Advertentie | |
|
![]() |
|
Eurrrr :-/ ...Afgelopen 3 dagen 2 lijntjes speed, boel bier, 10 uur geslapen, 20 uur gewerkt....
En ik voel mij NU alles behalve fit en fitaal ![]() ![]() Ik voel me het toppunt van luiheid ![]() Joyce (*spijbeld haar 1e lesdag naar de vakantie omdat de vakantie te intensieffff was ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik voel me beter dan sommigen in bepaalde zaken (zoals drank/drugs gebruik ind it geval) ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nog steeds een beetje brak van gisteren, gister 5 biertjes en heeeeeeeeeeeeell veeel Black label erbij, is niet zo'n goede combi..
![]() ![]() heb nu nog steeds nadorst en ik heb dus al heel veel water gezopen vandaag, vanavond maar weer verder met zuipen ![]() |
![]() |
|
gister ehm.... bardienst gedraaid, maar ik geloof dat ik meer aan de bestellerskant van de bar stond.
en daarna de nazit natuurlijk, en vanavond losgaan voor 5 euro entree en onbeperkt zuipen
||
Citaat:
viel stijl achterover ![]() je gewricht zit dan niet meer inelkaar zoals het hoort maar langs elkaar.... zoiets.... alleen ik met mn bezopen hoofd d8 dat het wel losgeschoten was, en dat het gewoon 'napijn' was. men wou me al naar het ziekenhuis brengen enzo ![]() sjeezzz, deed echt veel pijn... maar vanmorgen om 11.00 uur was alles opgelost. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #119 Verwijderd | 500 | 05-10-2020 18:34 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 40 #2 Martiño | 265 | 11-10-2007 18:46 | |