|
|
Bekijk resultaten poll: Hoe erg val jij op hetzelfde geslacht? | |||
Helemaal niet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
148 | 43.27% |
Ik wil wel eens proberen te zoenen (of iets in die geest) |
91 | 26.61% |
Ik heb wel eens gezoend, ik vond het niks |
24 | 7.02% |
Ik heb wel eens gezoend, ik wil meer |
18 | 5.26% |
ik ben bi |
38 | 11.11% |
ik ben homo / lesbisch |
23 | 6.73% |
Aantal stemmers: 342. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nummertje 26 die bi is. *wijst naar boven*
![]()
||
Citaat:
![]()
|
gestemd op: ik wil wel eens proberen te zoenen, of iets in die geest.
dat klinkt alsof ik niet weet hoe ik moet zoenen. maarja. ik kan me niet voorstellen dat ik met iemand die ik nu ken zou zoenen, dus dan moet ik wel eerst een nieuw persoon ontmoeten etc..
|
Ik heb maar 'niet' ingevuld...zoenen enzo heb ik nog nooit gedaan en om nou te zeggen dat ik er ECHT dringende behoefte aan heb...neuj momenteel niet. Vind vrouwen wel seksueel aantrekkelijk (misschien wel meer dan mannen soms) en ook wel s verliefd geweest op vrouw, of zoiets...maarja die optie staat er niet bij dus ben ik maar een 100% hetero
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik wil een hetero vrouw!!! ik pis op de pot!!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb gestemd op gezoend, verder niks.
Ik vond het wel grappig, voorla omdat me vriend ernaast stond (ja, sorry, maar je moet met mij geen weddenschap aangaan!) En we die dag erna (waren pas om 5;30 thuis) Heeeeeerlijk hebben... ge-naja-je-weet-wel-wat! En het was niet verkeerd, maar meer dan zoenen hoeft van mij op zich niet! |
![]() |
|
Ik ben Bi
![]() ![]() Ik vind persoonlijk dat liefde zich niet hoeft te beperken tot een geslacht... Niet dat ik hetro's of homo's wil beschuldigen van bekrompenheid, of ze wil aanvallen in enige zin. Het is gewoon hoe ik het ervaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou heb ik een krappe visie op bi sexualiteit. Het heet wel sexueel, maar het gaat om het totale plaatje, dus ook er verliefd op kunnen worden. Meestal gaat dat wel samen, schat ik zo in. Wel sex willen met iemand van je eigen geslacht, maar verder niks, dan ben je een sexuele veelvraat. Ideaal triomateriaal. Geen emotionele complicaties. Wat ik ben? Hooguit narcistisch. Ik zou het alleen met een meisje kunnen, als ze er net zo uit ziet als ik. Dun, dus. Niet al te veel vrouwelijke vormen, want daar doe ik het niet op.( Ben eigenlijk gewoon hetero dus.) Laatst gewijzigd op 24-10-2003 om 11:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind ze BEIDE aantrekkelijk... Ik ben dus bi... Dat is leuk moet ik zeggen... Ik bedoel... Meiden... zijn veel zachter en speelser maar tegelijkertijd kunnen ze ook lekker ruw zijn op het juiste moment ![]() Jongens... zijn wat ruwer (wat op zn tijd ook heel leuk is ![]() Dat is een leuke afwisseling natuurlijk ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gezien worden als "beste vriend" Praganonut | 278 | 05-09-2007 12:36 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |