Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
heey, ik voel me echt precies hetzelfde, en ik heb er nu voor gekozen om even lekker met mn vrienden bezig te zijn en even de liefde te laten voor wat het is. Want tot nu toe heb ik ook meer pijn dan wat anders eraan gehad, en daar heb ik ff geen zin meer in!
Maar kweet zeker dat als ik n leuke jongen tegenkom, ik eerst goed de kat uit de boom zal kijken maar uiteindelijk wel zou kiezen voor de eerste optie. Liefhebben en meebie daarna pijn hebben. Het hoort gewoon bij ut leven i guess.. Maar suc6 ermee, ik zou als ik jou was gewoon voor nix kiezen, ![]() ![]() Zo ga ik het nu doen, lekker rustig aan en áls ik iemand tegekom, diegene eerst goed leren kennen.. ![]() Meebie n tip voor jou? Naja, suc6 ermee, niet te druk om maken, ik zat eerst ook alleen maar te piekeren en het lost nix op. Ga leuke dingetjes ondernemen met goede vrienden!! ![]() Doei, liefsss Moi |
![]() |
|
Wat een schattige reactie
![]() Ik kom alleen geen leuke jongens tegen ![]() En als ze wel leuk zijn werkt t niet ![]() Ach ik ben er niet zo goed in, ik ben beter in vriendschap. Eerlijk gezegd word ik een beetje zenuwachtig van verliefdheid ![]() Maar ok, dat zal ooit wel beter worden...mag ik hopen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wat zou je kiezen als je de komende 30 jaar maar naar één nummer mag luisteren? Not for Sale | 22 | 16-06-2016 12:59 | |
Studeren |
Wat zou jij kiezen? Haldun | 13 | 01-11-2009 13:38 | |
De Kantine |
Welke gave zou je kiezen? Muchacha | 120 | 18-05-2005 14:28 | |
De Kantine |
Wat zou je anders gedaan hebben? Muchacha | 54 | 20-02-2005 13:40 | |
De Kantine |
Wat zou jij kiezen? Verwijderd | 69 | 12-11-2003 12:52 | |
De Kantine |
Wat zou je liever willen zijn? icegirl.com | 50 | 31-10-2002 09:49 |