Advertentie | |
|
![]() |
|
Mooie kaaklijn idd, hoge jukbeenderen, mooie houding, beetje lang, niet té breed, maar ook niet mager, niet té gespierd (onduidelijke blokjes
![]() ![]() edit: wijduitlopende jeans...oeh Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 15:07. |
![]() |
|
Licht getinte huid
donker haar, op nonchalante manier (niet te lang) mooi bovenlichaam (niet te gespierd, maar beetje mag zeker) mooie kaaklijn pikstaart (zo heet dat toch ![]() piercing onder zijn lip kan ook erg ![]() qua kleding vind ik het heel leuk als een jongen er heel nonchalant uitziet, maar je moet wel zien dat hij er goed over heeft nagedacht ![]() sowieso mooi > Mooie noncha afgezakte spijkerbroek simpel mooi shirt simpele schoenen (hoge nikes of iets dergelijks) Vind btw oldskool stijl zeeeeer ![]() |
![]() |
|
qua lichaam
- niet zo heel lang - niet heel erg kort haar, iets waar je met je handen door heen kunt gaan. - niet te dunnig want dan voel ik me er niet zo fijn naast in bed enzo ![]() - lekker zacht buikje - navel streepje - die lies strepen zijn erg sexy ![]() - mooi lief gezichtje - mooie lippen, heeel belangrijk punt. qua kleding - ik vind van die zwarte leren skateschoenen wel heel mooi voor jongens, niet van die heeeele brede maar een beetje subtiele - licht wijde beetje baggy zittende spijker of ribbroek - leuk shirtje maakt niet zo veel uit wat - vestjes, vestjes, vestjes, altijd vestjes.
|
kleding:
-een beetje wijde rib/spijkerbroek. -of een skatebroek (niet te overdreven wijd) -een strakker tshirt, met grappige print, of mooi overhemd.. -een wit hemdje ![]() -een grote warme trui waar ik ook lekker in kan wegkruipen ![]() -leuke ketting, en kleine armbandjes uiterlijk: -mooie scherpe kaaklijn, a la bijvoorbeeld orlando bloom -warrig haar, nonchalant, weinig gel t liefst.. -diepliggende ogen -goed verzorgd, niet TE-veel deo of aftershave, maar ook geen zweetlucht -geen borsthaar -een streepje van zn navel naar onder ![]() en dan nog met innerlijk: -een beetje onbereikbaar -mysterieus -zelfverzekerd (net tegen t randje van arrogant) dat is redelijk sexy ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder dreads een piercing als et em staat.. wijde broeken die precies goed zitten van dat warrige haar zoals op die foto's idd roken (als et em staat) kisten (als et staat ![]() mouwloze shirtjes mits er gespierde armen uitsteken pretoogjes juh vieze gehavende werkershanden ![]() |
![]() |
|
het meeste wat ik geil vind is al genoemd :
gemilimeterd haar halflang "Verve" haar dreads piercings (liever geen wenkbrauwpiercing, kan beetje sjon staan) wijde afzakbroeken met leuke boxer erboven halfstrakke shirtjes leuke riemen en stuff <3
|
- Lang of halflang (zie hierboven) haar. (Ik roep alle mannen op tot het laten groeien van de lokken!!) Blond of donker maakt niet zoveel uit. Wel verzorgd. Gewoon laten groeien en ik val als een blok voor je...
- Niet te smal lichaam, wel beetje gespierd maar ook weer niet te - Gaaf gezichtje, mooie kaaklijn, ogen die je sexy, zwoele blikken schenken ![]() - Vooral niet teveel borst en buikhaar! (heb n ex met een verborgen kleedje onder zn shirt... ![]() en qua kleding... - Shirtjes liever niet te wijd, smalle shirts staan veel aantrekkelijker als een tent - Normale spijkerbroeken, niet te smal maar ook niet te wijd - Kettinkje kan ook lief zijn kralen/hout Als je ook nog eens een passie voor iets hebt (sport/surfen/ of ehm ![]() Ja dit zou Mr. Perfect zijn... Maar he, je hoeft natuurlijk niet aan alle 'eisen' te voldoen, it's just my fantasy Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 10:09. |
![]() |
|
Verwijderd
|
lang (ik ben zelf 1.83, en heb 1 vriendje gehad dat kleiner was, en had de hele tijd het idee met mijn broertje rond te lopen)
lief gezicht mooie ogen niet te gespierd, wel n beetje een mooie kont lange benen kleding: iets te grote afgezakte spijker broek (niet te afgezakt) shirt (van bands e.d.) gympen kort haar |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Paar puntjes:
*uitstraling *mooie ogen *lekkere lucht Qua kleren: *pak ![]() *gewoon normale kleren... k wee nie, k heb geen speciale eisen verder zolang hij maar geen Edwin spijkerbroek met bootschoene ofzo draagt vind ik het wel goed ![]() ![]() ![]()
|
*Matig gespierde armen
*Gezond bruin kleurtje door de zon *Leuke lach *Lieve (pret)oogjes *Nonchalant kapsel *Lekkere kontjesbroek ![]() ![]() Kleding maakt me niet zoveel uit, ik schrijf dit stukje met iemand in mn achterhoofd....dus t geldt niet altijd, maar in dit geval wel ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat ben ik ? King nothing. | 45 | 28-03-2016 11:27 | |