Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2003, 17:59
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 09-11-2003 @ 17:51:
Ik vind rhapsody echt zwaar bagger.. luister dan naar echte metal en niet die bandjes die iedereen in het begin luistert zoals rhapsody, blind guardian enzovoorts enzovoorts. Ik zeg niet dat power en speed metal per definitie niet leuk kan zijn maar kom op, dit kan je toch niet als muziek opvatten? Ik ben echt niet zo'n 'truie' gast die alleen maar naar metal luistert maar deze band zijn gewoon simpelweg slecht.
Vind jíj.
Ík vind ze goed.
Waarom zou je echte metal moeten luisteren als je tevreden bent met het luisteren naar die bands? Misschien willen ze helemaal geen echte metal luisteren.
En trouwens... ik meen te herinneren dat jij ook BG op je pc had
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2003, 18:36
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
********** schreef op 09-11-2003 @ 17:51:
Ik vind rhapsody echt zwaar bagger.. luister dan naar echte metal en niet die bandjes die iedereen in het begin luistert zoals rhapsody, blind guardian enzovoorts enzovoorts. Ik zeg niet dat power en speed metal per definitie niet leuk kan zijn maar kom op, dit kan je toch niet als muziek opvatten? Ik ben echt niet zo'n 'truie' gast die alleen maar naar metal luistert maar deze band zijn gewoon simpelweg slecht.
aan het begin, aan het begin, pleur op man..

ik luister al heel lang naar metal omdat mijn mama ervan houd, en de enige metal die ik uit kan staan is power metal.

maar nou moet ik zeggen dat ik me er niet zo heel erg in verdiep..

tis alleen gewoon een beetje flauw om te zeggen "luister dan naar echte metal en niet die bandjes die iedereen in het begin luistert".
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 18:45
Verwijderd
Oeh Argie ontpopt zich tot een ware Metalqueen
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 19:06
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
eXo schreef op 09-11-2003 @ 19:45:
ja, nou mag hij geen rhapsody en blind guardian meer luisteren

Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:28
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 09-11-2003 @ 19:45:
lol

nee 't is gewoon een feit dat iedereen die begint met metal te luisteren naar dat soort bandjes luistert, en dat er zowel technisch als creatief gezien veel betere bands zijn, ook binnen het power en speed metal genre.
En mutant, ja ik heb een paar nummers van BG die wel de moeite waard zijn maar het zijn er verdomd weinig. En natuurlijk heb ik ook Rhapsody gehad, wie niet, maar als je eens goed gaat luisteren en wat verder kijkt dan je staart lang is dan kom je er wel achter dat er meer en beter op metalgebied is te verkrijgen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:30
Verwijderd
Citaat:
"Beltaine" schreef op 09-11-2003 @ 19:36:
ik luister al heel lang naar metal omdat mijn mama ervan houd, en de enige metal die ik uit kan staan is power metal.
Als je goed leest kan je zien dat ik zeg dat ik niks tegen power en speed metal heb.

Citaat:

maar nou moet ik zeggen dat ik me er niet zo heel erg in verdiep..
exactly my point.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:32
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 09-11-2003 @ 21:28:
lol

nee 't is gewoon een feit dat iedereen die begint met metal te luisteren naar dat soort bandjes luistert, en dat er zowel technisch als creatief gezien veel betere bands zijn, ook binnen het power en speed metal genre.
En mutant, ja ik heb een paar nummers van BG die wel de moeite waard zijn maar het zijn er verdomd weinig. En natuurlijk heb ik ook Rhapsody gehad, wie niet, maar als je eens goed gaat luisteren en wat verder kijkt dan je staart lang is dan kom je er wel achter dat er meer en beter op metalgebied is te verkrijgen.
Je weet heeeel goed dat ik tegenwoordig geen staart meer heb (vrijdag heb ik nog een hanekam gehad ).
En je weet ook heel goed, dat ik mij niet vastpin op één groep qua genre of überhaupt één genre .
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:36
Verwijderd
Ik vind het gewoon uitermate droog lekker bleren over ridders en een orkestje erbij enzo <33
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 09-11-2003 @ 21:32:
Je weet heeeel goed dat ik tegenwoordig geen staart meer heb (vrijdag heb ik nog een hanekam gehad ).
En je weet ook heel goed, dat ik mij niet vastpin op één groep qua genre of überhaupt één genre .
Ik had het natuurlijk ook niet over jou zijn niet zo gek veel mensen met een muzieksmaak zo breed als de jouwe.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:40
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
eXo schreef op 09-11-2003 @ 21:36:
Ik vind het gewoon uitermate droog lekker bleren over ridders en een orkestje erbij enzo <33
onder het genot van een emmer bier
Oud 09-11-2003, 20:41
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 09-11-2003 @ 21:39:
Ik had het natuurlijk ook niet over jou zijn niet zo gek veel mensen met een muzieksmaak zo breed als de jouwe.

Citaat:
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:48
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
For the King for the land for the moutains, for the green valley where dragons flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, for the glory the power to win the black lord, I will search for the eeeeeeeeeemerald swoooord!!!!!!!!

en nu allemaal

ik ben er overigens nog steeds van overtuigd dat Fabio Leone aan het begin van Holy Thunderforce 'Face the evil pasta' zingt.
Oud 09-11-2003, 22:35
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 09-11-2003 @ 21:48:
ik ben er overigens nog steeds van overtuigd dat Fabio Leone aan het begin van Holy Thunderforce 'Face the evil pasta' zingt.
Aha! Een medestander! Eindelijk! HARGH!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 13:35
Verwijderd
Het kan mij eigleijk geen flikker schelen of een nummer diep is. Als ik diepte wil lees ik wel een boek van Nietsche ofzo.

Als ik muziek wil luisteren wil ik gewoon meestromen op het geluid wat ik hoor. Dat kan perfect bij Rhapsody, Blind Guardian, iron maiden, zelfs Cradle of Filth, Dream Theater... eigelijk wel elke band die ik luister. Ik luister muziek om effe lekker weg te zijn van alles, om te genieten van al die instrumenten(terwijl ik geen instrument kan spelen, geen noten kan lezen en het ritmegevoel van een hyperactive kikker heb ).

Rhapsody is voor mij een van de bands die er erg goed in is om mij mee te voeren op de trip door de muziek heen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten