aggressive radiation and chemotherapy, only 5 of 279 patients (1.8%) survived longer than 3 years (Scott, 1998). Long-term survivors, defined as those who survive longer than 2 years, are rare. Stampertje... wees blij dat je dat niet had... ![]() Het is een rotziekte. ![]() Alle vormen ervan. Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 17:07. |
![]() |
|
Marre Wieffer...inderdaad...
Zij is helaas overleden, vijf maanden na de diagnose. Ik heb het indirect meegemaakt, via haar actie voor Afrika. Het was echt een heel aardig, sociaal en spontaan meisje, en ook nog intelligent. Jou wens ik in elk geval heel veel sterkte.
|
me nichte had ook kanker, toen ze net een half aar was.
![]() Opzich ze heeft het goed doorstaan maar kvind het heel erg voor d'r, nu kan ze nooit meer kinderen krijgen en gaat ze scheef groeien, haar benen moet gebroken worden om ze recht te kunnen zetten er zijn in me familie waarvan ik het weet 3 mensen die kanker hebben gehad, en alle drie hebben ze het overleefd
||
Citaat:
Ik ken Stampertje namelijk. Vond het zonde dat dit topic niet meer up-to-date was. Maar ik kan zeggen: hij heeft net een tijd bestralingen achter de rug (gelukkig) En nu heeft hij een week vrij ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
hersentumor An noniem | 3 | 27-08-2016 21:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Migraine] Iemand tips/ ervaring mbt medicatie? coopergirl | 44 | 25-10-2005 15:23 | |
Psychologie |
Huilen van boek; hard voor je verdriet. Verwijderd | 10 | 10-08-2005 18:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
De erfelijkheid van kanker Verwijderd | 20 | 20-03-2005 00:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hersentumor, mensen die me hun ervaring kunnen vertellen? Sciza | 20 | 25-06-2002 18:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Kanker | 6 | 07-03-2001 15:43 |