Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Wat weet jij alles weer uit zijn verband te trekken zeg ![]()
Laatst gewijzigd op 02-11-2003 om 19:51. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maw: als jij zin hebt om je lekker te ontspannen in de zon op het gras bij het zwembad, is daarmee niet gegeven dat jij -als vlak voor je neus iemand verdrinkt in het zwembad, terwijl jij kunt zwemmen- niet hoeft in te grijpen. Zo ook: als wereldwijd dieren op grove wijze gemaltraiteerd worden, moet je ten minste dat doen te hunnen behoeve wat eenvoudig te doen is: zoals geen vlees eten.
||
![]() |
Citaat:
We leven in een omgeving waar het dus niet hoeft. Zo heb je diersoorten die in het ene gebied plantaardig leven en in de andere vooral zich met vlees/dier voeden. Wij hebben het dus niet nodig omdat we zonder kunnen. En als het erbij hoort is het voor ons in minimale hoeveelheden genoeg. We eten echter tig keer zoveel als we nodig hebben.
|
Ik ben al 1 paard verloren aan zo'n idioot, door vergiftiging, 2 jaar geleden, en dat overkomt me niet weer!
Afgelopen week weer een merrie in Hoogezand, messteken in haar geslachtdeel... Wat is daar nou voor grappigs aan? Ga elkaar afmaken ofzow, doe iets nuttigs.
||
Citaat:
![]() Maar inderdaad dat soort mensen zijn gewoon te ziek voor woorden.. ![]()
||
Citaat:
Is dat die lugubere caviamoordenaar in Brabant? Die vreselijke kl**tzak (sorry voor de woorden) heeft honderden cavia's gestolen uit verschillende kinderboerderijen in Brabant. De mooiste verkocht hij aan fokkers en de rest stak hij in brand (vond ie leuk ![]() ![]() ![]() Hij heeft (volgens mij 18 maanden cel gekregen + TBS ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar naar mijn weten gaat dit topic over paardenslacht. Daarom heb ik het nu alleen over paarden. Maar verder heb je gelijk. Oh wacht, er is geen verder ![]()
|
sinds ons paard een keer 's nachts uitgebroken is en de straat op is gerend staat ze altijd maar dan ook altijd binnen, en daar kan niemand bij vanuit buiten, mits je heel erg omloopt. zowiezo is zoiets hier nog nooit voorgerkomen, en kan niemand zien dat we d'r hebben (staat achter , beschut enz.) dus ik ben er persoonlijk niet bang voor.
maar ik vind het wel achterlijk dat iemand daar zijn tijd mee verdoet, ga dan punniken ofzo!
||
Citaat:
|
ik kan paardenslachters trouwens geen ongelijk geven in het feit dat paardenvlees heel erg lekker vinden. klinkt misschien een beetje paardonvriendelijk, maar ik vind ze gelijkwaardig aan elk ander vee, en ik moet zeggen dat ik het heel lekker vlees vindt
||
Verwijderd
|
Citaat:
bovendien ben ik geen groenten-eter. ik heb een gebrek an emoties in het algemeen....telt dat ook? maar wat betreft zo'n dierenmishandelaar: hoe groot is de kans dat ze mij pakken als ik mijn maat 41 kisten in zijn gezicht plant? hij kent me niet, motief onbekend, en hoeveel jongens van +/- 1.75 met blond haar en een bril zijn er? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|