Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2002, 13:16
Secreet
Secreet is offline
hmmmm ik vind het heerlijk om in mannenoverhemden te lopen als ik thuis ben of naar school ga...En het staat ook best wel...Bedoel, je hoeft er toch niet iederee dag netjes, mooi of vrouwelijk bij te lopen?
Oud 26-04-2002, 08:08
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
Secreet schreef:
hmmmm ik vind het heerlijk om in mannenoverhemden te lopen als ik thuis ben of naar school ga...En het staat ook best wel...Bedoel, je hoeft er toch niet iederee dag netjes, mooi of vrouwelijk bij te lopen?
Idd, ik jat ze altijd van ons aller papa die meent dat hij nog steeds in zn supercoole blauw-wit gestreepte blouse past (knoopjes staan op springen en mouwtjes zijn tekort maar toe maar ) Dus ben ik zo vrij om ze maar over te nemen. Ik heb het helemaal niet op strakke kledij en rokjes en dat hele supervrouwelijke, dan ben je op de een of andere manier zo beperkt. Met jurken kun je niet met je benen wijd gaan zitten bijvoorbeeld, dat vind ik gewoon vervelend.
Maar verder zal het me jeuken of ik wat vrouwelijks of wat mannelijks aanheb, als het maar lekker zit en ik het okee vind staan, dan is het allemaal best.
Oud 26-04-2002, 08:21
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Ik vind het eigenlijk veel mooier als meisjes zich jongensachtig kleden dan in, wat CS al zei, die lipleesbroeken enzo...

Ik heb zelf ook zoon 3kwarts donkergroene skatebroek van de jongensafdeling en als ik die aanheb hoor ik ook wel eens 'vuile pot' ofzo...

Maar ik vind voor lesbisch aangezien worden helemaal niet erg, tenzij ze het dreigend of spottend bedoelen...

May
Oud 26-04-2002, 13:37
AtHell
AtHell is offline
een wijde "jongens" broek en een baggy shirtje zijn nen stuk geiler dan nen superstrakke broek met een te klein topje dr boven
Oud 26-04-2002, 13:39
Bienie
Bienie is offline
Ik ken ook wel meiden die zich echt super jongens8ig kleden, en zelfs liever jongen willen zijn...
Tja, ik vind het lelijk, maarja, doe maar lekker waar je zelf zin in hebt

(Trouwens, ik bedoel niet dat meiden altijd maar strakke dingen enzooi moeten dragen, maar ik bedoel nu echt meiden die er super jongens8ig uitzien )
Oud 26-04-2002, 18:00
capishe
capishe is offline
Tsja ik houd niet van kort haar bij een meisje, maar qua kleren kan het wel. Veel kleren (hemd en trui) zijn niet echt aan een sekse gebonden. Alleen is het toch zonde dat je kleren de vrouwelijke elegantie/sierlijkheid geen recht doen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 10:24
Stefjuh...
Stefjuh... is offline
ik kleed me soms ook jongensachtig (nie altijd), mor moest iemand et wage mij ee lesbische te noeme omdak jongesklere draag, kreeg die ee mot da ij of zij er in geen weke goe van is! wat zijn we toch weer lekker gewelddadig vandaag !

-xxx-
Stefjuh...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 11:06
Severus
Severus is offline
Citaat:
Stefjuh... schreef:
ik kleed me soms ook jongensachtig (nie altijd), mor moest iemand et wage mij ee lesbische te noeme omdak jongesklere draag, kreeg die ee mot da ij of zij er in geen weke goe van is! wat zijn we toch weer lekker gewelddadig vandaag !

Ripper
Reageren

Regels voor berichten