Advertentie | |
|
![]() |
|
Om nou te zeggen dat ik fan ben van Good Charlotte, nee
![]() Maar ik heb gehoord dat ze live wel heel erg gezellig waren, en goed om op te dansen, dus ![]() Ook had ik eigenlijk mijn kaartje gekocht omdat Sugarcult eerst misschien als support act zou komen. ![]() Heel misschien is daar nog hoop voor ![]()
|
hmmm de reden om nu nog naar het concert te gaan wordt steeds kleiner en kleiner. ik heb gc al een keer gezien, maar omdat mest in het voorprogramma stond wou ik er nog wel een keer bij zijn. maarrrr dat ging dus niet door. ik had van veel mensen gehoord dat sugarcult een goede mogelijkheid was voor het voorprogramma was. maar ook dat gaat niet door. we krijgen nu janez detd voorgeschoteld. nix negatiefs aan die gasten, maar ik had toch gehoopt op een amerikaans bandje.
||
Citaat:
![]() bandje uit amerika over laten komen is _veelste_ duur. hebben ze helemaal uitgelegd onder het nieuwsitem dat mest niet kwam. Hmm, dus nu een belgisch bandje ![]()
||
Citaat:
|
janez detd en good charlotte waren leuk gister!! echt grappig, vorige keer waren er allemaal gothic meisjes, nu is iedereen ineens punk
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
De drummer van m'n band over het optreden:
Slammz || Good Charlotte => Slecht Concert ! || Nog Steeds Ziekjes! zegt: ik vind gc zelf nie slecht Slammz || Good Charlotte => Slecht Concert ! || Nog Steeds Ziekjes! zegt: maar dat concert was bagger Slammz || Good Charlotte => Slecht Concert ! || Nog Steeds Ziekjes! zegt: KUT geluid alleen maar van die gillende meisjes van 10 - 13 jaar Dat weten jullie dat. |
![]() |
||
Mijn reactie op het 013 board
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|