Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2003, 21:00
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 27-10-2003 @ 15:49:
Enige.

Het spijt mij zeer, maar ik denk dat er heel veel mensen zijn die het met mij eens zijn, wanneer ik zeg dat het vette bullshit is.
Ik ben nog nooit geplayed, en heb het ook meteen door als iemand dat bij me doet. Dus al die stomme mensen moeten er bij mij niet eens mee aan komen zetten. Verder wil ik ook liever alleen met (redelijk) intelligente mensen een relatie - anders hou ik het niet uit, ik wil niet over iemand heen kunnen lopen - dus dan valt ook al een groot deel van de bevolking af. Daarbij zou ik nooit een relatie nemen met een meisje. Dus geen enkel meisje dat bi of lesbisch is, zou mij in een valletje kunnen laten lopen.
Verder houd ik niet van hele oude mannen, dus die zouden ook pech hebben. Ik hou niet van twaalfjarige jongetjes, dus die zouden ook verder kunnen gaan zoeken. Ik hou niet van getinte jongens, dus die vallen ook allemaal af.

Ik kan nog uren zo doorgaan, maar niemand kan iedereen krijgen die hij wil. Want die wil moet van twee kanten komen. En natuurlijk zijn er van die domme, naieve meisjes die overal intrappen, maar of je blij moet zijn als je met zo iemand een relatie hebt is ook nog maar de vraag. Ik ben heel erg kritisch, dus dan geldt het juist het tegenovergestelde. Er zijn maar heeeel weinig jongens die kans maken bij mij. En dan is het altijd nog maar de vraag of die kans willen maken bij mij.

Jouw theorie is nergens op gebaseerd. Je leidt het af uit een paar eigen ervaringen. Dat kan gewoon niet. En je houdt gewoon dat bord voor je kop als er mensen zijn die uit eigen ervaringen al het tegendeel bewijzen.

Ik ben het overigens met je eens dat het versieren en verleiden een spelletje is. Ik denk dat veel mensen ervan houden. Liefde zelf vind ik geen spelletje. Als je eenmaal liefde hebt gevonden moet je dat koesteren en het niet zien als iets wat je met iedereen en overal kunt hebben, omdat het zogenaamd een spelletje is.
Pfff boring! Ten eerste vat je het te letterlijk op "iedereen". Natuurlijk niet iedereen maar als je een beetje na denk weet je wel wat ik bedoel. En dat je nog nooit bent geplayed... Gefeliciteerd we zijn echt allemaal blij voor je....
Oud 27-10-2003, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Fujitsu schreef op 27-10-2003 @ 09:56:
Ik vind van wel. Als ik zie hoeveel meisjes zich laten bespelen door van die "playa" types die hun het dat beetje aand8 geven wat ze nodig hebben en dan links laten liggen. Terwijl er een helen lieve jongen recht voor haar staat die alles voor haar doet en alles voor haar over heeft. En daar nooit wat mee krijgt. Probeer het maar eens zou ik zeggen want het werkt echt. En veel mensen maken er al gebruik van bewust of onbewust.

Zoek iemand uit. Maak indruk op haar zodat ze interesse ik jou krijgt. En besteed dan helemaal geen aand8 meer aan dr. Durf te wedden dat nu de rollen omgedraait worden en zij achter jou aanzit ipv jij achter haar.
jij bent vast geen player

ik proef jaloesie
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 22:27
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 27-10-2003 @ 22:50:
jij bent vast geen player

ik proef jaloesie
Nouja het ging niet zo zeer over mij maar over een vriend van me. Aardigste jongen van de wereld die altijd alles over heeft voor iedereen. Meisjes zien hem niet staan. Terwijl een vriend van hem een mega player is er iedereen krijgt die hij wil.

Ik heb op dit moment wel andere problemen. Maja dat is een ander topic.
Oud 27-10-2003, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Fujitsu schreef op 27-10-2003 @ 23:27:
Nouja het ging niet zo zeer over mij maar over een vriend van me. Aardigste jongen van de wereld die altijd alles over heeft voor iedereen. Meisjes zien hem niet staan. Terwijl een vriend van hem een mega player is er iedereen krijgt die hij wil.

Ik heb op dit moment wel andere problemen. Maja dat is een ander topic.
Is het misschien ooit in je opgekomen dat juist ook de andere partij, de meisjes die die player krijgt misschien ook meisjes zijn die niet op zoek zijn naar iets heel serieus'?

Flirten, verleiden.. dat is een spelletje en wordt ook door velen gespeeld. Maar liefde? Houden van?

En als Dark Voice jou te letterlijk neemt heb jij je stelling dus niet goed geformuleerd. Iemand moet niet 'even na te hoeven denken' om te begrijpen wat jij bedoelt, jij moet zeggen wat je bedoelt.

Mja, je scheert gewoon ontzettend over 1 kam gebaseerd op 2 mensen die je kent..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 22:37
Fujitsu
Fujitsu is offline
En ik vind dat mensen dat iedereen veel te letterlijk opvatten. Niet iedereen natuurlijk. Uitzonderingen zijn er altijd. En dan heb ik het nog niet eens over mensen van hetzelfde geslacht of bekende personen of mensen die veel te jong en veel te oud zijn en al die domme dingen wat iedereen zit op te noemen.

Maar ook als ben je lelijk. Verliefd worden is niet iets wat je zelf in de hand hebt. Daar is iedereen het mee eens. Maar als je het goed speelt dus kun je wel zorgen dat andere mensen verliefd op je worden. Eerste indruk is belangrijk. Als iemand een goeie eerste indruk van je heeft is de rest geen probleem meer zolang je het goed doet. Je kunt ook een goeie indruk maken als je lelijk bent. Als een meisje echt onder de indruk van je is omdat je zo ongelofelijk aardig bent of grappig. Krijgen lelijke mensen dat geen knappe mensen ofzo? wtf is dat nou weer. Wie zit hier nou fout..
Oud 27-10-2003, 22:43
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 27-10-2003 @ 23:33:
Is het misschien ooit in je opgekomen dat juist ook de andere partij, de meisjes die die player krijgt misschien ook meisjes zijn die niet op zoek zijn naar iets heel serieus'?

Flirten, verleiden.. dat is een spelletje en wordt ook door velen gespeeld. Maar liefde? Houden van?

En als Dark Voice jou te letterlijk neemt heb jij je stelling dus niet goed geformuleerd. Iemand moet niet 'even na te hoeven denken' om te begrijpen wat jij bedoelt, jij moet zeggen wat je bedoelt.

Mja, je scheert gewoon ontzettend over 1 kam gebaseerd op 2 mensen die je kent..
Nee dit gaat niet alleen om 2 mensen. Jij scheert gewoon ontzettend over 1 kam gebaseerd op 2 reacties van mij. Het gaat idd meerderdeels over die 2 mensen. Maar ook alle ervaringen die ik in mijn leven heb opgedaan. Ik ben nu 19 en er zijn zo veel dingen gebeurt in mijn leven die ik in het begin niet begreep. Na al die jaren is dit mijn mening. En sorry hoor als mijn stelling niet goed geformuleerd is. Het zal niet meer voorkomen

Liefde is een spelletje, als je het goed speelt kan je BIJNA iedereen meekrijgen.

Iedereen weer happy
Oud 27-10-2003, 22:46
funkypunk
funkypunk is offline
het krijgen van een vriendje, het hele proces dat daaraan vooraf gaat, is een vorm van een spel. Zo heb ik het wel eens genoemd, maar echte liefde is iets dat groeit en een feit is en dat staat los van het proces van je lover veroveren
Oud 27-10-2003, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Fujitsu schreef op 27-10-2003 @ 23:43:
Nee dit gaat niet alleen om 2 mensen. Jij scheert gewoon ontzettend over 1 kam gebaseerd op 2 reacties van mij. Het gaat idd meerderdeels over die 2 mensen. Maar ook alle ervaringen die ik in mijn leven heb opgedaan. Ik ben nu 19 en er zijn zo veel dingen gebeurt in mijn leven die ik in het begin niet begreep. Na al die jaren is dit mijn mening. En sorry hoor als mijn stelling niet goed geformuleerd is. Het zal niet meer voorkomen

Liefde is een spelletje, als je het goed speelt kan je BIJNA iedereen meekrijgen.

Iedereen weer happy
En ik heb mijn leven in geen enkele vorm dezelfde ervaring opgedaan als jij.

Wat versta jij eigenlijk onder liefde? Een beetje neuken en elkaar vriendje en vriendinnetje noemen?

Nogmaals.. het flirten en verleiden is een spel, het houden van wat in een later stadium volgt niet. Mijn ouders waren niet 20 jaar lang een spelletje aan het spelen, ik speel niet al 6 maanden een spelletje en zo iedereen die een serieuze relatie heeft. In het beginstadium speel je het spel van verleiden en wie daar heel goed in is zal meer mensen krijgen dan iemand die er niets van kan (heeft veel met zelfvertrouwen te maken overigens), dat is waar. Maar in die manier van 'krijgen' zit geen enkele garantie dat wie beter is in het spel ook meer kans heeft op liefde (want onder liefde versta ik dus houden van..). Eerder het tegenovergestelde, omdat spelletjes verslavend zijn.. vooral als je het goed kan.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 23:17
Fujitsu
Fujitsu is offline
Staat er krijgen of houden? Als je eenmaal iemand hebt moet je hem ook nog houden he en dat is ook wel een beetje een spelletje. Maar als je eenmaal zover bent dat je echt van elkaar houdt, dan is het idd game over. Maar het staat dus ook krijgen of was dat ook niet duidelijk. Liefde is een ruim begrip.
Oud 27-10-2003, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Fujitsu schreef op 28-10-2003 @ 00:17:
Staat er krijgen of houden? Als je eenmaal iemand hebt moet je hem ook nog houden he en dat is ook wel een beetje een spelletje. Maar als je eenmaal zover bent dat je echt van elkaar houdt, dan is het idd game over. Maar het staat dus ook krijgen of was dat ook niet duidelijk. Liefde is een ruim begrip.
Je stelling wankelt gewoon en nu stel je hem telkens bij..

Liefde is een ruim begrip ja, als je het zo gaat zien. Liefde voor dieren, liefde voor familie, liefde voor muziek etc. Ja, liefde is heel ruim.

Maar goed.. Je stelling is dus eigenlijk dat wanneer je goed bent in het spel der verleiding (niet der liefde want dat is geen spel) je bijna iedereen kunt krijgen.

Nou, met die stelling kan ik het redelijk eens zijn. Al zou ik zeggen meer mensen voor je winnen dan wanneer je slecht bent in het spel der verleiding.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 23:29
Fujitsu
Fujitsu is offline
Begin je me nog neit moe te worden
Oud 28-10-2003, 09:24
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 28-10-2003 @ 00:26:
Je stelling wankelt gewoon en nu stel je hem telkens bij..

Liefde is een ruim begrip ja, als je het zo gaat zien. Liefde voor dieren, liefde voor familie, liefde voor muziek etc. Ja, liefde is heel ruim.

Maar goed.. Je stelling is dus eigenlijk dat wanneer je goed bent in het spel der verleiding (niet der liefde want dat is geen spel) je bijna iedereen kunt krijgen.

Nou, met die stelling kan ik het redelijk eens zijn. Al zou ik zeggen meer mensen voor je winnen dan wanneer je slecht bent in het spel der verleiding.
Check het topic "Sleur maar heel vertrouwd.. verbreken?" en denk er dan nog maar eens goed over na. 2 jaar hebben ze iets en nu is het niet meer spannend dus denkt ze erover om het uit te maken.... is het toch een spelletje
Oud 28-10-2003, 09:29
Marcade
Marcade is offline
Liefde is een gevoel, een band. Versieren, das een spelletje. Seks, das ook een spelletje. Mens-erger-je-niet is ook een spelletje. Super Mario Bros ook.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Fujitsu schreef op 28-10-2003 @ 10:24:
Check het topic "Sleur maar heel vertrouwd.. verbreken?" en denk er dan nog maar eens goed over na. 2 jaar hebben ze iets en nu is het niet meer spannend dus denkt ze erover om het uit te maken.... is het toch een spelletje
Ik zie echt niet in wat dat nu weer te maken heeft met een spelletje..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 11:45
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 27-10-2003 @ 16:44:
Jij zegt dat je wel iedereen zou kunnen krijgen als je dat zou willen. Maar iemand waar ik niet op val die zich zo zou veranderen tot het wel zo is is daardoor weer iemand waar ik niet op val dus dan kan diegene mij ook door grote veranderingen toch niet krijgen?
hmmz ze kunnen zich veranderen en zich uitgeven voor een ander persoon, of ze kunnen je heel heel heel erg veel geld geven.Iedereen kan iedereen krijgen hoor,mischien niet iedereen houden,das wat anders.En niet iedereen wil zovele moeite doen om iemand te krijgen gewoon,maar het zou kunnen,ik blijf er bij
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 11:59
Verwijderd
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 28-10-2003 @ 12:45:
hmmz ze kunnen zich veranderen en zich uitgeven voor een ander persoon, of ze kunnen je heel heel heel erg veel geld geven.Iedereen kan iedereen krijgen hoor,mischien niet iedereen houden,das wat anders.En niet iedereen wil zovele moeite doen om iemand te krijgen gewoon,maar het zou kunnen,ik blijf er bij
Dat is echt ronduit belachelijk. Ik hoop echt voor jou dat je dit niet meent, anders zul je zeker nog een paar keer flink op je bek gaan.
Ik ken zat mensen waar ik NOOIT wat mee zou willen, simpelweg omdat ze (naar mijn mening) te dom zijn. Die mensen wil ik nooit, omdat ze nou eenmaal niet slim kunnen worden.
Ik ken ook zat mensen die ik gewoon te lelijk vind. Waar ik me niet toe aangetrokken voel. En dan kunnen die mensen doen wat ze willen, maar mij krijgen ze niet over die lijn.

En is het ook wel eens bij je opgekomen dat veel mensen al een relatie hebben? Ikzelf dus ook. Daarom zou sowieso niemand anders mij kunnen krijgen.

En als iemand inderdaad miljoenen aan mij wil geven, dan neem ik ze van harte aan, maar mij krijgen (een relatie ofzo) dat nooit. En als iemand zich helemaal gaat verbouwen, dan maakt hij zijn aanzien bij mij alleen maar minder, omdat ik niet houd van obsessieve mensen met ziekelijke ideeën. Dan is die persoon sowieso niet meer zichzelf en dan moet ik hem nog niet..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Fujitsu schreef op 27-10-2003 @ 22:00:
Pfff boring! Ten eerste vat je het te letterlijk op "iedereen". Natuurlijk niet iedereen maar als je een beetje na denk weet je wel wat ik bedoel. En dat je nog nooit bent geplayed... Gefeliciteerd we zijn echt allemaal blij voor je....
Als je niet bedoelt 'iedereen', dan moet je niet zeggen 'iedereen'. Want dat stond er dus dat betekent het, en daar ben ik het gewoon niet mee eens. En nee, ik ben nog nooit geplayed. En dankjewel, ik ben er zelf ook heel blij mee. Maar ik zal ook nooit geplayed worden. Want ik kan heel goed merken of iemand het serieus met me meent of niet.

Je stelling klopt van geen kanten. En ik ben het er ook niet mee eens dat je dan bijna iedereen kunt krijgen. Misschien kun je meer mensen krijgen (jezus, wat een kutwoord is het ook, iemand krijgen..maargoed) dan een heel verlegen, niet sociaal begaafd iemand, maar dat is op zich niet zo heel moeilijk.

De stelling: Iedereen kan -bijna- iedereen krijgen slaat gewoon nergens op. Misschien kun je in totaal 4 procent van de mensen krijgen die je wil. Want niet iedereen valt op iedereen en niet iedereen voelt zich tot iedereen aangetrokken. Iedereen heeft een andere smaak. Aantrekkingskracht valt gewoon niet te veranderen, hoeveel iemand persoonlijk ook wil veranderen. En kritische mensen vallen echt niet voor de eerste de beste gladjanus die hij/zij tegenkomt. Smaken verschillen en hoe cliché het ook is, over smaak valt niet te twisten. Dat is nu zo, dat zal altijd zo blijven.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 13:47
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 28-10-2003 @ 13:03:
Als je niet bedoelt 'iedereen', dan moet je niet zeggen 'iedereen'. Want dat stond er dus dat betekent het, en daar ben ik het gewoon niet mee eens. En nee, ik ben nog nooit geplayed. En dankjewel, ik ben er zelf ook heel blij mee. Maar ik zal ook nooit geplayed worden. Want ik kan heel goed merken of iemand het serieus met me meent of niet.

Je stelling klopt van geen kanten. En ik ben het er ook niet mee eens dat je dan bijna iedereen kunt krijgen. Misschien kun je meer mensen krijgen (jezus, wat een kutwoord is het ook, iemand krijgen..maargoed) dan een heel verlegen, niet sociaal begaafd iemand, maar dat is op zich niet zo heel moeilijk.

De stelling: Iedereen kan -bijna- iedereen krijgen slaat gewoon nergens op. Misschien kun je in totaal 4 procent van de mensen krijgen die je wil. Want niet iedereen valt op iedereen en niet iedereen voelt zich tot iedereen aangetrokken. Iedereen heeft een andere smaak. Aantrekkingskracht valt gewoon niet te veranderen, hoeveel iemand persoonlijk ook wil veranderen. En kritische mensen vallen echt niet voor de eerste de beste gladjanus die hij/zij tegenkomt. Smaken verschillen en hoe cliché het ook is, over smaak valt niet te twisten. Dat is nu zo, dat zal altijd zo blijven.
Stel er komt bij het uitgaan ofzo een jongen naar je toe en hij begint tegen je te praten en hij is super grappig heeft dezelfde interessen en je denkt dat is best een leuke jongen. Maar je hebt een vriend dus zou nooit iets verder met hem willen. Maar je komt hem in de stad tegen en jullie gaan winkelen en het is heel gezellig. Dan spreken jullie nog een x wat af en gaan samen iets leuks doen. Je vriend begint behoorlijk jaloers te worden maar jij zegt dat jullie alleen vrienden zijn. Dus het is helemaal stressen met jou en je vriend terwijl je met die andere jongen iedere x een te gekke tijd hebt. En dan opeens begin je gevoelens voor hem te krijgen... Met je vriend gaat het nog steeds stroef en je begint nu helemaal te twijfelen. Die andere jongen laat opeens niks van zich horen terwijl hij je normaal altijd belt. Dus jij belt hem en jullie praten over vanalles. Hij merkt dat je het moeilijk hebt dus komt je troosten. Eigenlijk weet je dat je het beter niet kunt doen maar toch wil je hem zo graag zien. Dan vertel je hem uiteindelijk dat je gevoelens voor hem hebt. Hij zegt dat hij die ook heeft maar dat hij de relatie tussen jou en je vriend niet wilt verstoren... Jij wordt helemaal gek en weet niet meer wat je moet doen. Uiteindelijk maak je het toch uit je je vriend. En leef je lang en gelukkig met de jongen uit de disco.

We zijn allemaal alleen maar mensenlijk. Je emoties heb je niet onder controle. En verliefd worden ook niet. Een echte player is veel meer dan een gladjanus.
Oud 28-10-2003, 16:16
Verwijderd
Dat verhaaltje werkt alleen als het meisje in kwestie jou sowieso al leuk vindt. Als ze echt van haar vriend houdt, zal ze:
a) rekening met hem houden (wordt hij ook niet zo jaloers)
b) het weinig uitmaken dat ze lol met jou heeft (want meer is het gewoon niet voor haar)

En om op je stelling terug te komen, ik ben het eens met Marcade: liefde is een gevoel. Als je een spelletje wil spelen, koop een X-box ofzo
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 10:02
Fujitsu
Fujitsu is offline
Liever gamecube
Oud 29-10-2003, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Fujitsu schreef op 28-10-2003 @ 14:47:
Stel er komt bij het uitgaan ofzo een jongen naar je toe en hij begint tegen je te praten en hij is super grappig heeft dezelfde interessen en je denkt dat is best een leuke jongen. Maar je hebt een vriend dus zou nooit iets verder met hem willen. Maar je komt hem in de stad tegen en jullie gaan winkelen en het is heel gezellig. Dan spreken jullie nog een x wat af en gaan samen iets leuks doen. Je vriend begint behoorlijk jaloers te worden maar jij zegt dat jullie alleen vrienden zijn. Dus het is helemaal stressen met jou en je vriend terwijl je met die andere jongen iedere x een te gekke tijd hebt. En dan opeens begin je gevoelens voor hem te krijgen... Met je vriend gaat het nog steeds stroef en je begint nu helemaal te twijfelen. Die andere jongen laat opeens niks van zich horen terwijl hij je normaal altijd belt. Dus jij belt hem en jullie praten over vanalles. Hij merkt dat je het moeilijk hebt dus komt je troosten. Eigenlijk weet je dat je het beter niet kunt doen maar toch wil je hem zo graag zien. Dan vertel je hem uiteindelijk dat je gevoelens voor hem hebt. Hij zegt dat hij die ook heeft maar dat hij de relatie tussen jou en je vriend niet wilt verstoren... Jij wordt helemaal gek en weet niet meer wat je moet doen. Uiteindelijk maak je het toch uit je je vriend. En leef je lang en gelukkig met de jongen uit de disco.

We zijn allemaal alleen maar mensenlijk. Je emoties heb je niet onder controle. En verliefd worden ook niet. Een echte player is veel meer dan een gladjanus.
Ja, dit is allemaal wel leuk, maar toch is dit niet het bewijs van dat iedereen bijna iedereen kan krijgen.
Zoals ******** al zegt: Dan moet ik hem in de eerste instantie al leuk vinden/goed met hem op kunnen schieten. Dan zou het ook nog eens slecht moeten gaan in mijn eigen relatie. Dan zou ik ook nog eens verliefd op hem moeten worden. En dan zou het uiteindelijk zo slecht moeten gaan in mijn relatie dat ik die relatie opgeef voor die jongen.

En maybe.. maybe gebeurt dat eens. Maar dan is dat 1 jongen en dat betekent niet dat hij bijna ieder meisje zou krijgen die hij wil hebben. Dit zijn allemaal maar uitzonderlijke, aparte gevallen. Over het geheel is er denk ik niemand die bijna iedereen zou kunnen krijgen die hij wil.

En als het al zo diepzinnig is met zo'n jongen dat je er fantastisch mee kunt praten, dat je langzaam verliefd wordt en langzaam van hem gaat houden en er zelfs je relatie voor opgeeft, dan kun je het IMHO geen spelletje (meer) noemen,.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 12:35
pessimistje
pessimistje is offline
Oneens, ik ben nooit ingetrapt in playerwijfies.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:08
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 29-10-2003 @ 13:35:
Oneens, ik ben nooit ingetrapt in playerwijfies.
Citaat:
pessimistje
18M - Lid
gepost op 29-10-2003 @ 17:20
Ik ben al zolang vrijgezel en heb nog maar 1 iemand gehad.
Hoe moet ik nog iemand krijgen, ik doe me best, maar er zijn geen kansen, het uitgaan bij ons is helemaal niks, en ik heb niet erg veel contact.
En ik vind het ook niet fijn om nieuwe mensen in me huis te halen.
Iemand nog tips?
OMFG Wtf man waar slaat dit nou weer op. Ik ben nooit ingetrapt in playerwijfies.. HAhahaha.. Ja als de reden is dat je nooit een wijf hebt gehad en niet in contact met ze komt wtf kom je hier dan zeiken!
Oud 29-10-2003, 22:24
Verwijderd
Noem de spelletjes die jij speelt geen liefde

Volgens mij moet jij eerst heel erg verliefd worden en van iemand gaan houden voordat jij er achter komt wat liefde is...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 00:17
Fujitsu
Fujitsu is offline
Psycholoog Carl Jung zei: "Als twee personen elkaar ontmoeten lijkt het op wat er gebeurt als twee scheikundige stoffen met elkaar in contact komen: is er een reactie dan veranderen ze allebei in iets anders." Je verandert en er gebeurt iets in je lichaam. Waar komen de vlinders vandaan? Het heeft alles te maken met neurotransmitters in de hersenen. Dat zijn stoffen die prikkels overdragen tussen zenuwcellen en tussen zenuwcellen en spieren.

Verliefd worden/zijn heb je niet onder controle. Als ik wil kan ik jou verliefd op mijn anus maken. Sla je gewoon net zolang op je kop totdat die dooie neurotransmitters van je beginnen te werken.

En er is een manier om iemand verliefd op jou te maken. We zijn maar mensen en die gare neurotransmitters heb je niet onder controle.

En iemand haal aub dit kuticoontje weg ik vind hem irritant.
Oud 31-10-2003, 01:48
Harry1984
Harry1984 is offline
Liefde is voor homoos

Goed neukeh, een lekker wijf daarvoor te pakken krijgen, das een spelletje
Oud 31-10-2003, 10:52
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
Harry1984 schreef op 31-10-2003 @ 02:48:
Liefde is voor homoos

Goed neukeh, een lekker wijf daarvoor te pakken krijgen, das een spelletje
Lol en wat ben jij dan een homo ofzo?..
Oud 31-10-2003, 13:44
Stefanie
Stefanie is offline
Tsjah, wat bedoel je met krijgen? Voor 1 avondje of een serieuze relatie. Voor 1 avondje kun je al die sletjes (lees: meiden die denken dat ze stoer zijn en al die gozers af gaan, zonder te denken aan Pfeipher e.d.) wel krijgen ja, maar voor de serieuze relaties moet je toch echt bij 'normale' types zijn. Ik vind die mensen die op 1 avond met tig anderen zoenen zo fout ! Maar dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 14:38
Soron
Soron is offline
Het leven is gewoon een groot spel... en liefde is slechts een van de kaarten er van...

Iedereen probeert dat spel te winnen. Kijk maar es goed rond. Je hebt winnaars en verliezers.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 19:24
Rory27635
Rory27635 is offline
Citaat:
Fujitsu schreef op 27-10-2003 @ 09:40:
Liefde is een spelletje, als je het goed speelt kun je iedereen krijgen die je wil.

En een heleboel mensen spelen vals.
Oud 31-10-2003, 21:13
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
Rory27635 schreef op 31-10-2003 @ 20:24:
En een heleboel mensen spelen vals.
Lol
Oud 02-11-2003, 18:47
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 28-10-2003 @ 12:59:
Dat is echt ronduit belachelijk. Ik hoop echt voor jou dat je dit niet meent, anders zul je zeker nog een paar keer flink op je bek gaan.
Ik ken zat mensen waar ik NOOIT wat mee zou willen, simpelweg omdat ze (naar mijn mening) te dom zijn. Die mensen wil ik nooit, omdat ze nou eenmaal niet slim kunnen worden.
Ik ken ook zat mensen die ik gewoon te lelijk vind. Waar ik me niet toe aangetrokken voel. En dan kunnen die mensen doen wat ze willen, maar mij krijgen ze niet over die lijn.

En is het ook wel eens bij je opgekomen dat veel mensen al een relatie hebben? Ikzelf dus ook. Daarom zou sowieso niemand anders mij kunnen krijgen.

En als iemand inderdaad miljoenen aan mij wil geven, dan neem ik ze van harte aan, maar mij krijgen (een relatie ofzo) dat nooit. En als iemand zich helemaal gaat verbouwen, dan maakt hij zijn aanzien bij mij alleen maar minder, omdat ik niet houd van obsessieve mensen met ziekelijke ideeën. Dan is die persoon sowieso niet meer zichzelf en dan moet ik hem nog niet..
nou als jet op een normale manier bekijkt dan kan het idd niet.Ik denk dat je me verkeerd begrijpt,je denkt dat ik op m'n bek ga gaan omdat ik zo denk,das niet waar.T'is niet omdat ik denk dat als iemand zo krankzinnig,gek en gewetenloos is om zoiets in z'n kop te halen (en het slim speelt) dat het zou lukken,dat ik daarom allemaal rare dingen ga uithalen om iemand 'te krijgen'.Dat met die plastische chirurgie is mischien een extreem voorbeeld,maar het zou in theorie wel mogelijk zijn dat iemand zover gaat.Om het wat minder extreem te houden denk ik dat als je beschikt over een hele hoop mensenkennis en mensen heel goed kan inschatten,dat het ook wel moet lukken.Je kunt iedereen krijgen als je weet hoe het moet en je weet hoe je juist 'te werk moet gaan' bij die of die persoon.T'is gewoon weten wat je moet zeggen/doen en wanneer,maar meestal weet je dat niet,daarom lukt het dan soms ook niet he.Maar in theorie blijft het dus ook mogelijk nog altijd.nu ja zo zie ik het toch (en nee ik ben geen één of ander ongezond geestensziek geobcedeerde gek die plastische chirurgie zou doen of iemands relatie verpesten om te krijgen wat ik wil)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten