| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
hmm, laat ik eens een nieuwe "de perfecte partner" lijst opstellen.
- lief - hoge aaibaarheidsfactor - intelligent - heeft humor - lekker klef - ambitieus - kan discussieren (mag hij het mij leren )- >1.80 - lang, steil zwart haar - bruin - groene ogen - volle lippen - lacht hardop - draagt allerlei soorten kleding - heeft een geweldig paar billen dat nog beter in een spijkerbroek past |
|
|
|
|
Awww.. de Perfecte Partner bestaat helemaal niet.
(maar ik blijf zoeken!) Toch een paar eisen die ik wel belangrijk vind:- Aardig - Geïnteresseerd in mijn leven - Beeeeetje dezelfde muzieksmaak als ik. (iig geen R&B of trance of zo, want daar heb ik gewoon nix mee) - Humor! Kan iemand maken of kraken ![]() - Intelligentie - Geen smoothtalker, geen plakker - Zelfverzekerd, maar niet arro - Goed uiterlijk (boven de 1.80, bij voorkeur donker haar, enzovoorts enzovoorts... ik schijn op nogal knappe ventjes te vallen ... maar die zien mij niet altijd staan... )
|
|
|
|
Lief
"Avontuurlijk" Kunnen praten over diepgaandere dingen maar ook dikke lol kunnen maken. Creatief is leuk Iets mysterieus Sociaal in de zin van; interesse hebben/tonen in een ander. In de praktijk verloopt dit anders denk ik...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik word echt ziek van die lui die denken dat ze alles weten en de hele wereld is zoals zij het zien : / |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar wat vind jij nou mooie en minder mooie namen? Ik heb nml. een erg bijzondere naam die één vind het afschuwelijk en de ander erg mooi.. :/ |
||
|
|
|
|
Euhm z'n lach allereerst... En wat ik tof vindt is om een jongen te zoeken die nog niemand ooit goed heeft bezien
Een ruwe diamant of hoe zeggen ze dat Vind ik altijd wel tof... Voor de rest euhm, innerlijk: vooral eerlijk en sociaal. En uiterlijk: maakt me niet veel uit, ik kan verliefd worden op elke kleur haar of soort gezichtje ![]() XxX |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
Ontmaafd door een hoer Monkey020 | 10 | 23-12-2014 14:28 | |
| Liefde & Relatie |
lelijk en mooi?? boy19 | 3 | 08-06-2005 21:40 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wc papier en het nut van een rode bikini Ieke | 0 | 08-11-2004 23:15 | |
| Lichaam & Gezondheid |
N.a.v. het borstentopic, Vraagje voor de vrouw over de man: Verwijderd | 33 | 09-06-2003 15:31 | |
| Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes nou het mooiste aan een jongen? Griller | 127 | 14-12-2002 18:13 | |
| Liefde & Relatie |
Als je naar een pretpark gaat met zijn 2en, wat is dan het belangrijkste? Tiger_Wolf | 31 | 16-06-2002 17:42 | |