Kijk dat is leuk! sla ik dat boek gelijk open op de goede bladzijde
Alsjeblieft:
' De tweede keer dat ik gelachen heb was in het bijzijn van mijn oma (ik hou niet van anecdotes maar deze vertel ik graag)
Mijn oma is nog bezopener dan mijn moeder laat ik dat voorop stellen. Sommigen noemen haar excentriek , anderen dat lijpe wijf met die wandelstok ( in die stok zit namelijk een dertig centimeter lange reageerbuis met een kurk verscholen onder het handvat die ze ieder uur bijvult met Grand Marnier)
Ik was vier mijn ouders gingen aan de rol en mijn oma zou die avond op me passen. Nu was ik een vervelend kind als ik mijn moeder mag geloven (alsof jij zo makkelijk bent denk ik dan)
Mijn oma bracht me naar mijn bedje en stopte me in. 'Welterusten en lekker slapen he?' proostte ze waarna ze me alleen liet. Vijf minuten later riep ik naar mijn oma dat mijn dekentje niet goed lag. Mijn oma kwam en legde mijn dekentje goed. ' Zo je dekentje ligt goed en nu lekker slapen he?' schonk ze zichzelf nog een glas bij waarna ze me alleen liet. Weer vijf minuten alter riep ik naar mijn oma dat mijn kussentje niet goed lag. Mijn oma kwam en legde mijn kussentje goed. 'Zo je kussentje ligt goed en nu lekker slapen he?' draaide ze een nieuwe Grand Marnier open waarna ze me alleen liet.Weer vijf minuten later riep ik naar mijn oma dat mijn knuffelgnoe niet goed lag. Mijn oma kwam en legde mijn knuffelgnoe goed. "zo je dekentje ligt goedn en je kussentje ligt goeden je knuffelgnoe ligt goedn en nu ga je dan eindelijk lekker slapen he?' riep ze geirriteerd waarna ze zich met veel agressie oprichtte, hard haar hoofd stootte aan het speelgoedplankje boven mijn bed, educatief opmerkte 'SCHIJTGLOEIENDE KANKERGODVERDOMME" en vervolgens probeerde dat plankje van de muur te trekken.
Compleet oververhit van de lach schijn ik daarna door mijn oma onder een lauwe douche gezet te zijn'
Zo hopelijk heb je er wat aan