Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Nickelback is live vreselijk goed. Ook Rammstein trouwens. Als je hun shows eenmaal hebt gezien en je luistert daarna de cd valt die cd enorm tegen ineens.
Slechte live act: Pink Sorry, maar ze zingt op een andere toonhoogte IRL dan op cd's waardoor het niet meer klinkt. Ze heeft een leuke stem, maar IRL krijgt ze het in mijn ogen nog niet echt voor elkaar om hem af te stemmen op de muziek.
|
De band Abel was toen ze nog in hun originele bezetting bij elkaar waren een onwijs goede live-band. Altijd wisten ze de fans weer enthousiast te maken, bovendien maakten ze télkens nieuwe variaties op hun nummers, zowel in instrumentale bezetting als melodieën, als instrumentale solo's, als toegevoegde bridge, etcetera... (Ik heb tientallen opnames van live-concerten en geen enkel liedje klinkt hetzelfde als het later nog een keer gezongen wordt.) Toen de band uit elkaar ging en Joris (zanger) met een nieuwe 'band' een theatertour deed in 2003 was hij nog steeds reuze enthousiast, liep rond te springen en rond te lopen naar de anderen.
Jammer genoeg lijken ze nu toch wel definitief gestopt te zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Metallica (FOR was het bruutste optreden, openlucht blijft toch het beste , zeker als het begint te schemeren...) Underworld 2 Many Dj's Radiohead( maar dat kwam zeker omdat ik helemaal bezopen en stoned was, lichtshow was wel zeer indrukwekkend) Manu Chao/ Mano negra Rammstein Qotsa
Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 19:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() isis was erg imponerened, heerlijk zo'n muur van geluid. thursday is live ook gewelidg, en thrice. tool - die video's zijn zo meesterlijk in combi met de muziek. |
![]() |
|
Maiden
![]() ![]() Rammstein ![]() Epica Amon Amarth Immortal Stratovarius Hammerfall Dire Straits Pink Floyd ![]() MetallicA Ozzy Osbourne Ac/Dc Hypocrisy Autumn zijn echt top live ![]()
Laatst gewijzigd op 10-01-2004 om 21:11. |
![]() |
|
![]() |
Stone Sour was erg goed live...toch raar dat Corey bij een concert van Slipknot het niet haalt met zijn stem en bij Stone Sour beter klinkt dan op de cd...nja zal wel aan verschil in muziek liggen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Vijf beste artiesten ooit? gitaarsjaak | 163 | 16-09-2005 20:12 | |
Muziek |
wie zijn dr nou ECHT GOED live?? Shah of Blah | 217 | 05-08-2003 18:50 | |
Muziek |
De tand des tijds 86dagreed | 51 | 25-07-2003 12:37 | |
Muziek |
Dimmu Borgir Melf | 182 | 24-03-2003 16:42 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |