Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik luister al heel lang naar metal omdat mijn mama ervan houd, en de enige metal die ik uit kan staan is power metal. maar nou moet ik zeggen dat ik me er niet zo heel erg in verdiep.. tis alleen gewoon een beetje flauw om te zeggen "luister dan naar echte metal en niet die bandjes die iedereen in het begin luistert". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee 't is gewoon een feit dat iedereen die begint met metal te luisteren naar dat soort bandjes luistert, en dat er zowel technisch als creatief gezien veel betere bands zijn, ook binnen het power en speed metal genre. En mutant, ja ik heb een paar nummers van BG die wel de moeite waard zijn maar het zijn er verdomd weinig. En natuurlijk heb ik ook Rhapsody gehad, wie niet, maar als je eens goed gaat luisteren en wat verder kijkt dan je staart lang is dan kom je er wel achter dat er meer en beter op metalgebied is te verkrijgen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En je weet ook heel goed, dat ik mij niet vastpin op één groep qua genre of überhaupt één genre ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
For the King for the land for the moutains, for the green valley where dragons flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, for the glory the power to win the black lord, I will search for the eeeeeeeeeemerald swoooord!!!!!!!!
en nu allemaal ![]() ik ben er overigens nog steeds van overtuigd dat Fabio Leone aan het begin van Holy Thunderforce 'Face the evil pasta' zingt.
|
Verwijderd
|
Het kan mij eigleijk geen flikker schelen of een nummer diep is. Als ik diepte wil lees ik wel een boek van Nietsche ofzo.
Als ik muziek wil luisteren wil ik gewoon meestromen op het geluid wat ik hoor. Dat kan perfect bij Rhapsody, Blind Guardian, iron maiden, zelfs Cradle of Filth, Dream Theater... eigelijk wel elke band die ik luister. Ik luister muziek om effe lekker weg te zijn van alles, om te genieten van al die instrumenten(terwijl ik geen instrument kan spelen, geen noten kan lezen en het ritmegevoel van een hyperactive kikker heb ![]() Rhapsody is voor mij een van de bands die er erg goed in is om mij mee te voeren op de trip door de muziek heen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
George Enescu - Romanian Rhapsody, Op. 11, No. 1 Dries. | 7 | 28-02-2007 19:23 | |
Muziek |
concert Rhapsody Roberto15 | 12 | 05-01-2006 15:07 | |
Muziek |
Rhapsody - SOEL2 Verwijderd | 31 | 04-10-2004 19:45 | |
Muziek |
rhapsody tourdates prox- | 9 | 21-04-2004 19:06 | |
Muziek |
Rhapsody's Blitzkrieg Bop | 9 | 18-08-2003 10:05 | |
Muziek |
Rhapsody - eternal glory (cd) LamMuH_EiKoL | 15 | 01-05-2003 17:12 |