Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou even denken hoor...sony die zich op gamen focusses....NEEN....Ok wel goeie shit enzo.Maar de x-doos en Speelstation zijn nie eens regiovrij...wtf heb ik dan aan een dvd speler ingebouwd....Microsoft is weer eens tactish bezig want ze kunnen veel beter.Ofcourse doen ze dat niet.Want dan kunnen ze daarna niks meer....En de NGC....well ownage.Nintendo is en blijft de console.
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
jezus wat een schop. |
![]() |
||
Citaat:
Bij een xbox ook nog een dvd speler erbij, en je kunt hem ombouwen voor gewone cd's of kopietjes dat kan bij een cube niet met die kleine cdtjes. De controller valt echt wel mee is gewoon even wennen en anders kun je altijd nog de small controller pakken. Xbox är bäst!
|
ik ben al een tijd gelukkig bezitter van een ps2 en dat blijft ook mn favoriet (ondanks de wat mindere prestaties t.o.v. de GC en vooral de xbox), komen naar mijn mening ook de beste spellen voor uit, dus in principe zou ik die aanraden (of wachten op de playstation 3
![]() maar als ik zou moeten kiezen tussen GC en xbox.....mario kart double dash zou de enige reden zijn om een GC aan te schaffen, voor de rest zou ik voor de Xbox gaan. ik vertrouw dat ombouwen ook niet eerlijk gezegd dus ik waag me dr maar niet an
|
ach... je kan in plaats van erover zeiken ze ook gewoon allebei kopen...
maar uiteindelijk gaat het toch over wat voor gamer je bent... Ik ben iemand die echt voor Gameplay en fun gaat... realisme hoeft niet zo van mij... ik leef ten slotte in een echte wereld... vind het heerlijk om over het zeetje van Zelda:WW te dobberen in die heerlijk fantasiewereld... beetje rondracen met Mario Kart DD vooral als je met zn 4en zit... dik veel fun... net zoals SSMB, met zn 4en is dit gewoon top... Mario Party heeft humor... vooral als je flink gezopen hebt... Metroid Prime... briljant ![]() Viewtiful Joe komt eraan... ook weer fun... en bij al deze spellen is de gameplay top... Nintendoe heeft een troef in handen met zn goedkope prijs... daarentegen heeft xBox natuurlijk ook goede spellen... Halo... en... nou ja, ben niet zo van op de hoogte... als ik een Xbox zou aanschaffen zou het eigenlijk alleen voor Fable zijn... en eventuele Star Wars spellen... dvd speler heb ik al... zoals best wel veel mensen tegenwoordig dus daarvoor hoef ik het niet te doen... Maar idd... kijk wat je leuk vind en maak dan je keuze... dit soort discussies staan ook maar enkel van het beeld wat je voorgeschoteld krijgt vanuit de reclame... laat je je daar niet door Beïnvloeden dan maak je toch wel de goede keus voor jezelf ![]() wat bij mij de eigenlijke doorslag gaf om een Gamecube aan te schaffen was toch wel de vreugde die ik had toen ik hoorde dat Square/Enix weer voor nintendo ging produceren... Final Fantasy CC ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
game cube een baby ding ? aan je reactie gezien ben jij nog maar een kindje man Ik ben ook niet weg van de cube maar das meer omdat het in mijn ogen te weinig games bied en niet om die mario games. en wat is dat voor reden om de xbox af te kraken ? ik weet niet of je scheef loopt of een te kleine kamer heb maar de box is mijn ogen toch zeker de betere console , goed aanbod qua games , mooie grapics ect. De ps2 is ook goed alleen vind ik het aanbod qua games minder , ze brengen wel veel uit maar het grotendeels spreek mij niet aan .. dus geef is een GOEDE reden waarom je de ps2 zo top vind en de andere minder.. en kom niet met het gezeik van bill gates suigt kippen . |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ga jij maar weer lekker fijn op je oppervlakkige Ps2 spelen. Dat ding is tenslotte gemaakt voor figuren zoals jij. En waag het niet om jezelf gamer te noemen! ![]()
||
Citaat:
![]() Tja, als we zo gaan denken komen we er nooit. Mijn pc is klote en mijn xbox niet. Ontopic: Doe nou maar lekker wat je zelf wil.
||
Citaat:
playstation is kut, xbox rulez
|
Tis wat je wil qua spellen
Wil je straks ook x-box live x-box heeft bijv ons gezin als ooordelen DVD-s kijken en is de eerste console waar ik lang op kan spelen zonder kram in mijn handen krijg (Ik heb grote handen ja) maarja wij hebben em voor st klaas gekregen 1.5 jaar geleden Mgoed het kan ook zijn dat je al een dvd-speler op je kamer hebt staan en dat je van die spellen zoals zelde / mario houd tis gewoon net waar je prioriteiten liggen
|
Soul Calibur is het beste verkocht op de Gamecube...
kinderachtig... oooow... ik wacht op Final Fantasy Crystal Chronicles... het ziet er zo heerlijk kinderachtig sprookjesachtig uit ![]() ![]() of Viewtifull Joe... in zn kinderachtige comicstyle ![]() ![]() al dat kinderachtige gedoe van Nintendo!! ![]() ![]()
|
![]() |
Gewoon niet moeilijk doen man!!! Kijk naar de games die er op de console zijn, deze zijn het belangrijkst. Fuck de graphics en dergelijke, als je maar lekker je gang kan gaan met gamen
![]() Ik heb trouwens een Xbox en ik ben er heel heeeeel blij mee. We gaan 24 februari aanstaande trouwen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Nintendo DS import? Verwijderd | 278 | 20-01-2005 19:23 | |
Games |
Psx1 Verwijderd | 11 | 20-10-2003 15:36 | |
Games |
Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger! Diablos | 274 | 20-09-2003 03:34 | |