Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2002, 21:31
Rio
Rio is offline
Citaat:
stout! schreef:
Als je kon kiezen (helaas is dat niet zo)....waar zou je dan voor kiezen?
- Liefde meemaken en dus ook de vreselijke pijn die liefde kan doen
- Geen liefde meemaken maar er ook geen last van hebben en verder wel een leuk leven met veel vrienden ed

Ik weet t niet echt, t laatste lijkt me wel lekker rustig. Liefde heeft me tot nu toe meer pijn dan geluk gebracht. Maar aan de andere kant is het wel mooi om zulke intense gevoelens voor iemand te kunnen hebben. Op t moment zou ik voor de laatste optie kiezen, maar voor de lange termijn de eerste...

Jullie??
Dat is nie zo moeilijk... de 2de natuurlijk

geen liefde meemaken maar er ook geen last van hebben en verder wel een leuk leven met veel vrienden ed....

Ten minste dat zeg ik op dit moment, maar het is ideaal als je de 2 opties kunt combineren zoals:

liefde + vrienden = ideaal!!

En als je bijv. pijn gaat lijden na een relatie dan kun je lekker uithuilen bij je vrienden en op dat moment doet het pijn maar je leert er altijd van dus vind ik de combinatie van de 2 het fijnst!!!

liefs, Rio
Oud 04-05-2002, 09:54
browneyes
browneyes is offline
heey, ik voel me echt precies hetzelfde, en ik heb er nu voor gekozen om even lekker met mn vrienden bezig te zijn en even de liefde te laten voor wat het is. Want tot nu toe heb ik ook meer pijn dan wat anders eraan gehad, en daar heb ik ff geen zin meer in!
Maar kweet zeker dat als ik n leuke jongen tegenkom, ik eerst goed de kat uit de boom zal kijken maar uiteindelijk wel zou kiezen voor de eerste optie. Liefhebben en meebie daarna pijn hebben. Het hoort gewoon bij ut leven i guess..

Maar suc6 ermee, ik zou als ik jou was gewoon voor nix kiezen, , gewoon doen wat je zelf leuk vindt, en zorgen dat als je verliefd wordt dat het n betrouwbaar iemand is die je niet na een week al dumpt. (zodat jij je weer slecht zou voelen..)

Zo ga ik het nu doen, lekker rustig aan en áls ik iemand tegekom, diegene eerst goed leren kennen..
Meebie n tip voor jou?

Naja, suc6 ermee, niet te druk om maken, ik zat eerst ook alleen maar te piekeren en het lost nix op. Ga leuke dingetjes ondernemen met goede vrienden!!

Doei, liefsss Moi
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 22:35
stout!
stout! is offline
Wat een schattige reactie.
Ik kom alleen geen leuke jongens tegen
En als ze wel leuk zijn werkt t niet

Ach ik ben er niet zo goed in, ik ben beter in vriendschap.
Eerlijk gezegd word ik een beetje zenuwachtig van verliefdheid, ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, hoe ik er mee om moet gaan.
Maar ok, dat zal ooit wel beter worden...mag ik hopen
Reageren

Regels voor berichten