Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben niet gelukkig, maar ik geniet gewoon!
Gelukkig vind ik zo'n achterlijk grote klomp. gelukkig en ongelukkig, beetje zwart-wit. Ik voel me niet altijd top, maar ben niet ongelukkig. Ik geniet van de mooie moment, bijvoorbeeld vandaag toen ik vandaag een in de sloot gevallen jonge kitten warm kon houden in mijn armen met twee handdoeken erom gewikkeld. Dat is mijn werk en ik geniet er enorm van! Ik geniet van alle uitstapjes die we met de ambulance maken om dieren te kunnen redden. Ik geniet van mijn eigen lompe opmerkingen, zoals ik vandaag probeerde te beweren dat ik twee verschillende palen door elkaar haalde. Probeer dat maar een duidelijk te maken tegenover melige collega's. Ik zit er nu twee weken en het voelt als thuis als ik daar ben! Vandaag genoot ik wat minder van het nieuws dat mijn verzorgpaard kreupel was en de dierenarts erbij moest komen. Toch ben ik keihard vanuit mn werk er naartoe gefiets en genoot gewoon weer om bij haar te zijn. Gelukkig zijn bestaat niet, het leven bestaat uit momentopnames. Als een depressief persoon zie je het als dramafilm, als optimist als een komedie en ik zie het als moment opnames voor verschillende soorten films ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
over t algemeen ben ik wel gelukkig, natuurlijk heb ik ook m'n downs *laatste tijd iets vaker* maar dat duurt nooit te lang.
tja waarom.... omdat ik denk ik gewoon t leuk heb op school (behalve m'n cijfers ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik weet het niet.
De ene dag heb ik het gevoel: "het komt allemaal wel weer goed" en denk ik overal heel makkelijk over. Dan zie ik gewoon overal de positieve kant van in en de voordelen. Vandaag ben ik echt ongelukkig, ik heb het gewoon gehad met school. Terwijl er niet echt iets is gebeurd. Nouja ik weet het dus gewoon niet, de ene dag ben ik gelukkig en de andere dag [zoals vandaag dus] kan ik me zó rot voelen, met de gedachte: "het heeft allemaal geen zin meer" Dat kan beide ook weer zo omslaan.
||
Citaat:
Zo ja: goed zo, hoop dat het iets opleverd Zo nee: wordt het niet eens tijd? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit en religie dot | 68 | 14-05-2007 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
De Kantine |
Ben jij gelukkig? -Meisje- | 62 | 18-07-2002 19:41 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 |