Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm, laat ik eens een nieuwe "de perfecte partner" lijst opstellen.
- lief - hoge aaibaarheidsfactor - intelligent - heeft humor - lekker klef - ambitieus - kan discussieren (mag hij het mij leren ![]() - >1.80 - lang, steil zwart haar - bruin - groene ogen - volle lippen - lacht hardop - draagt allerlei soorten kleding - heeft een geweldig paar billen dat nog beter in een spijkerbroek past ![]() |
![]() |
|
Awww.. de Perfecte Partner bestaat helemaal niet.
![]() - Aardig - Geïnteresseerd in mijn leven - Beeeeetje dezelfde muzieksmaak als ik. (iig geen R&B of trance of zo, want daar heb ik gewoon nix mee) - Humor! Kan iemand maken of kraken ![]() - Intelligentie - Geen smoothtalker, geen plakker - Zelfverzekerd, maar niet arro - Goed uiterlijk ![]() ![]() ![]()
|
Lief
"Avontuurlijk" Kunnen praten over diepgaandere dingen maar ook dikke lol kunnen maken. Creatief is leuk Iets mysterieus Sociaal in de zin van; interesse hebben/tonen in een ander. In de praktijk verloopt dit anders denk ik...
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik word echt ziek van die lui die denken dat ze alles weten en de hele wereld is zoals zij het zien : / |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wat vind jij nou mooie en minder mooie namen? Ik heb nml. een erg bijzondere naam die één vind het afschuwelijk en de ander erg mooi.. :/ |
![]() |
|
Euhm z'n lach allereerst... En wat ik tof vindt is om een jongen te zoeken die nog niemand ooit goed heeft bezien
![]() ![]() Voor de rest euhm, innerlijk: vooral eerlijk en sociaal. En uiterlijk: maakt me niet veel uit, ik kan verliefd worden op elke kleur haar of soort gezichtje ![]() XxX |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ontmaafd door een hoer Monkey020 | 10 | 23-12-2014 13:28 | |
Liefde & Relatie |
lelijk en mooi?? boy19 | 3 | 08-06-2005 20:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wc papier en het nut van een rode bikini Ieke | 0 | 08-11-2004 22:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
N.a.v. het borstentopic, Vraagje voor de vrouw over de man: Verwijderd | 33 | 09-06-2003 14:31 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes nou het mooiste aan een jongen? Griller | 127 | 14-12-2002 17:13 | |
Liefde & Relatie |
Als je naar een pretpark gaat met zijn 2en, wat is dan het belangrijkste? Tiger_Wolf | 31 | 16-06-2002 16:42 |