Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Onderling in hun vrije tijd? Waarschijnlijk niet, maar dat boeit ook niet zoveel. In Limburg spreken ze onderling Limburgs met elkaar en Nederlands in de klas.
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Met name de positie van de vrouw staat mij gewoon absoluut niet aan in de Islam, en hoe je het ook wendt of keert, dat verandert gewoon niet, net zoals je een belijdend Christen niet wijs kunt maken dat homo's ook gewoon mensen zijn. Verder ben ik van mening dat sommige fundamentele opvattingen uit de Islam zeker wel in de weg staan aan wat wij Hollandse kaaskoppen beschaafd en acceptabel vinden en ik denk dan met name aan opvattingen over seksualiteit (zowel hetero- als homoseksueel) en opvattingen over de positie van de vrouw in bepaalde familierechtelijke aangelegenheden. Ook staat de houding tegenover ongelovigen me niet aan. Citaat:
Verder gaat de vrijheid van godsdienst mijns inziens ook zeker niet zo ver dat wíj bepaalde normen en waarden moeten opgeven of aanpassen om moslims in staat te stellen hun geloof te belijden. Op het moment dat bepaalde gedragingen en opvattingen die onlosmakelijk verbonden zijn met de Islam in botsing komen met Nederlandse gedragingen en opvattingen, dan gaan die laatste gewoon voor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar lesgeven is niet logischerwijze ontstaan omdat mensen in god geloven. Het is imo veel logischer dat het is ontstaan vanuit de opvoeding om kinderen iets bij te bregen hoe ze volwassen worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
t zou kunnen; maar dat lijkt me gewoon onlogisch ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Beste mensen,
Ik las dat de islam een verrijking voor onze cultuur was. Ik denk het ook bijv. verrijking van de gevangenis, een verrijking van de slachtoffers in Nederland, een verrijking voor onze staatschuld en ga zo maar even door.... Je zult nu wel zeggen: Doe niet zo racistisch en waar slaan die verrijkingen op. Nou wat dacht je van die dievegge bij Dirk van de Broek. Ze had helemaal nix gestolen want ze had het kassabonnetje nog en wie waren er weer bij je raad het al: een groepje marokkanen. Ze beginnen er zelfs goed in te worden. Volnat ofwel: VOLKS-NATIONALIST
|
![]() |
En niemand hoeft bang te zijn voor die gasten, want wij zijn nog met 15 miljoen nou laten we zeggen 13 miljoen want er zijn altijd van die mensen die geen gevoel hebben voor hun land.
Ik hoop dat mensen het met me eens zijn, zoniet? kom met goeie argumenten. Volnat PS: laten we er nou voor zorgen dat we over 30 jaar nog steeds stroopwafels, Goudse kaas en bloemkool kunnen eten ![]() Ook nog even een opmerking: ik ben geen haatzaaier, vind je dat wel zeg dat dan gewoon
|
![]() |
En waarom zouden moslims hier islamitische scholen en moskeeën mogen bouwen?
WIj zouden eens een kerk of synagoge moeten bouwen in marokko, ik zweer dat je afgemaakt wordt. Let op mijn woorden een smeltkroes van culturen gaat vroeg of laat fout, echt waar. Volnat
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Omdat ik van mijn land hou en ik baal ervan dat onze cultuur verwatert, ik wil die mensen best helpen maar dan in hun eigen land. Over 30 jaar zit het hier helemaal propvol en is de rest van marokko leeg.
Maar wat ik ook vind is dat Nederlanders weg moeten uit marokko en dat Zuid-Afrika van de zwarte mensen is. Dus de blanken moeten daar opsoute Volnat
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
In Marokko zijn nooit noemenswaardige incidenten geweest. De dag na de aanslagen laatst in Casablanca gingen een miljoen Marokkanen de straat op om ertegen te protesteren... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel ik wel met hem eens ben, als hij zegt dat extreem-rechts extreem beperkt wordt in haar vrijheid van meningsuiting. En daar wringt de schoen: hoeveel Nederlanders weten nu eigenlijk wat de islam is? De zaken die vaak voorbij komen hebben te maken met ongewenste uitvloeisels die extremisten beschouwen als de islam. Als we dezelfde manier van denken eens zouden toepassen op het chistendom, en ons daarbij richten op de fanatieke christenen zoals die wel te vinden zijn in Staphorst, Urk, Gouda en Katwijk. Als we naar die mensen kijken, kunnen we zien dat zij homoseksualiteit afwijzen, vrouwen voor het gezin moeten zorgen en niet moeten werken etc. etc. Maar beschouwen wij daarom het christendom als achterlijk? Nee! Maar waarom dan wel de islam? Tenslotte zeg je, dat er blijkbaar te veel buitenlanders hier wonen en dat de volkeren in hun eigen staten moeten blijven. Maar wat te denken van de Grote Volksverhuizing zoals die enkele honderden jaren na Christus plaatsvond? Dan zouden ze volkeren die hier nu wonen, ook moeten terugkeren naar de Kaukasus, naar Siberië, noem maar op. En wat te denken van de Hugenoten, de joden, de Belgen die hier in de loop der tijd kwamen wonen? Het is een puur historische ontwikkeling, volkeren blijven in beweging. Bovendien, de buitenlanders waar jij ''last'' van hebt, wonen hier al behoorlijk lang. Het huidige asielbeleid is (te) streng, zoveel buitenlanders komen er per jaar niet meer bij. Het is daarnaast ouderwets om in volkeren te denken, we zijn allemaal kinderen van de Heer, broeders en zusters. We zijn allemaal mensen, het onderscheid op ras, nationaliteit, geslacht, is passé. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb dat programma gister niet gezien, maar die week ervoor wel. Ik wil even zeggen dat constant kusters niet bang is want hij is extremer dan Pim Fortuyn. En Pim werd ontzettend gehaat door linksextremisten ( ja links-extremisme bestaat ook en is net zo gewelddadig als rechts-extremisten) en die werd dus afgeknald. En nog even over het Christendom, ik ben zelf Christen( en ga niet zeggen daar gedraag je je dan niet naar, want als God een ding verafschuwt is het wel een smeltkroes van culturen en dus een babel-achtig tafereel, bovedien vormt de Islam een bedreiging voor het Christelijk geloof, wat Nederland van oorsprong heeft) en als Christenen zeggen dat homo's verkeerd zijn dan hebben ze het mis. Als God een hekel zou hebben aan homo's waarom zou Hij ze dan geschapen hebben? Er staat in de Bijbel veel over homoseksualiteit bijv. God wil niet dat twee mannen met elkaar seks hebben en ze mogen ook geen relatie hebben. Maar als ze er tegen vechten zullen ze beloond worden.
En ook nog even over dat hier eerst andere mensen woonden enz. het is natuurlijk overdreven om 300 jaar terug te gaan. En je moet ook niet zeggen dat WIj (Nederlanders) ze hier naar toe hebben gehaald van dat heb IK niet gedaan, maar mijn voorouders. Ik wil daar dan ook niet op aangekeken worden. Volnat
||
Citaat:
Nederland is van iedereen, niet alleen van jouw superieure arische ras die helemaal niet bestaat maar verzonnen is door je grote dooie vriend Hitler. En oja, waarom is de Islam een gevaar voor het Christendom en bijv. niet andersom? Het Chrsitendom is goed en superieur en de Islam is slecht en kwaad? ![]()
||||
Verwijderd
|
volnat schreef op 11-10-2003 @ 22:40:
Citaat:
![]() Ik weet heus wel dat er links-extremisten zijn ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb mijn buik een beetje vol van alle figuren die koste wat het kost met in hun ogen objectieve argumenten willen aantonen dat het blanke ras superieur is, dat Nederland vol is, dat Nederland voor de Nederlanders is, noem alles maar op wat tegenwoordig wel vrijuit gezegd mag worden sinds Pim. Het spijt me voor je, maar je komt hier niet bepaald in een gespreid bedje. Over het algemeen staan we welwillend tegenover iedereen, maar er zijn grenzen. Zo gaan mijn stekels bijvoorbeeld meteen overeind staan als ik gewauwel hoor over de Here die zo graag wil dat culturen en volken niet gemengd raken. Het is al moeilijk genoeg in de discussie rond de multiculturele samenleving om oorzaak en gevolg uit elkaar te houden, laten we God er alsjeblieft nu buiten houden. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Niets spannender en uitdagender dan een relatie met een schizofreen'. Ongeveer hetzelfde. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ''Brother, I'm a victim.'' ''Nigger, you're so brainwashed...'' ''But I'm a victim, brother, I'm a victim!'' |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat volken die in een land wonen zich mogen afscheiden, mits ze daar al heel lang wonen. Dus de islamieten mogen zich in dit land niet afscheiden.
Volnat
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Op wie zou je nu stemmen? (poll) T_ID | 500 | 30-09-2006 01:14 | |
'Mislukken integratie schuld PvdA' Atje85 | 148 | 13-01-2004 21:26 | |
Geen Joodse scholen meer Nickless Cage | 172 | 16-12-2003 16:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Naar aanleiding van NOVA: Hirschi Ali vs Said Benayad :P | 55 | 12-12-2003 21:37 | |
Islamitische scholen verbieden !!!!. Milayo | 50 | 13-11-2002 17:15 | |
Weg met moslimscholen? mammamia | 62 | 26-03-2002 20:59 |