Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het stereotype: Dom kaal en ontwetend. Dom achter de kudde aanlopen. Bomberjack. Hardcore. Gekke pillen. Overal allochtonen en moslims de schuld van geven. En ik kies voor het tweede ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Je gevoel voor humor is onovertroffen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind die pro israel shit van jou ook niet leuk om naar te kijken, maar hoor je mij klagen?
Laatst gewijzigd op 07-11-2003 om 12:23. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zou nooit iemand doodschieten, want dan moet ik de bak in en dat heb ik er niet voor over, maar deze mensen verdienen het:
Saddam Hussein Osama Bin Laden Yasser Arafat Ariel Sharon Alle andere radicale moslims mr. AEL (naam vergeten) Iedereen die vindt dat Pim terecht is doodgeschoten
|
Iedereen die nog steeds piept over de moord op Pim Fortuyn, gebeurd is gebeurd, prima toch, we hebben er geen last meer van, dus ophouden met zeuren...
||
Citaat:
Trouwens wat ben je voor blijo die nou erneerzet dat ie V is terwijl je een M bent... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() een maat van me is moslim. en over het algemeen geldt de regel: wijs met het verkeerde voorwerp naar mijn vrienden en je bent de bijbehorende arm kwijt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Sinds wanneer is Ariel Sharon een radicale moslim? ![]() |
![]() |
|
Wat een hoop domme mensen hier! De dood is geen lolletje en dient dus ook niet als vermaak te worden neergezet. Tenminste, ik ga er maar vanuit dat het niet gemeend is, hoewel er altijd wel een paar mensen zullen zijn die het ook ECHT menen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #85 Verwijderd | 500 | 14-05-2011 16:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iran Prof. J. Visser | 500 | 10-05-2006 17:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Lifestyle |
agressiviteit Ninnoc | 67 | 03-11-2002 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |