Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2003, 18:47
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 06-10-2003 @ 11:06:
ik ben een keer door het bed gezakt. maar dat is alles.
Wij wel meerdere keren, zullen zijn ouders ook wel gedacht hebben
Oud 18-10-2003, 20:58
poepschen
poepschen is offline
mijn ex kon mn 'knopje' niet vinden toen ie me vingerde .. eerst begon ik zachtjes te giechelen, maar toen ik begon te schaterlachen ...hij zag de lol er niet zo van in en toen ik m wou uitleggen dat een vrouw een clitoris heeft en dat ,als je haar vingert, het wel handig is om te weten dat en waar ie is.. liep hijkwaad weg en ik heb m nooit meer gezien!!
Oud 18-10-2003, 21:27
morango
morango is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-10-2003 @ 12:29:
Ik weiger iets te hebben gehad dat wordt aangeduid met een stom woord als blooper.
Oud 18-10-2003, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Apezzz schreef op 18-10-2003 @ 22:27:
das nu al de 2e onzinnige reply, zeg dan niks en sla het over

niemand is verplicht tot antwoorden het is gewoon voor de fun.....
Oud 18-10-2003, 22:40
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-10-2003 @ 15:36:
en daarom zeg ik nooit namen tijdens sex

Nee, maar ik vind het sowieso altijd zo stom klinken "oh jaa kasper ga dooor", ik schiet spontaan in de lach dan.. Nee, namen vink een turnoff
Iemands naam noemen is juist heel intiem en persoonlijk. Lieverd of schat kun je tegen iedereen zeggen, maar als je iemand bij naam noemt tijdens de sex, dan laat je merken dat je heel bewust met die persoon bezig bent, en niet met weetikveel wie.
Oud 18-10-2003, 23:23
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
poepschen schreef op 18-10-2003 @ 21:58:
mijn ex kon mn 'knopje' niet vinden toen ie me vingerde .. eerst begon ik zachtjes te giechelen, maar toen ik begon te schaterlachen ...hij zag de lol er niet zo van in en toen ik m wou uitleggen dat een vrouw een clitoris heeft en dat ,als je haar vingert, het wel handig is om te weten dat en waar ie is.. liep hijkwaad weg en ik heb m nooit meer gezien!!
lekkere 'relatie' was dat dan.. en ik hoop voor jouw 'vriendjes' dat je dat wel wat subtieler 'uitlegt' dan hier..
Oud 20-10-2003, 16:06
Bart2002
Bart2002 is offline
Citaat:
alanis schreef op 16-10-2003 @ 21:46:
Vind je? misschien als je het héél lief vraagt, ik er nog wel wat wil vertellen?
Heel graag Alanis! Je hebt zo'n leuke stijl van schrijven. Meer please. Lekker ding!
Oud 20-10-2003, 16:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jadie schreef op 16-10-2003 @ 17:39:
Nee, baarmoederwand. Als je een stukje van haar baarmoedermond af probeert te krabbelen, merk je dat gelijk hoor. (lees: ze schreeuwt AUW en verkoopt je een mep.)
je kan niets van de baarmoederwand af krabbelen, je moet dan met de vinger ín de barmoeder. Naast dat dat wel erg diep is, is de baarmoeder ook afgesloten en zul je nooit met je vinger erin kunnen. Tenzij je een speculum hebt en van die oprekdingen (Waarvan ik de naam weer kwijt ben) en dan moet je het doen als ze ongesteld is want dan staat de baarmoedermond een paar mm open.
Oud 20-10-2003, 16:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-10-2003 @ 17:32:
je kan niets van de baarmoederwand af krabbelen
Ze had het over de schede-wand, medische verhandeling is niet nodig
Oud 20-10-2003, 18:57
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2003 @ 17:34:
Ze had het over de schede-wand, medische verhandeling is niet nodig
leuk en aardig allemaal maar eeuh... waar blijven jouw bloopers?
Oud 20-10-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 18-10-2003 @ 23:40:
Iemands naam noemen is juist heel intiem en persoonlijk. Lieverd of schat kun je tegen iedereen zeggen, maar als je iemand bij naam noemt tijdens de sex, dan laat je merken dat je heel bewust met die persoon bezig bent, en niet met weetikveel wie.
Lieverd of schat zeg ik ook niet, zeg ik sowieso nooit tegen mn vriend, juist omdat je het tegen iedereen kunt zeggen en alles. Ik zeg weinig tijdens de sex, aanwijzingen ofzo hoef ik niet te geven dus daarin komt geen naam voor.. en zeggen dat het lekker is hoeft ook niet want dat merkt hij wel. Mn vriend en ik hebben super intieme seks, die 'connectie' is er gewoon vanzelf

Ik weet niet waarom, maar een naam rolt gewoon niet natuurlijk uit mn mond dus dan is er niets intiems aan omdat mijn gedachte juist bij hem en de seks weggaan, doordat ik een naam heel bewust zou moeten zeggen enzo.. Het komt er gewoon niet vanzelf uit en dat ga ik ook niet forceren.
Oud 20-10-2003, 19:09
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-10-2003 @ 19:57:
leuk en aardig allemaal maar eeuh... waar blijven jouw bloopers?
Oh. Ik ben een keer uit bed gelazerd, en een keer perongeluk m'n penis in een keer in het 'verkeerde' (op dat moment in ieder geval) gat geschoven. Geval een was pijnlijk voor mij, geval twee voor haar
Oud 20-10-2003, 19:28
Thunder Child
Thunder Child is offline
ehh, ik was met een dude op een festival en we waren allebei nogal datjezegt van beschonken en we lagen in zijn tent en waren net klaar hoorden we ineens naast ons "bist du fertig?"
uhhh oh er ligt hier nog iemand joh
volgende dag kwam ik hem tegen op het festival terrein toen gingen we naar die tenten van hun iedereen vet juichen

lag ik een keer met een figuur bij mij thuis en ik had winamp aanstaan (we zaten eigenlijk gewoon maar een jointje te roken en ineens niet meer), kregen we ineens het theme van Ovide en zijn vriendjes... toen zijn we heel hard lachend gewoon maar doorgegaan

ook een keer hadden we een feestje in een bos en ik lag ergens een beetje te vozen met een gozer, horen we ineens "uhm, ik moet jullie vragen dit bos te verlaten"
oh
hallo meneer de politieagent

en ik lag eens een andere keer ook in een bos en toen kwamen we erachter dat we op een mierennest lagen

mjuh, need i go on?
Oud 20-10-2003, 19:58
freakieflower
freakieflower is offline
Citaat:
Mr. Tumnus schreef op 06-10-2003 @ 13:09:

Toen ze mij voor de eerste keer oraal bevredigde, riep ik de naam van mijn ex uit. Daar hebben we toen echt problemen mee gehad.

ow my god! fuck...dass niet echt handig
Oud 20-10-2003, 19:59
freakieflower
freakieflower is offline
is iemand in zijn gezicht slaan ook een bloober?
Oud 21-10-2003, 10:32
alanis
alanis is offline
Okee dan, voor de liefhebbers heb ik er nog eentje in de betrap sfeer:

Ik sliep bij hem, maar zijn ouders wisten dat nog niet. Het was laat geworden, vandaar.
Juist toen we net lekker alles van de vorige nacht aan het overdoen waren, kwam zijn vader mijn vriend een goede morgen wensen...en daar lag ik dan naakt...'goede morgen meneer!'

Of toen we op mijn kamer lekker bezig waren, en er ineens aan de deur geklopt werd: een vriendin van mij. Ze wou even vragen hoe mijn audities van die dag verlopen waren. Ik riep terug: Kom maar even niet binnen, ik kom er zo aan! En vervolgens lagen we alledrie in een deuk. Ik geloof dat zij nog het meeste schaamtegevoel had, ze kon er maar niet over uit dat wij gewoon gingen liggen sexen in mijn kamer, die aan de huiskamer grenst, en waar mijn moeder zat. En ik denk dat ze de volgende keer als ze onverwacht langskomt, ze eerst vraagt aan mijn moeder of mijn vriendje er ook is...

Of toen we een keertje op vakantie sex in zee hadden...en mijn vriendje zijn zwembroek kwijt geraakt is, waarna hij nog een aantal meter in zijn blote kont over het strand moest rennen, naar de handdoeken. (overigens was dit s avonds, maar er was nog genoeg volk op het strand..)

Voorlopig vind ik dit weer eventjes genoeg...alsjeblieft Bart2002
Oud 21-10-2003, 10:53
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Ik had een keer een heel dik onstoken oog door zijn "spulletje", en iedereen maar vragen hoe ik daar nou weer aan kwam...
Oud 21-10-2003, 14:31
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
No Dice schreef op 21-10-2003 @ 11:53:
Ik had een keer een heel dik onstoken oog door zijn "spulletje", en iedereen maar vragen hoe ik daar nou weer aan kwam...

Hoe krijg je het voor elkaar...
Oud 21-10-2003, 17:59
Verwijderd
lol mikken is lastig hahaha
Oud 24-10-2003, 16:55
Bart2002
Bart2002 is offline
Dank je wel Alanis.
Oud 24-10-2003, 19:16
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Parasiet schreef op 20-10-2003 @ 20:28:
ehh, ik was met een dude op een festival en we waren allebei nogal datjezegt van beschonken en we lagen in zijn tent en waren net klaar hoorden we ineens naast ons "bist du fertig?"
uhhh oh er ligt hier nog iemand joh
volgende dag kwam ik hem tegen op het festival terrein toen gingen we naar die tenten van hun iedereen vet juichen

lag ik een keer met een figuur bij mij thuis en ik had winamp aanstaan (we zaten eigenlijk gewoon maar een jointje te roken en ineens niet meer), kregen we ineens het theme van Ovide en zijn vriendjes... toen zijn we heel hard lachend gewoon maar doorgegaan

ook een keer hadden we een feestje in een bos en ik lag ergens een beetje te vozen met een gozer, horen we ineens "uhm, ik moet jullie vragen dit bos te verlaten"
oh
hallo meneer de politieagent

en ik lag eens een andere keer ook in een bos en toen kwamen we erachter dat we op een mierennest lagen

mjuh, need i go on?
Dus je hebt alleen maar sex met mensen die je niet kent?
'dude' 'een gozer' 'een figuur'.

Ik heb geen bloopers. Denk ik.
Oud 24-10-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
freakieflower schreef op 20-10-2003 @ 20:59:
is iemand in zijn gezicht slaan ook een bloober?
wel als je op zijn kont mikte

verder niet echt seks gehad dus bloopers zitten er niet in.
Oud 25-10-2003, 07:37
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Laïs schreef op 24-10-2003 @ 20:16:
Dus je hebt alleen maar sex met mensen die je niet kent?
'dude' 'een gozer' 'een figuur'.

Ik heb geen bloopers. Denk ik.
first of all: de mensen met wie ik genane dingen heb gehad onder de seks die ik hier dus neerzet zijn niet de enige mensen met wie ik seks heb

nummer 2: wat moet ik dan de hele voorgeschiedenis van hoe ik hem heb leren kennen en hoelang ik hem al ken en weet ik veel wat erbij zetten?
dat heeft echt veel nut want het gaat ook vooral om met wie je seks had in deze verhaaltjes
Oud 25-10-2003, 14:10
Misfit
Misfit is offline
hmmz na het stappen met je vriend naar huis gaan, waarvan je moeder alleen doorheeft dat je wel wat met em hebt maar verder niet zo op de hoogte van alles is...en dan terwijl hij net met het condoom bezig is terwijl we tegen over elkaar op bed zitten, een deur horen en elkaar alleen maar verbaasd aankijken...en er achter komen dat dat dus mijn kamer deur was..en opeens je moeder naast je bed staat en eerst nog 10 sec met der bek open naar hem staart...GOD wat heb ik me doodgeschaamd...
Oud 30-10-2003, 20:37
Noeksel
Noeksel is offline
Ja, hier heb ik er nog 1 voor:

Laatst had ik seks met een jongen, en mijn bed kraakt nogal.
Nou zijn onze muren niet zo heel erg geluid-dempend, en aangezien mijn bed tegen de muur staat van de buren (huh? ja, klopt) Nou, wij hadden t wel leuk enzo, lachkick van het gekraak.
En de volgende dag kwam ik mijn buurjongen tegen, en die vroeg aan me: Was het lekker gisteravond?
Oud 31-10-2003, 11:09
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Parasiet schreef op 25-10-2003 @ 08:37:
first of all: de mensen met wie ik genane dingen heb gehad onder de seks die ik hier dus neerzet zijn niet de enige mensen met wie ik seks heb

nummer 2: wat moet ik dan de hele voorgeschiedenis van hoe ik hem heb leren kennen en hoelang ik hem al ken en weet ik veel wat erbij zetten?
dat heeft echt veel nut want het gaat ook vooral om met wie je seks had in deze verhaaltjes
Kind,het viel me gewoon op.
En ja,misschien kan je me meelen,met al die dingen erin,want ik pooopel om dat allemaal te wetern. Echt!
Oud 31-10-2003, 12:36
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Door het bed zakken, haar moeder die naar binnenloopt net als zij op mn gezicht zit. Dat waren ze wel geloof ik.

En Laïs: doe es niet zo stom.

Laatst gewijzigd op 31-10-2003 om 12:39.
Oud 31-10-2003, 16:17
Mr.Gibson
Mr.Gibson is offline
Ik lag ooit es poedelnaakt met mijn toenmalige vriendin in bed rond een uur of 11 's ochtends. Gaat de telefoon, ik hoor me ma benenden opnemen. Vrolijk "hallo" en "hoe is het" gewauwel, dus mijn vriendin en ik gaan "rustig" verder, met het idee dat ze nog wel een tijdje aan het bellen is. Twee minuten later hoor ik mijn slaapkamerdeur opengaan, wham, me voet er nog voor proberen te doen. Te laat, daar staat me ma dan met de telefoon in dr hand, vader van mijn vriendin belde.. Hij vraagt zich nog steeds af waarom hij een gil hoorde toen.
Oud 31-10-2003, 16:30
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Parasiet schreef op 25-10-2003 @ 08:37:

maar 17 en al zoveel sex gehad? komje aandacht tekort meisje?

maar goed het zalwelgewoon gebeurd zijn.
*ik beschuldig je nergens vanen het is niet negatief bedoeld*
Oud 31-10-2003, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Eerised schreef op 31-10-2003 @ 17:30:
maar 17 en al zoveel sex gehad? komje aandacht tekort meisje?

maar goed het zalwelgewoon gebeurd zijn.
*ik beschuldig je nergens vanen het is niet negatief bedoeld*
Volgens haar reply heeft ze minstens 3 keer seks gehad ja, dat is wel heel veel als je 17 bent...
Oud 31-10-2003, 20:44
Upior
Upior is offline
een meisje was me laatst aan het pijpen, kwam ineens haar hele familie binnen niemand heeft haar meer gezien sindsdien
Oud 31-10-2003, 21:55
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Upior schreef op 31-10-2003 @ 21:44:
een meisje was me laatst aan het pijpen, kwam ineens haar hele familie binnen niemand heeft haar meer gezien sindsdien
leuk hoor
Oud 01-11-2003, 10:03
MazeMouse
MazeMouse is offline
Mwa, meer gezamelijke bloopers.
We hadden samen zoveel lol dat het nogal 'luidruchtig' werd...
En het viel ons pas op toen ze een paar huizen verderop ineens terug begonnen te gillen. Oeps dus

Natuurlijk ook de binnenvallende ouders. (al was dit wel extreem genant)
Wij zijn bezig. Haar mamalief komt binnenlopen met de wasmand. Vraagt of we als we klaar zijn beneden komen voor een kopje thee. Ruimt die mand in de kast en vertrekt alsof er niks aan de hand is. (We hebben het wel afgemaakt na een enorme lachkick )
Ik weet nog steeds niet wat erger is. Ouders die een keer verbaasd/geschokt kijken en gillend weer vertrekken of ouders die zich er werkelijk geen zak van aantrekken en doen alsof er niks is. (en dus te pas en te onpas binnen kwamen vallen)

En mijn (toenmalige) vriendin dacht erotisch te doen door zachtjes met haar tanden over mijn eikel te gaan. Alleen vergat ze dat zachtjes.... (auw )

En leg aan je ouders maar eens uit hoe je aan die chocoladevlekken over je hele bed heen komt

Of wordt op een ochtend wakker en ontdek dat je rug zover is open gekrabt dat je de hele week alleen maar op je buik hebt geslapen en heel erg rechtop hebt gezeten om maar geen rugleuningen aan te raken....(pijn is fijn maar dit was overdreven..)
Oud 01-11-2003, 12:48
Zwartwit
Zwartwit is offline
tja... uitgleiden als je samen onder de douche staat, ouders die plotseling was komen verzamelen, "schoonouders" die plotseling binnen komen vallen voor een gesprek.

ohjah, deze heb ik hier nog niet gezien

ik lag met huppeldepup in bed, zij onderop, ik boven krijg ik opeens een bloeneus, zij helemaal onder, bed onder... gelukkig hadden we papiertjes liggen om 'op te ruimen'....
Oud 01-11-2003, 23:02
juno
juno is offline
Een knie in zijn ballen of een elleboog in zijn gezicht, of een paar tanden in zijn schedel. Maar dat was allemaal per ongeluk, hoewel het daar niet minder pijnlijk door was.
Oud 01-11-2003, 23:10
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
juno schreef op 02-11-2003 @ 00:02:
Een knie in zijn ballen of een elleboog in zijn gezicht, of een paar tanden in zijn schedel. Maar dat was allemaal per ongeluk, hoewel het daar niet minder pijnlijk door was.
We hebben het over sex hoor. Niet over vrij worstelen
Oud 02-11-2003, 00:01
Verwijderd
juno, daar is een term voor, en het is al helemaal geen taboe:.....SM
Oud 02-11-2003, 01:53
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-10-2003 @ 16:35:
Hij zat op zn knieën, ik lag eronder..
Ik veer op en geef een 'geil' likje aan zijn geslachtsdeel, wil me verleidend achterover laten vallen..BAM! zo met mn kop tegen de punt van de kast

*auw*!

Heb de rest van de dag met een bult gelopen
en een blauwe plek op mn voet, want tijdens 'geile' activiteiten in de badkamer viel ook nog eens de shampoofles op mn voet en kennelijk zijn die dingen erg hard..

Oud 02-11-2003, 11:58
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
juno schreef op 02-11-2003 @ 00:02:
Haha! Ik lach me dood hier! Waarschijnlijk omdat het mij erg bekend voorkomt
Oud 02-11-2003, 12:00
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2003 @ 20:09:
Oh. Ik ben een keer uit bed gelazerd, en een keer perongeluk m'n penis in een keer in het 'verkeerde' (op dat moment in ieder geval) gat geschoven. Geval een was pijnlijk voor mij, geval twee voor haar
Niet zulke bijzondere dingen dus. Maar ze blijven leuk (behalve die 2e, die's NIET leuk...)
Oud 02-11-2003, 12:44
Marsjuh87
Marsjuh87 is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 06-10-2003 @ 09:57:
Zoals de topic naam al aangeeft wat zijn jullie grootste missers tijdens het wonderbaarlijke fenomeen sexuele gemeenschap??
En daarmee bedoel ik niet afknappers, maar vergissingen waar je later hartelijk om kon lachen....

Om deze topic maar meteen een start te geven zal ik jullie maar een van die van mij vertellen

Dat was toen ik mijn ex wilde ontmaagden, en maar niet in de gaten had dat ik in de verkeerde ingang zat....... En zij maar schreeuwen dat het teveel pijn deed.......
Kijk dat snap ik dus ff nie he! Je weet tog wel in welk gat ie moet?? tenminste dat lijkt mij?!?! maar jah zo denk ik er over
Oud 02-11-2003, 12:45
Marsjuh87
Marsjuh87 is offline
Citaat:
Upior schreef op 31-10-2003 @ 21:44:
Niemand? ook haar familie nie meer?
Oud 02-11-2003, 12:53
Marsjuh87
Marsjuh87 is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 10-10-2003 @ 00:49:
de eerste keer penetreerde ik per ongeluk in haar neus. ik snapte pas later dat ik 11 centimer opzij moest.
wat wil je 11 cm opzij doen dan?
Oud 02-11-2003, 13:09
Nona
Nona is offline
Citaat:
Marsjuh87 schreef op 02-11-2003 @ 13:53:
wat wil je 11 cm opzij doen dan?
Haar oor...? Tja, het wordt steeds gekker tegenwoordig...

Ik heb zelf nog nooit echt een enorm vreemd figuur geslagen in bed geloof ik, maar ik heb mijn ex-vriend wel een keer een behoorlijk knietje gegeven. Hij maakte een duikvlucht in mijn richting terwijl ik op bed lag en ik trok in reflex mijn knie op. Ik heb wel tien keer gezegd hoe veel het me speet.
Oud 02-11-2003, 13:25
Marsjuh87
Marsjuh87 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-11-2003 @ 14:09:
Haar oor...? Tja, het wordt steeds gekker tegenwoordig...

Ik heb zelf nog nooit echt een enorm vreemd figuur geslagen in bed geloof ik, maar ik heb mijn ex-vriend wel een keer een behoorlijk knietje gegeven. Hij maakte een duikvlucht in mijn richting terwijl ik op bed lag en ik trok in reflex mijn knie op. Ik heb wel tien keer gezegd hoe veel het me speet.
hahaha een knietje! wat zei je vriend dan?? deed vast erg pijn!!
Oud 02-11-2003, 13:39
Nona
Nona is offline
Citaat:
Marsjuh87 schreef op 02-11-2003 @ 14:25:
hahaha een knietje! wat zei je vriend dan?? deed vast erg pijn!!
Hij zei weinig, hij kreunde vooral.
Oud 02-11-2003, 13:47
Marsjuh87
Marsjuh87 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-11-2003 @ 14:39:
Hij zei weinig, hij kreunde vooral.
Jah dat kan ik me voorstellen! ghehehe lijkt me ook erg pijnlijk!! doet alles het nog wel?
Oud 02-11-2003, 13:52
Nona
Nona is offline
Citaat:
Marsjuh87 schreef op 02-11-2003 @ 14:47:
Jah dat kan ik me voorstellen! ghehehe lijkt me ook erg pijnlijk!! doet alles het nog wel?
Het deed het nog en ik heb het goed gemaakt.
Oud 02-11-2003, 14:45
Marsjuh87
Marsjuh87 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-11-2003 @ 14:52:
Het deed het nog en ik heb het goed gemaakt.
Oww ghehehe dan is het goed!
Oud 02-11-2003, 21:13
Seven-Eleven
Seven-Eleven is offline
Vreemd standje doen in de badkamer op de wastafel.
Met mijn voet leunend op de wc rand....en toen gleed ik weg, met me hele voet erin.
Erg lachwekkend

Regels voor berichten