Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
blowen op straat is ALTIJD illigaal geweest!!!!!
||
Citaat:
Nah, tegenwoordig in rotterdam zijn ze er STUKKEN strenger op geworden *zeehonddoetagentjekwooten* Ja jongens, oprotten hier, blowen op straat is strafbaar! Vroeger deden we zo (agent doet hand voor haar ogen) maar dat is nu verleden tijd, dus nou oprotten hier voor we je een bekeuring geven! (agent pakt bonnenboekje) */zeehonddoetagentjekwooten*
||
Citaat:
En ontopic: blowen in de trein mag niet, maar je kan het wel gewoon toen, als je stout wilt zijn. Wel in de rokerscoupe he, en het raampje een stukje open zetten. ![]()
||
Citaat:
ik heb ook vaak zat in een niet rokers coupe gezeten dat ik een joint rookte en dat de conducteur het zag en vrolijk door liep dus het mag ?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
In geeneen regel van de spoorwegen staat dat je niet mag blowen in de trein. Er staat alleen: "niet roken op de plaatsen waar dat aangegeven is".
Paar voorbeelden: Sneltrein van Utrecht CS naar Tiel: zat in 1e klasse (met kaartje) coupé helemaal in de neus van de trein, de conducteur zat bij de machinist en liep dus bij elke stop langs. Heeft niks gezegd. Sneltrein van Haarlem CS naar Den Haag CS: zit met kankerdikke toeter in de trein, conducteur loopt langs, we hadden de joint maar een beetje uit het zicht gedaan. Conducteur zegt: "beetje blowen in de trein hè?" Wij doen semi-onschuldig (werkte niet waren kneiterstoned) conducteur zegt: "Ik ruik het en zie het aan de oogies". Liep gewoon door en geen probleem. Heb 1 x in de trein gesmoked met een gast van het PBT Alkmaar. En daarna de kleine zwartrijdertjes eruittrappen...
||
Citaat:
ro·ken2 (ov.ww., ook abs.) 1 (een sigaret, sigaar, drug) gebruiken door de rook ervan in te ademen en uit te blazen => paffen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*doing the funky monkey* 23 is the entity!!!!!!!!! Ik zat een keer in (trein)toestel huppelepup23, te blowen, toen kwam er een conducteur en die zei, BLOW UITMAKEN, JE MAG HIER NIET ROKEN! En ik zo van, was de straf dan? 23 meuro boete! Maar zo hardcore benk nou ook weer niet om die boete te nemen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Lifestyle |
SKATERS opgelet! Botervlieger | 20 | 28-09-2004 14:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
rookverbod in de trein liefblondje85 | 348 | 10-11-2003 13:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
reclame voor sigaretten verbieden??? kimmievdv | 19 | 23-05-2003 19:52 | |
Drugs & Alcohol |
blowen in de trein Nas-t Zeekoe | 86 | 04-03-2003 01:03 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |