Advertentie | |
|
![]() |
|
ja voor gewoon enge dingen dat beweegt achter een boom enzow ik zie alsk in het donker alleen ben over enge dingen en hoor overal enge geluiden
![]() ![]()
|
Nee, niet echt.
Binnen zeker niet, als het dan donker is, dan zou ik hoogstens bang kunnen zijn dat ik mijn kop stoot of struikel ofzo. Verder vind ik het juist wel lekker rustig. Mocht ik dan toch per ongeluk worden aangevallen door die enge moordenaar uit die film (yeah right), dan kan hij toch ook niets zien? Met alleen 's nachts ergens heen fietsen heb ik geen probleem. Het enige wat ik wat minder vind, is als ik lopend naar mijn gevoel iets te dicht langs zo'n groep gevaarlijk uitziende, drugsverslaafde hangjongeren, moet. Maar goed, dat doe ik ook wel, alleen dan voel ik me wel wat minder op mijn gemak.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+4 Verwijderd | 500 | 15-05-2011 01:05 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je. #duizend Missy | 500 | 03-01-2011 20:13 | |
De Kantine |
1 april, kikker in je saai. #565 Missy | 500 | 01-04-2009 20:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 17:20 | |
Lifestyle |
Bang in het donker Arabian_Laurens | 51 | 04-03-2005 19:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Bang in 't donker Gothic | 4 | 09-03-2003 15:59 |