Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2003, 19:47
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 29-09-2003 @ 15:16:
Het gaat hier toch om consoles? Wat heeft de pc daar mee te maken? En persoonlijk verwacht ik dat nintendo ook wel met een online-gaming netwerk gaat komen. Maar toch blijft de xbox goeeeeeed!
Het gaat hier ook om consolles, maar als je een goede pc hebt is het dus onzin om voor dat spel voor de xbox te kiezen.
Oud 20-01-2004, 18:55
Young Predator
Young Predator is offline
Nou even denken hoor...sony die zich op gamen focusses....NEEN....Ok wel goeie shit enzo.Maar de x-doos en Speelstation zijn nie eens regiovrij...wtf heb ik dan aan een dvd speler ingebouwd....Microsoft is weer eens tactish bezig want ze kunnen veel beter.Ofcourse doen ze dat niet.Want dan kunnen ze daarna niks meer....En de NGC....well ownage.Nintendo is en blijft de console.
Oud 20-01-2004, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 20-01-2004 @ 19:55:
Nou even denken hoor...sony die zich op gamen focusses....NEEN....Ok wel goeie shit enzo.Maar de x-doos en Speelstation zijn nie eens regiovrij...wtf heb ik dan aan een dvd speler ingebouwd....Microsoft is weer eens tactish bezig want ze kunnen veel beter.Ofcourse doen ze dat niet.Want dan kunnen ze daarna niks meer....En de NGC....well ownage.Nintendo is en blijft de console.

jezus wat een schop.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 19:33
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Ieke schreef op 29-09-2003 @ 20:47:
Het gaat hier ook om consolles, maar als je een goede pc hebt is het dus onzin om voor dat spel voor de xbox te kiezen.
Nee hoor, er zijn best wel wat spellen die er niet op de computer zijn maar wel op consoles, daarbij komt ook nog dat een console nooit vastloopt of crashed (tenzij je er natuurlijk op in staat te beuken).

Bij een xbox ook nog een dvd speler erbij, en je kunt hem ombouwen voor gewone cd's of kopietjes dat kan bij een cube niet met die kleine cdtjes.
De controller valt echt wel mee is gewoon even wennen en anders kun je altijd nog de small controller pakken.
Xbox är bäst!
Oud 20-01-2004, 19:40
timmeh
timmeh is offline
ik heb destijds voor gamecube gekozen en krijg hier langzamerhand beetje spijt van

want er komt zoveel meer leuks uit op die friggin box en daarbij online spelen etc.

dus ik ben nuu ook beetje op zoek naar xbox
Oud 20-01-2004, 22:12
Artus
Artus is offline
ik ben al een tijd gelukkig bezitter van een ps2 en dat blijft ook mn favoriet (ondanks de wat mindere prestaties t.o.v. de GC en vooral de xbox), komen naar mijn mening ook de beste spellen voor uit, dus in principe zou ik die aanraden (of wachten op de playstation 3 )
maar als ik zou moeten kiezen tussen GC en xbox.....mario kart double dash zou de enige reden zijn om een GC aan te schaffen, voor de rest zou ik voor de Xbox gaan. ik vertrouw dat ombouwen ook niet eerlijk gezegd dus ik waag me dr maar niet an
Oud 20-01-2004, 22:22
Verwijderd
Reken maar dat als je hem hebt omgebouwd, dat je niet anders meer wilt
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 22:50
Artus
Artus is offline
daarom begin ik dr ook neit aan
Oud 21-01-2004, 12:03
ABrules
ABrules is offline
ach... je kan in plaats van erover zeiken ze ook gewoon allebei kopen...

maar uiteindelijk gaat het toch over wat voor gamer je bent... Ik ben iemand die echt voor Gameplay en fun gaat... realisme hoeft niet zo van mij... ik leef ten slotte in een echte wereld...

vind het heerlijk om over het zeetje van Zelda:WW te dobberen in die heerlijk fantasiewereld...
beetje rondracen met Mario Kart DD vooral als je met zn 4en zit... dik veel fun... net zoals SSMB, met zn 4en is dit gewoon top... Mario Party heeft humor... vooral als je flink gezopen hebt...
Metroid Prime... briljant

Viewtiful Joe komt eraan... ook weer fun... en bij al deze spellen is de gameplay top...
Nintendoe heeft een troef in handen met zn goedkope prijs...

daarentegen heeft xBox natuurlijk ook goede spellen... Halo... en... nou ja, ben niet zo van op de hoogte...

als ik een Xbox zou aanschaffen zou het eigenlijk alleen voor Fable zijn... en eventuele Star Wars spellen... dvd speler heb ik al... zoals best wel veel mensen tegenwoordig dus daarvoor hoef ik het niet te doen...

Maar idd... kijk wat je leuk vind en maak dan je keuze... dit soort discussies staan ook maar enkel van het beeld wat je voorgeschoteld krijgt vanuit de reclame... laat je je daar niet door Beïnvloeden dan maak je toch wel de goede keus voor jezelf

wat bij mij de eigenlijke doorslag gaf om een Gamecube aan te schaffen was toch wel de vreugde die ik had toen ik hoorde dat Square/Enix weer voor nintendo ging produceren... Final Fantasy CC
Oud 21-01-2004, 12:23
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik heb alledrie en tis heel simpel: de cube is het best, daarna de ps2 en de xbox dobbert op een magere 3e plaats .
Oud 21-01-2004, 22:35
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
NeoZero schreef op 21-01-2004 @ 15:59:
Cube is baby ding(Mario blerg ), xbox neemt teveel ruimte in beslag, struikel je over heen en weg zijn je mooie graphics.

Maar dat geldt niet voor tha playstation

daarom vin ik
playstation top!!! playstation is top!!! playstation is top!!!
Cube een baby ding? Metroid Prime, Resident Evil, Sanity's Requiem, F-Zero GX, Super Smash Brothers Melee, Soul Calibur 2 en nog zat andere spellen die niet kiddy zijn. Conclusie: je zwetst.
Oud 21-01-2004, 22:41
fairy-boy
fairy-boy is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 21-01-2004 @ 23:35:
Cube een baby ding? Metroid Prime, Resident Evil, Sanity's Requiem, F-Zero GX, Super Smash Brothers Melee, Soul Calibur 2 en nog zat andere spellen die niet kiddy zijn. Conclusie: je zwetst.
Inderdaad, en of die Eye-Toy zo volwassen is
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 22:48
Artus
Artus is offline
ja, zelfs oma's doen het

maar ja voor beeldkwaliteit enzo zou ik voor de Xbox gaan, maar ligt er dus helemaal aan wat je zelf belangrijk vind
Oud 21-01-2004, 23:07
Rioto
Citaat:
Cube is baby ding(Mario blerg ), xbox neemt teveel ruimte in beslag, struikel je over heen en weg zijn je mooie graphics.

daarom vin ik

game cube een baby ding ? aan je reactie gezien ben jij nog maar een kindje man

Ik ben ook niet weg van de cube maar das meer omdat het in mijn ogen te weinig games bied en niet om die mario games.
en wat is dat voor reden om de xbox af te kraken ? ik weet niet of je scheef loopt of een te kleine kamer heb maar de box is mijn ogen toch zeker de betere console , goed aanbod qua games , mooie grapics ect.

De ps2 is ook goed alleen vind ik het aanbod qua games minder , ze brengen wel veel uit maar het grotendeels spreek mij niet aan .. dus geef is een GOEDE reden waarom je de ps2 zo top vind en de andere minder.. en kom niet met het gezeik van bill gates suigt kippen .
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 15:33
Verwijderd
kheb een cube en heeft zeker goede graphics komende kwartaal komen lekkah vette games uit .... alleen zo veel geld heb ik niet duss..... IK ZOU VOOR DE CUBE GAAN
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 16:53
Guissie
Guissie is offline
xbox en gamecube= allebei kut

playstation 2 is veel fijner
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 20:12
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Guissie schreef op 23-01-2004 @ 17:53:
xbox en gamecube= allebei kut

playstation 2 is veel fijner
Ja hoor, meneer de casual idiot

Ga jij maar weer lekker fijn op je oppervlakkige Ps2 spelen. Dat ding is tenslotte gemaakt voor figuren zoals jij. En waag het niet om jezelf gamer te noemen!
Oud 24-01-2004, 11:54
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Ieke schreef op 29-09-2003 @ 20:47:

Tja, als we zo gaan denken komen we er nooit. Mijn pc is klote en mijn xbox niet.

Ontopic:
Doe nou maar lekker wat je zelf wil.
Oud 24-01-2004, 12:40
Shredder
Shredder is offline
Citaat:

daarom vin ik
Op de cube zijn wel een paar kleuter spelletjes maar er zijn net zo goed coole spellen op, en dat van de xbox slaat echt nergens op je zet dat ding toch ook niet midden in de kamer op het looppad ofzo, qua oppervlakte is de xbox net zo groot als de ps alleen wat hoger dus je lult maar een end raak.
playstation is kut, xbox rulez
Oud 24-01-2004, 14:50
Warsocket
Warsocket is offline
Tis wat je wil qua spellen
Wil je straks ook x-box live

x-box heeft bijv ons gezin als ooordelen
DVD-s kijken en is de eerste console waar ik lang op kan spelen zonder kram in mijn handen krijg (Ik heb grote handen ja)
maarja wij hebben em voor st klaas gekregen 1.5 jaar geleden

Mgoed het kan ook zijn dat je al een dvd-speler op je kamer hebt staan en dat je van die spellen zoals zelde / mario houd

tis gewoon net waar je prioriteiten liggen
Oud 27-01-2004, 23:07
ABrules
ABrules is offline
Soul Calibur is het beste verkocht op de Gamecube...

kinderachtig... oooow... ik wacht op Final Fantasy Crystal Chronicles... het ziet er zo heerlijk kinderachtig sprookjesachtig uit en dan met een stel vrienden daar achter gaan zitten met ieder zn GBA'tje

of Viewtifull Joe... in zn kinderachtige comicstyle heb nem bij de FRS besteld en die laten hem nu overkomen uit Engeland... hij had er volgens mij al in november moeten zijn maar goed...

al dat kinderachtige gedoe van Nintendo!! I LIKE IT
Oud 01-02-2004, 23:57
Zexy Poo Maker
Zexy Poo Maker is offline
Gewoon niet moeilijk doen man!!! Kijk naar de games die er op de console zijn, deze zijn het belangrijkst. Fuck de graphics en dergelijke, als je maar lekker je gang kan gaan met gamen .
Ik heb trouwens een Xbox en ik ben er heel heeeeel blij mee. We gaan 24 februari aanstaande trouwen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 06:42
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
ngc, lmd
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 09:59
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Gamecube natuurlijk

en dan de zilveren limited edition
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 16:36
TommytheCat
TommytheCat is offline
gamecube all the way.
Oud 02-02-2004, 17:28
Ary
Ary is offline
Ik heb zelf een gamecube, maar die heb ik alleen gekocht omdat ie 99€ is geworden.. als ie even duur zou zijn als x-box zou ik een ps2 kopen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 18:30
Onorthodox
Onorthodox is offline
Ik heb de cube er gewoon bij gekocht voor die 99 euro
Koopje

Bij mijn Xbox natuurlijk
Oud 03-02-2004, 21:03
Hubers
Hubers is offline
xbox zekerenvast
Met citaat reageren