Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2004, 11:56
leucomelas
leucomelas is offline
soms liggen we tegen elkaar aan, soms over elkaar heen, soms lig ik uit bed *vriend rolt nogal veel in slaap?*, soms op het uiteinde nadat ik weer eens een elleboog in mijn gezicht kreeg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2004, 12:05
Xanandu
Xanandu is offline
Verschilt per vriendin.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 12:49
*Madel*
*Madel* is offline
Helemaal in elkaar gefriemeld in mijn krakend eenpersoons bedje Maar meestal worden we anders wakker dan we in slaap zijn gevallen *Ik lig dan achter hem of omgedraaid*
Oud 29-01-2004, 13:46
ieniemienie
ieniemienie is offline
Ik in zijn armen, of hij in de mijne. Maar wel met mijn voeten tussen zijn benen want hij vindt het zo sneu voor mij dat ik zo vaak koude voeten heb. Wil hij ze wel opwarmen.
Als we wakker worden kruipen we weer tegen elkaar aan, of liggen we nog steeds bij elkaar.
Oud 29-01-2004, 14:59
Rubke18
Rubke18 is offline
Zij met haar voeten tegen mijn voeten, ze heeft het koud en zij heeft alle dekens dus ik slaap bij haar eigenlijk helemaal niet maar lig er alleen maar bij
Oud 29-01-2004, 15:12
PardonMe
PardonMe is offline
Wij moeten altijd samen in een eenpersoonsbed. en voor eventjes is dat niet erg. Maar ik ben iemand die in dr slaap best veel beweegt en ik kan echt niet een hele nacht in een houding liggen, dan kan ik gewoon niet slapen.
We hebben het wel gedaan hoor, samen knus bij elkaar liggen.. En tja, hij slaapt dan na een tijdje en dan blijf ik wakker liggen omdat ik niet kan woelen en omdat hij in mn oor snurkt..
Dan heb je 's ochtends een uitgeslapen Thijs en een zeer vermoeide Eef..
Oud 30-01-2004, 13:10
alanis
alanis is offline
Citaat:
Qimm schreef op 04-11-2003 @ 13:38:
of we liggen beide op onze zij met het gezicht dezelfde kant op en dan heeft de achterste de armen om de voorste heen.
Dit noemt men ook wel 'lepeltje-lepeltje'

Toen ik nog met mijn vriendje was, altijd lepeltje lepeltje of ik met mijn hoofd op zijn borst
Oud 30-01-2004, 13:44
Verwijderd
Dat verschilt per keer. De ene keer liggen we met de rug naar elkaar toe en de andere keer wordt hij midden in de nacht wakker omdat er een arm en een been over 'm heenliggen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 14:45
stout!
stout! is offline
Meestal beginnen me lepeltje lepeltje of ik met mijn hoofd op zijn borst, maar 's nachts heb ik de ruimte nodig en rol ik meestal de andere kant op. In mijn bed (2-persoons) is dat iets makkelijker dan in het zijne (1-persoons) . En 's ochtends gaan we weer knuffelen.
Oud 30-01-2004, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Denyse schreef op 04-11-2003 @ 08:50:
Hoe slaap jij samen met je vriend.

Een vriendin van mij zei dat hun ieder aan 1 kant van het bed slapen...

Terwijl ikzelf altijd helemaal ineengestrengelt met me vriend slaap, en zo worden we dan ok wakker.. heerlijk...
soms is het lekker om tegen elkaar aan te liggen... maar niet iedere nacht hoor... dat geplak van mijn ex werd ik op een gegeven moment zat ik schoof altijd naar de zijkant van het bed en hij schoof dan vervolgens mee, tot dat ik aan de rand van het bed lag en er bijna uitviel... heel irritant
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:13
Verwijderd
'lepeltjes' houding
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten