Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben vandaag naar een voorpremiere in Amsterdam geweest.. De film vond ik erg leuk.. ik kijk niet zo heel erg vaak films dus de films die ik zie zijn meestal wel erg leuk.. op een of andere manier..
Ik ga nu zeker het boek lezen! Iedereen die nog gaat :veel plezier, en lach ze... |
![]() |
|
Oké. Gezien. (TAFKAB, in welke zaal zat je? Wij hadden na afloop Ronald Giphart
![]() Ehm... ik vond het een leuke film. Maar niet eens zo heel erg goed. Erg jammer van die 'fantasie' stukjes, als ze als astronaut door de ruimte zweeft (het staat wel in het boek, maar toch...) of opeens door een flatgebouw heen vliegt (recht omhoog), die vond ik erg zwak en daardoor de film ook een stuk minder leuk. ![]() De commercial was het leukste. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb em gezien (eindelijk
![]() Ik was alleen wel geschrokken van het stukje voor de aantiteling, toen dacht ik echt 'NEEEEEEE' en 'IDD Kim van Kooten is geen Phileine!! ![]() ![]() ![]() Maar goed, wel vermakelijk, af en toe lang gelachen, maar ja, als je het boek hebt gelezen vergelijk je tòch onbewust, das wel jammer altijd. |
![]() |
|
ik heb hem gister in de sneak gezien en ik vond het een super film
![]() die ene die Max speelt (ben ff zn naam kwijt) Egbert Jan weber?? naja die dus, die vond ik echt slecht... maar echt een superfilm! ik ga m denk ik nog wel een keer zien ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga er waarschijnlijk vanmiddag/vanavond heen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Het boek is echt leuk, gaat over niets maar is gewoon errug grappig geschreven. Als Ronald de film zelluf al cool vind zal ie in elk geval wel beter zijn dan Ik Ook Van Jou (ik vond het boek slechter en Ronald zei zelf dat ie de film NOG slechter vond)
|
gister gezien, en ik vond hem juist érg leuk. in het begin, als je phileine en max ziet zitten en phileine dan hoort vertellen.. toen had ik heel even iets van.. ohhhkay beetje minder.. maar was al snel weg.. vond het heel leuk
![]() vond het heel erg in de sfeer van het boek, dus euhm.. ja. positief ![]() |
![]() |
|
-Kim van Kooten is een te oude Phileine
-Belgje is een te mevrouwerige Gulpje -Tara Elders is geweldig -die moeder met 4 mannen ![]() ![]() -tss Manhattan vanaf het water, zwembad zal ze bedoelen ![]() -Mooie Michiel heeft Mooie billen -de schaduw van zn megapiemel ![]() -het feest was een stom nepfeest -dat schreeuwen vond ik jammer -mooie traantjes ![]() dat vond ik ervan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, ik miste wel het nummer 'I will survive'. ![]() En de schaduw van zijn piemel was grappig, ja. ![]()
|
Verwijderd
|
Het boek is beter ja. Al is het alleen maar omdat Phileine gewoon net iets over the top is, en er een beetje overdreven geacteerd wordt. Desalniettemin heb ik wel ontzettend gelachen hoor (en er zat goede muziek in
![]() Niet een bijster goede film, maar wel vermakelijk, dus. |
![]() |
||
Citaat:
Moet zeggen dat de laatste scene werkelijkwaar prachtig is gespeeld door Kim. Rillingen gaan over m'n rug bij die schreeuw en de blik die volgt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoewel ik zelf ook moet toegeven dat ze aantrekkelijk is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond de film opzich wel leuk, maar ik hoef 'm niet nog een keer te zien. De film raakte me niet echt. Hety scenario was wat zwakjes. Kim van Kooten is met afstand het grootste pluspunt van de film. De andere personages zijn ook niet zo goed uitgewerkt. Roeland Fernhout (Jules) was wel leuk, overigens.
|
Verwijderd
|
mja, ik miste 2 stukjes. het stukje met david letterman en die vent die ze ontmoet in het vliegtuig...
verder vond ik Kim van Kooten er veel ouder uitzien dan de rest van de acteurs, wat ik erg jammer vond en klopte een deel van het verhaal totaal niet met het boek. En natuurlijk die stukjes van dat ze astronaut is en bla, erg jammer. Al met al vond ik het een leuke film om te zien, klopte de verhaallijn nog enigzins (wat ik bij bijv. discovery of heaven totaal kwijt was) en vond ik het leuk om te zien wie Gulpje nou speelde. (en jammer natuurlijk dat Gloria Estafan (?) geen I will survive ging zingen ![]() oja, de manier waarop ze toch Phileines gedachtegang konden laten horen vond ik erg makkelijk maar leuk bedacht, beter iig dan een stem die je ergens hoort... en na afloop vergeleek mn vriend mij met Phileine...ik weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Phileine zegt sorry, vraagje maarte | 6 | 29-05-2005 13:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
verslag phileine zegt sorry film en boek verslag sabientjuh | 2 | 09-03-2004 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Phileine zegt sorry finette | 7 | 14-10-2003 20:11 | |
Films, TV & Radio |
Tara Elders vervangt Carice van Houten in PHILEINE ZEGT SORRY! Simon | 9 | 22-02-2003 13:22 | |
Films, TV & Radio |
phileine zegt sorry stroopwafel | 0 | 11-12-2001 18:15 | |
Verhalen & Gedichten |
wie heeft het boek Phileine zegt sorry gelezen en..... meisjemeisje | 14 | 17-11-2001 20:19 |