Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
eens kijken hoe snel jij KO op de grond ligt ![]() door figuurtjes als jou krijgen allochtonen dus een slechte naam! als er allochtonen uitgezet worden hoop ik dat jij een van de 1e bent. p.s. leer Nederlands want je taalgebruik lijkt nergens op de gemiddelde bijlmer-bewoner kan zichzelf nog beter verstaanbaar maken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
1. wat de neuk is een blokhoofd? ![]() 2. voor een aantal persoontjes zoals jou is onderhand iedereen die nederlands is een neo-nazi omdat ze jou als persoontje gewoon niet mogen. 3. Pim Fortuyn was geen neo-nazi maar gewoon een rechtse politicus die voor het nederlandse volk opkwam. |
![]() |
||
Citaat:
misschien is hij juist wel een tedere minnaar!
||
![]() |
Citaat:
Je ziet er niet beter uit dan de gemiddelde turk, wie hebben altijd de lekkere wijf?? 2Je begint over dat ik het land uitgezet moet worden en je ziet er wel een beetje uit als een nazi. 3Pim Fortyn was een nazi, dat is algemeen bekend. Goed maar dat hij dood is, want hij was gewoon een clone van hitler.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() 2. I hate players en denk niet dat iemand anders er anders over denkt, want de meeste meiden willen een vriend die om ze geeft enzo. en dat woord kennen players dus NIET!
Laatst gewijzigd op 29-10-2003 om 09:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Lid Lid sinds: 27-10-2003 Aantal posts: 99 (47.27 posts per dag ) ![]() Wie zou er dit keer undercover zijn? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 169 darkfairy | 500 | 07-12-2012 15:58 | |
Lifestyle |
Flash je foto's! JanDeVries | 499 | 09-07-2009 19:12 | |
Werk, Geld & Recht |
wel of niet doen? :O GozerT | 45 | 25-02-2006 18:05 | |
Lifestyle |
wereldreiziger of niet thecatempire | 89 | 26-03-2005 18:25 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 |