Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar, waarom zou zo een klein lullig landje als nederland veel meer macht moeten hebben, ze vertegenwoordigen maar weinig mensen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() China zou dus heel veel macht moeten krijgen in de wereld... Eigenlijk alle ontwikkelings landen, daar worden maar kinderren geproduceert alsof het appelmoes of whatever is. met dat onzin had ik het trouwens over iets anders... Maar wat je nu zegt is wel onzin... Er moet ergens een gulden middenweg gevonden worden...
||
Citaat:
||
Citaat:
Macht verkrijgen in "bed" is goed jah
||
Citaat:
ik denk dat je me een beetje verkeerd, begrijpt en dat ik het duidelijker had kunnen beschrijven wat ik wel bedoel ![]() Maar ik wou niet te grof klinken dus ik dacht omschrijf het heel netjes... Maar ik bedoel dus dat macht ook niet bepaald moet worden naar bevolkingsaantal... Dan ga je macht kweken is bed... snap? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk niet dat het in europa voor zal komen dat regeringen ervoor gaan zorgen dat er zoveel mogelijk mindjes komen zodat ze meer macht hebben. ![]() Maar de Regering van bijvoorbeeld Frankrijk vertegenwoordigd 4 keer zoveel mensen als Nederland, maar hun stem telt niet 4 keer zoveel. Dus de wil van een kleine groep mensen staat gelijk aan die van een veel grotere groep, dat is natuurlijk ook niet helemaal eerlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 70 | 08-07-2012 15:49 | |
Verkeer & Vervoer |
oplossing files vtxm | 267 | 01-02-2007 18:03 | |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
VMBO |
Economie bagel | 5 | 18-05-2006 14:50 | |
VWO |
Aardrijkskunde Gadje | 500 | 26-05-2005 21:13 | |
Kabinet gaat extra bezuinigen little nemo | 127 | 10-03-2004 15:07 |