Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb daarover een mailtje willen sturen naar Alicia, maar ik zal het hier we schrijven...
Mijn e-mail adres is een paar keer gehackt.. Vanuit dat hebben ze ook mijn scholieren veranderd... Ik kon er niet meer op.. Ik heb daarna via Hotmail zelf uitgelegd dat ik gehackt was.. Die hebben mij een nieuw wachtwoord gegeven... Dat heb ik nu ook al weer veranderd.. Daarna heb ik via scholieren mijn wachtwoord weer angevraagd, gisteren dus... En gisteren heb ik stukjes onder mijn naam gelezen... Hopelijk begrijpen jullie het nu... m.v.g. Rebecca
||
Citaat:
Nog zoiets: Mijn e-mail adres is een paar keer gehackt.. Vanuit dat hebben ze ook mijn scholieren veranderd... ![]() ![]() Gr, DaLoverBoy
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach, ik geloof er helemaal geen zak meer van, ga lekker iemand anders lastigvallen met je leugens en gezeur. |
![]() |
|
Ik wou dat ze zulke mensen konden bannen... Dat ze op de waarheidsfactor konden meten en zo degene eruit kunnen halen die fout bezig zijn.. Ja het komt altijd uit, maar soms een beetje te laat jammergenoeg..
Zulke mensen verpesten het weer voor anderen.. Denk nou aan al die forummers die een serieuze reactie geplaats hebben en echt hun best deden om hun mening te geven, dat zullen ze geen tweede keer doen.. En dan is het misschien wel een serieuze vraag.. *Zielig en uiterst zinloze streken zijn dit* ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 31-10-2003 om 18:20. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zeg dat dan! Dan kan ik dat gelijk doen... Ik vind het ook niet leuk dat er hier zoveel stomme dingen en leugens onder mijn naam zijn gezet.. Maar kan ik daar wat aan doen?!
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het hier al kunnen regelen.. En een nieuw emailadres doek nie meer.. Dan blijf ik bezig En moet ik alles weer gaan uitlegge...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
[vaste telefoonlijn] bellen vanuit buitenland elledc | 6 | 13-09-2005 07:57 | |
Software & Hardware |
[GSM] Gratis bellen naar vaste nummers?! G.T.C. | 6 | 13-06-2005 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Problemen met m'n vriend anoniem123 | 41 | 27-10-2004 20:17 | |
Liefde & Relatie |
wat denken jullie hier van? SomeDay | 17 | 03-11-2003 18:15 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend stallkt me via pc...? @Moon | 47 | 22-12-2002 11:36 | |
Psychologie |
Alsjeblieft, lees dit even. mijn vriend heeft borderline. Janicha | 8 | 06-06-2002 19:18 |