Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2003, 16:58
Verwijderd
Citaat:
poop schreef op 12-11-2003 @ 17:00:
volgens de man die de locale platenzaak runt is het een scheitband, hij kent ze ook van feestjes enzo..

Ik vind die gitarist(of bassist, whatever) wel grappig.
De muziek boeit me niet zo.
Ik vind het hele leuke kerels Ik heb ze op Werchter live ontmoet en ze waren heel aardig, deden niet moeilijk over handtekeningen, foto's enz. Sloegen ook een praatje, vroegen vanalles, enz...
Dan nog eens op een klein concertje voor 200 man ofzo en daar was de interactie met het publiek ook gewoon leuk en later op de avond, hebben ze ook nog gewoon met nog aanwezige mensen staan vertellen.

De optredens op zich waren zeker ook al om over naar huis te schrijven .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2003, 17:13
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
poop schreef op 12-11-2003 @ 17:00:
volgens de man die de locale platenzaak runt is het een scheitband
een wijs man
Oud 12-11-2003, 17:26
PieterB
PieterB is offline
Citaat:
Mutant schreef op 12-11-2003 @ 17:58:
Ik vind het hele leuke kerels Ik heb ze op Werchter live ontmoet en ze waren heel aardig, deden niet moeilijk over handtekeningen, foto's enz. Sloegen ook een praatje, vroegen vanalles, enz...
Dan nog eens op een klein concertje voor 200 man ofzo en daar was de interactie met het publiek ook gewoon leuk en later op de avond, hebben ze ook nog gewoon met nog aanwezige mensen staan vertellen.

De optredens op zich waren zeker ook al om over naar huis te schrijven .
ik heb ze es een keer op een hele andere manier in de effenaar gezien... een stukje minder vriendelijk
Oud 12-11-2003, 17:31
zeep007
zeep007 is offline
ik heb Fifi leuk gevonden.

En al vind ik de muziek niet zo meer eigenlijk, een heideroosjesconcert hier is puur vermaak.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 20:05
Verwijderd
Citaat:
killermachine85 schreef op 12-11-2003 @ 18:26:
ik heb ze es een keer op een hele andere manier in de effenaar gezien... een stukje minder vriendelijk
Vreemd...

Ik was er juist door opgetogen dat ze zo vriendelijk waren. Op Werchter was t echt pokkedruk, en ze namen echt de tijd om je vragen te stellen en te vertellen... (ik liet mijn bh signeren, kon zo gauw nix anders bedenken dat mee zou gaan en dat ik toch niet meer nodig had en toen hadden we nog een discussie met de bassist over dat ze in t verleden daar aangeklaagd voor waren, persoon in kwetsie was minderjarig en t was gefilmd...). En ik ben 3 keer teruggelopen naar Marco om iets te vragen en die antwoordde ook 3 keer even vriendelijk, wou mee op de foto, en ik kreeg er een kus van (ik was 17 en toen in de hemel ermee, dus niet zeuren beste mensjes... ).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten