Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar, toch knap dat er uberhaupt iemand gevonden is die FB kan worden daar, aangezien het best moeilijk is daar iemand te vinden die zich kan gedragen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dan nog.. Freakjuh is me nog nooit opgevallen. Niets als deszijnde boeiend.
|
Verwijderd
|
Jeetje, waar kan je je druk om maken...
Ik ben heel vaak op het forum te vinden, dus daarom vind ik wel dat ik geschikt ben als fb. Ik zit echt al jaren op het forum (al dan niet onder andere nicks..en nee deze nam ik niet om te jennen oid). Omdat ik geen "boeiende" topics open, kan ik er toch nog wel voor zorgen dat het forum goed loopt, en de nutteloze topics worden verwijderd? De leden moeten zorgen voor een boeiend forum, niet de forumbazen. En ten slotte: bij sommige mensen is het toch nooit goed, tenzij iemand van hun eigen "clubje" fb wordt, dan is het natuurlijk ge-wel-dig ![]() Bedankt voor de mensen die wel vertrouwen in me hebben ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Rare criteria dan. Tijd dat ik m'n rechtmatige status ga claimen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'k ben stom ook dat ik er überhaupt serieus op in ga. |
![]() |
||
Citaat:
Mensen die het niet eens zijn over freakjuh als fb: hadden jullie dan een beter idee? en dan wel serieus graag |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Moonbloem lijkt mij ook wel geschikt. ![]() Post altijd net, redelijk veel op het forum (meerdere subfora), en gedraagt zich gewoon goed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Hiermee wil ik niet zeggen dat ik Freakjuh geen goede FB vind, maar dat ik het niet eens ben met jouw reactie.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ook ik kom regelmatig op Lifestyle en ik zie freakjuh daar toch echt wel rondwandelen hoor. Moenbloem is me eerlijk gezegd minder opgevallen dan freakjuh, dus het is maar net wie je wel of niet ziet he?
Dat Freakjuh verder het hele weezzz, sooz, firefl, exo-clubje enzo kent, betekent niet dat ze meteen partijdig hoeft te zijn. Wie weet blijkt ze wel extra goed door zich daar juist niets van aan te trekken? Verder is het op LS volgens mij best wel lastig om iemand te vinden die aan alle criteria; zich aan de regels houden, originele en interessante topics openen, leuk meediscussiëren en respect tonen voor andere leden voldoet. |
![]() |
|
Who cares, als ze haar werk maar goed doet, niet waar? Degene die Freakjuh aangesteld hebben als Forumbaas, hebben echt wel naar haar FB skills gekeken alvorens haar FB te maken, je gaat toch niet zomaar iemand plaatsen waarvan je niet helemaal zeker weet of het een geschikte kandidaat is?
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar een beetje gaan zitten klagen terwijl ze nog niet eens de kans heeft gehad om zich te bewijzen, vind ik kinderachtig. En nog wat: Het is maar een forum hoor, maak je niet druk. Even naam onbekend citeren: Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ook ik was niet erg actief op het forum waar ik nu forumbaas ben. maar het is wel een onderwerp waar ik veel vanaf weet en dus veel kan toevoegen. en verder een goede sollicitatiebrief schrijven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik snap niet wat jullie er allemaal op tegen hebben dat freakjuh fb is. Wat is daar nou zo'n ramp aan?
Ze is: objectief rechtvaardig serieus actief Wat wil je nog meer? Of hadden jullie liever iemand zoals: vriendjespolitiek willekeurbeleid geen zinnig woord uit te krijgen nooit aanwezig Dan ga ik toch voor het 1e.
|
Ze hebben wel een punt met het feit dat er geen nieuwe fb is gekomen die echt vernieuwend voor lifestyle kan zijn, freakjuh heeft niet gezorgd voor goede topics ofzo.
Maarja, das niets tegen freakjuh, er zijn nauwelijks mensen te vinden op lifestyle die dat wel doen en ook voor de rest serieus reageren. Daarom kan je haar daar niet op afrekenen verder |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maargoed, meepraten is ook belangrijk ja. |
![]() |
|
Mag ik even wat kwijt.
Waarom zouden wij nog ons best doen als we alleen maar afgezeken worden. Freakjuh opent een topic, en dan krijgt ze dit: Zie: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=641984 Noé, niet eerst gaan lopen piepen dat het niet goed is en daarna weer gaan zeiken. Ik weet inmiddels wel dat je ons walgelijk vindt en dat lifestyle zo achterlijk streng is, wat doe je er dan nog? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Freakjuh stopt met forumbazen, Ufke wordt nieuwe Lifestyle fb! Verwijderd | 45 | 15-10-2005 13:03 | |
Lifestyle |
fototopic september. sorry | 500 | 15-09-2005 09:52 | |
Beleidszaken |
Gadje moet aftreden als forumbazin van Lifestyle Teun | 150 | 24-10-2004 16:30 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic 2 Verwijderd | 500 | 01-07-2004 14:07 | |
Lifestyle |
Aan alle Lifestylers! Wat verwachten jullie van de mods? AngelLena | 183 | 09-06-2004 10:58 |