Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2003, 08:57
Verwijderd
Zoals de topic naam al aangeeft wat zijn jullie grootste missers tijdens het wonderbaarlijke fenomeen sexuele gemeenschap??
En daarmee bedoel ik niet afknappers, maar vergissingen waar je later hartelijk om kon lachen....

Om deze topic maar meteen een start te geven zal ik jullie maar een van die van mij vertellen

Dat was toen ik mijn ex wilde ontmaagden, en maar niet in de gaten had dat ik in de verkeerde ingang zat....... En zij maar schreeuwen dat het teveel pijn deed.......
Oud 06-10-2003, 09:36
Verwijderd
dat meen je niet, wat een drama
dat is wel heel errug

kheb nie echt zulke bloopers, jammer he
Oud 06-10-2003, 10:06
Verwijderd
ik ben een keer door het bed gezakt. maar dat is alles.
Oud 06-10-2003, 10:17
Qimm
Qimm is offline
Laten we het er op houden dat bij het vinger/befwerk veel lucht naar binnen was gekomen en toen ging ik rechtop zitten en.... nou ja
Oud 06-10-2003, 10:47
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-10-2003 @ 11:17:
Laten we het er op houden dat bij het vinger/befwerk veel lucht naar binnen was gekomen en toen ging ik rechtop zitten en.... nou ja
Dat ken ik.. jezus dan schaam ej ej echt erg eh..
Oud 06-10-2003, 10:52
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Wat een origineel topic! Deze hebben we nou echt nog nooit gezien!

Ik heb geen rare dingen meegemaakt (heb maar weinig meegemaakt ).
Oud 06-10-2003, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 06-10-2003 @ 11:47:
nee?
Oud 06-10-2003, 10:57
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 06-10-2003 @ 10:47:
Nou ja... érg... Lullig wel. We hebben er wel om in een deuk gelegen
Oud 06-10-2003, 11:06
Verwijderd
Van die vaginale scheten bedoelen jullie??
Ja maar dat is vrij logisch llijkt me, niet minder beschamend maar daar kun je volgens mij niet heel veel aan doen denk ik.....
Oud 06-10-2003, 11:29
Verwijderd
Ik weiger iets te hebben gehad dat wordt aangeduid met een stom woord als blooper.
Oud 06-10-2003, 12:09
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline

Toen ze mij voor de eerste keer oraal bevredigde, riep ik de naam van mijn ex uit. Daar hebben we toen echt problemen mee gehad.
Oud 06-10-2003, 12:27
Verwijderd
door bed heen zakken... (neit echt blooper maar wel errug lol)
en klaarkomen terwijl ze het niet echt doorhad... en wat soep in d'r ogen kreeg
Oud 06-10-2003, 12:38
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 06-10-2003 @ 09:57:
Dat was toen ik mijn ex wilde ontmaagden, en maar niet in de gaten had dat ik in de verkeerde ingang zat....... En zij maar schreeuwen dat het teveel pijn deed.......
Die vrouwen ook altijd met hun stille hints...
Oud 06-10-2003, 12:40
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 06-10-2003 @ 09:57:
Je hebt haar daarna nooit meer gezien?

Ik heb veel lol gehad tijdens de seks maar nog nooit echt een blooper.
Oud 06-10-2003, 12:49
Verwijderd
jawel hoor het ging pas 2 jaar later uit......
Oud 06-10-2003, 13:13
Lady Jane
Lady Jane is offline
Het was de eerste keer met hem, en de condoom paste niet .
Oud 06-10-2003, 15:35
Verwijderd
Hij zat op zn knieën, ik lag eronder..
Ik veer op en geef een 'geil' likje aan zijn geslachtsdeel, wil me verleidend achterover laten vallen..BAM! zo met mn kop tegen de punt van de kast

*auw*!

Heb de rest van de dag met een bult gelopen
en een blauwe plek op mn voet, want tijdens 'geile' activiteiten in de badkamer viel ook nog eens de shampoofles op mn voet en kennelijk zijn die dingen erg hard..

Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 15:40.
Oud 06-10-2003, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 06-10-2003 @ 11:17:
Als dat al een blooper is. :­|

Ontopic: geen noemenswaardige bloopers.
Oud 06-10-2003, 15:39
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 06-10-2003 @ 13:49:
jawel hoor het ging pas 2 jaar later uit......
Het is dus toch nog goed gekomen.
Oud 06-10-2003, 16:08
Verwijderd
Mja ze was iig geen maagd meer...
Oud 06-10-2003, 16:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Para! schreef op 06-10-2003 @ 15:37:
Als dat al een blooper is. :­|

Ontopic: geen noemenswaardige bloopers.
Mja blooper is een groot woord. Het was even heel stom... Je bent zó met elkaar bezig en ik wou gaan zitten om hem te zoenen en dan is een Pfffffrt geluid nou niet echt stimulerend
Oud 07-10-2003, 00:42
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-10-2003 @ 17:19:
Mja blooper is een groot woord. Het was even heel stom... Je bent zó met elkaar bezig en ik wou gaan zitten om hem te zoenen en dan is een Pfffffrt geluid nou niet echt stimulerend
naja... das gene blooper vinnik, heur

tot 2 keer toe van t matras afglijden... da wel...

en ja... in de trein terug naar huis ontdekken dat er een stukje baarmoederwand onder je nagels zit...
nee, das gewoon goor
Oud 07-10-2003, 01:11
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 07-10-2003 @ 01:42:

en ja... in de trein terug naar huis ontdekken dat er een stukje baarmoederwand onder je nagels zit...
nee, das gewoon goor
*kots*
Oud 07-10-2003, 07:09
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 06-10-2003 @ 17:08:
Mja ze was iig geen maagd meer...
en heeft meteen anaal uitgeprobeerd
Oud 07-10-2003, 07:57
Some
Some is offline
Euhh ja toen we op elkaar lagen raakte onze blote lichamen elkaar natuurlijk en dat plakte wat dus het maakt een soort scheet-effect geluid. En steeds opnieuw haha. Alsof je dat met je hand onder je oksels doet.....
Blooper is t niet echt maar wel lachuh
Oud 07-10-2003, 09:00
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
EPD schreef op 07-10-2003 @ 02:42:

nee, das gewoon goor
omfg...
Oud 07-10-2003, 09:38
Verwijderd
Hoe krijg je in vredesnaam baarmoederwand onder je nagel? Steek je je hele onderarm erin ofzo?
Oud 07-10-2003, 19:48
snarl
snarl is offline
t was vast gewoon een stukje.. 'iets'.

hm.. die leuke geluiden ken ik ook ja, erg charmant is dat..

verder nog niks..
Oud 07-10-2003, 20:23
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-10-2003 @ 10:38:
Hoe krijg je in vredesnaam baarmoederwand onder je nagel? Steek je je hele onderarm erin ofzo?
kheb hele lange vingers...
Oud 09-10-2003, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Mr. Tumnus schreef op 06-10-2003 @ 13:09:
Toen ze mij voor de eerste keer oraal bevredigde, riep ik de naam van mijn ex uit. Daar hebben we toen echt problemen mee gehad.
Hahahah dies leuk ja
Oud 09-10-2003, 21:50
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Een stukje baarmoederwand onder je vingers is absolute onzin.
Oud 09-10-2003, 22:07
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-10-2003 @ 10:38:
Misschien bedoelt hij slijmvlies, was ze nog wat na-ongesteld ofzo.
Oud 09-10-2003, 23:49
Verwijderd
de eerste keer penetreerde ik per ongeluk in haar neus. ik snapte pas later dat ik 11 centimer opzij moest.
Oud 09-10-2003, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 09-10-2003 @ 22:50:
Een stukje baarmoederwand onder je vingers is absolute onzin.
Hey Fleat, vette signature heb je

Je mag er trouwens wel beartesenoe van maken gewoon.

En Lih'yot, als er graag een apostrof in wil.

maar verder echt vet!
Oud 15-10-2003, 15:12
alanis
alanis is offline
Oh, die hebben wij aan de lopende band!

Hij heeft een schuin dak. Je raad het al...hij stootte keihard zijn kop. Van schrik werd zijn piemel weer slap en had hij de rest van de avond hoofdpijn...

Een keer iets proberen...kijken of het ook op de zij kon. Dat lukte dus niet. Dus daarna maar op de normale manier. Maar ik moest zo hard lachen....en hij zei: 'ik ga gewoon door, ik ga gewoon door'. Nou toen had ik het helemaal niet meer....we hebben keidhard moeten lachen en van sex is die nacht niet veel meer gekomen.

Of toen die keer dat we op vakantie waren met mijn ouders, en iedereen weg was (dachten we) en we dus lekker aan het sexen waren..en op het moment surpreme hoorden we mijn moeder en haar vriend langskomen, die helemaal in een deuk lagen...
De volgende dag vroeg mijn moeder: 'en, was het lekker gister?'

Zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen..
Maar dat doe ik niet! ;-)
Oud 15-10-2003, 18:12
Bart2002
Bart2002 is offline
Alanis:

Dat is dan wel weer en beetje flauw.
Oud 15-10-2003, 18:23
Pletterprater
Pletterprater is offline
Waren me vriendin en ik wat aan het sexen op de laatste dag dat we daar waren, in de ochtend. We waren vroeg genoeg op om nog wel wat te kunnen sexen, voordat we in moesten pakken en de camping moesten verlaten. Waren we dus bezig, krabt opeens mijn moeder aan de buitenkant van de tent en zegt ze "wakker worden, tortelduifjes"... dow!!! Anyway, ze had blijkbaar niet door wat we aan het doen waren.

Maarre, we waren toen toch maar wel gestopt , want tja, dan verlies je wel dat moment een beetje
Oud 15-10-2003, 21:59
Tellurian
Tellurian is offline
Citaat:
EPD schreef op 07-10-2003 @ 01:42:

nee, das gewoon goor
baarmoedermond denk ik
Oud 16-10-2003, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Tellurian schreef op 15-10-2003 @ 22:59:
baarmoedermond denk ik
Nee, baarmoederwand. Als je een stukje van haar baarmoedermond af probeert te krabbelen, merk je dat gelijk hoor. (lees: ze schreeuwt AUW en verkoopt je een mep.)
Oud 16-10-2003, 20:15
Lolita
Lolita is offline
Ik was een keer druk bezig met mijn vriend en we hadden dus geen tijd om het dopje weer op de tube glijmiddel te draaien. Wij dus klaar gaat ie verliggen bovenop die tube. Je raad het al heel die tube leeg en het bed onder de glijmiddel.
Oud 16-10-2003, 20:46
alanis
alanis is offline
Citaat:
Bart2002 schreef op 15-10-2003 @ 19:12:
Alanis:

Dat is dan wel weer en beetje flauw.
Vind je? misschien als je het héél lief vraagt, ik er nog wel wat wil vertellen?
Oud 17-10-2003, 18:39
barbara.inc
barbara.inc is offline
Lieve lieve Alanis...Deel het met ons...ajb? *kijkt heel lief nu*

Verder heb ik geen bloopers...daar heb ik te weinig sex voor
Oud 17-10-2003, 18:55
AngelLena
AngelLena is offline
Ik had een floddertje zeg maar voor 6 dagen, tot hij gevoelens begon te krijgen, toen heb ik em gedag gezegd. Maar dat was maar goed ook want hij was zooooooo slecht in bed...
En dat heb ik per ongeluk niet al te taktisch laten weten...

Hij was druk bezig zeg maar, ik verveelde me helemaal dood en ging dus naar het plafond liggen staren waar echt een helehoop teksten op geschreven stonden. Stond er ergens 1: for all you virgins out there, thanks for nothing. Die viel mij ineens even op. Dus terwijl hij echt nog heel druk bezig was met vergeefse pogingen het mij naar m'n zin te maken zei ik ineens: "He, die tekst is misschien ook niet zo taktisch asl je er eens eentje mee naar huis neemt..." Oeps...

Eerst stoorde hij zich er niet aan omdat hij met z'n hoofd veel te druk bij het mij plezieren zat, maar nadat hij klaar was drong het een beetje tot em door... Oeps...
Oud 17-10-2003, 19:04
poesiefox
poesiefox is offline
Nou, die ene keer dat we stiekem in mijn oude bedje bezig waren en die stomme hond naar binnen kwam en heel enthousiast om mijn vriend heen begon te springen...

Dat was op zich nog wel te doen, maar mijn moeder die er in het kielzog achteraan kwam...

"Ik zie niks hoor, ga vooral gewoon door, stoor je niet aan mij! Hond, kom hier! "

We hebben het nog afgemaakt ook, toen iedereen weer weg was. Ach ja, 21 en oversekst he.

De ergste blunder was tegen wil en dank verliefd worden op iemand die dat niet op mij was omdat hij in bed zo lief was en de sex zo fijn.
Oud 18-10-2003, 01:22
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-10-2003 @ 20:04:
Nou, die ene keer dat we stiekem in mijn oude bedje bezig waren en die stomme hond naar binnen kwam en heel enthousiast om mijn vriend heen begon te springen...

Dat was op zich nog wel te doen, maar mijn moeder die er in het kielzog achteraan kwam...

"Ik zie niks hoor, ga vooral gewoon door, stoor je niet aan mij! Hond, kom hier! "

We hebben het nog afgemaakt ook, toen iedereen weer weg was. Ach ja, 21 en oversekst he.

De ergste blunder was tegen wil en dank verliefd worden op iemand die dat niet op mij was omdat hij in bed zo lief was en de sex zo fijn.
Hmmm, dat eerste verhaaltje komt me bekend voor, dat heb je al eerder gepost, niet?
Oud 18-10-2003, 09:27
poesiefox
poesiefox is offline
Pletter, om dat verhaaltje kunnen wij nog hartelijk lachen hoor, vooral omdat de hond in kwestie inmiddels in God's onzichtbare koor zingt. Mien Klap. ( lag altijd met een lekke tennisbal in haar bek die ze liet klappen door hem leeg en weer vol te laten lopen.Uren kon ze dat volhouden)

Hert tweede verhaal is echter ook al genoegzaam bekend geloof ik, de vergissing van mijn ontmaagding. En daar kan ik nog steeds niet om lachen, eerlijk gezegd. Als-ie nou niet gezegd had dat hij eigenlijk best wel veel van me hield, toen, in bed, dan was er niks aan de hand geweest, dan had ik afstand kunnen houden. Maar hij liet me eerst voor hem vallen en donderde me na afloop glashard zijn bed en zijn leven uit. Zonder ontbijtje, want meneer had niks in huis.

Gelukkig trof ik twee maanden later een exemplaar waaraan ik mezelf wel veilig kon toevertrouwen, en eerlijk is eerlijk: als ik nog maagd was geweest, had ik het niet gedurfd om die te versieren. Hij was zelf ook te verlegen, dus mooi dat ik die dan was misgelopen!

Zo zie je maar: je leven loopt zoals het lopen moet.
Oud 18-10-2003, 13:04
Verwijderd
ik zei de verkeerde naam tijdens de sex
Oud 18-10-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 18-10-2003 @ 14:04:
ik zei de verkeerde naam tijdens de sex
en daarom zeg ik nooit namen tijdens sex

Nee, maar ik vind het sowieso altijd zo stom klinken "oh jaa kasper ga dooor", ik schiet spontaan in de lach dan.. Nee, namen vink een turnoff
Oud 18-10-2003, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-10-2003 @ 15:36:
en daarom zeg ik nooit namen tijdens sex

Nee, maar ik vind het sowieso altijd zo stom klinken "oh jaa kasper ga dooor", ik schiet spontaan in de lach dan.. Nee, namen vink een turnoff
hahah het was ook nie op zo'n manier hoor..
niet van AAAAAAHH JAA ...
meer van 'hmm je doet het goed *naam*....o..fuck.. '

maar ik schaamde me wel dood
dat was dus de eerste en meteen de laatste keer dat ik een naam heb gezegd tijdens de sex

Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 14:42.
Oud 18-10-2003, 18:34
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 18-10-2003 @ 10:27:
Zo zie je maar: je leven loopt zoals het lopen moet.
Tell me somthing I don't know, anders had ik waarschijnlijk niet mijn huidige vriendin gevonden... al was het maar vanwege de afstand ... Italië is toch best ver . (maar goed, dat verhaal gaat geheel buiten dit topic om... uiteraard wel een mooi topic voor liefde en relatie misschien )

Regels voor berichten