Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2005, 22:30
maarte
maarte is offline
Heeft iemand voor mij de exacte alinea uit Phileine zegt sorry, waarin Phileine wordt ingestopt door haar oma, die vervolgens haar hoofd stoot en dan educatief opmerkt "schijtgloeiende kankergodverdomme"?
Heb al wat gegoogled, maar dat leverde niets op..
Thnx!
Oud 19-05-2005, 09:08
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Hmm ik kan me echt geen moment uit het boek herinneren waar een oma in voorkwam eigenlijk... sorry
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 14:55
Guenevery
Guenevery is offline
Gelezen, en toen maar als reactie daarop gelijk uit mijn koppie geband. Sorry.
Oud 19-05-2005, 16:46
ShadowLady
ShadowLady is offline
Ik heb het gelezen en het boek hier ook liggen, maar ik heb geen flauw idee waar dat stuk staat en heb geen zin om in het hele boek te gaan zoeken.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 10:02
lucy48
lucy48 is offline
Niet dat je er wat aan hebt, maar ik denk dat je dat op google niet kunt vinden. Ik denk dat je toch echt moet gaan bladeren
Oud 29-05-2005, 08:09
M@ra
M@ra is offline
Kijk dat is leuk! sla ik dat boek gelijk open op de goede bladzijde
Alsjeblieft:

' De tweede keer dat ik gelachen heb was in het bijzijn van mijn oma (ik hou niet van anecdotes maar deze vertel ik graag)
Mijn oma is nog bezopener dan mijn moeder laat ik dat voorop stellen. Sommigen noemen haar excentriek , anderen dat lijpe wijf met die wandelstok ( in die stok zit namelijk een dertig centimeter lange reageerbuis met een kurk verscholen onder het handvat die ze ieder uur bijvult met Grand Marnier)
Ik was vier mijn ouders gingen aan de rol en mijn oma zou die avond op me passen. Nu was ik een vervelend kind als ik mijn moeder mag geloven (alsof jij zo makkelijk bent denk ik dan)
Mijn oma bracht me naar mijn bedje en stopte me in. 'Welterusten en lekker slapen he?' proostte ze waarna ze me alleen liet. Vijf minuten later riep ik naar mijn oma dat mijn dekentje niet goed lag. Mijn oma kwam en legde mijn dekentje goed. ' Zo je dekentje ligt goed en nu lekker slapen he?' schonk ze zichzelf nog een glas bij waarna ze me alleen liet. Weer vijf minuten alter riep ik naar mijn oma dat mijn kussentje niet goed lag. Mijn oma kwam en legde mijn kussentje goed. 'Zo je kussentje ligt goed en nu lekker slapen he?' draaide ze een nieuwe Grand Marnier open waarna ze me alleen liet.Weer vijf minuten later riep ik naar mijn oma dat mijn knuffelgnoe niet goed lag. Mijn oma kwam en legde mijn knuffelgnoe goed. "zo je dekentje ligt goedn en je kussentje ligt goeden je knuffelgnoe ligt goedn en nu ga je dan eindelijk lekker slapen he?' riep ze geirriteerd waarna ze zich met veel agressie oprichtte, hard haar hoofd stootte aan het speelgoedplankje boven mijn bed, educatief opmerkte 'SCHIJTGLOEIENDE KANKERGODVERDOMME" en vervolgens probeerde dat plankje van de muur te trekken.
Compleet oververhit van de lach schijn ik daarna door mijn oma onder een lauwe douche gezet te zijn'

Zo hopelijk heb je er wat aan
Oud 29-05-2005, 13:02
Verwijderd
Zit dat in Phileine Zegt Sorry? Niet in mijn editie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten