Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2003, 01:32
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef op 14-11-2003 @ 11:35:
Wel allemaal lekker taaltechnische verhalen hier en besnijdenisavonturen, maar die jongen moet gewoon rekken. En je hoeft zowiso niet helemaal geen voorhuid meer te zien bij elke stijve piemel....
Oud 15-11-2003, 05:14
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-11-2003 @ 13:48:
Ja, natuurlijk kan hij vergelijken hoe het voelt, waarom zou hij dat niet kunnen? Hij heeft na de besnijdenis twee weken niet kunnen masturberen, maar in die twee weken vergeet je echt niet hoe het daarvoor voelde hoor...
Citaat:
sweetsterretje schreef op 15-11-2003 @ 00:29:
Nee, enlightenment.... wat sarah dus zegt. Als je op je 17de besneden bent weet je toch hoe het is om niet besneden te zijn, en hoe het voelt om besneden te zijn?
Dat is inderdaad een ander verhaal. Ik ging even uit van een besnijdenis vlak na de geboorte, wat het meest voorkomt denk ik.

Maar dan nog, als je pas op latere leeftijd besneden bent, is dat anders dan dat je op vroege leeftijd besneden bent. Althans dat denk ik.

Maar je kunt dan wel vergelijken ja, dat geef ik toe. Maar iemand die altijd al besneden is geweest lijkt me dat die minder gevoelig is dan iemand die pas een jaar besneden is geweest. Zoiets groeit namelijk tijdens je pubertijd, en op je 17e is dat ding zo goed als volgroeid.
Oud 15-11-2003, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 15-11-2003 @ 06:14:
Dat is inderdaad een ander verhaal. Ik ging even uit van een besnijdenis vlak na de geboorte, wat het meest voorkomt denk ik.

Maar dan nog, als je pas op latere leeftijd besneden bent, is dat anders dan dat je op vroege leeftijd besneden bent. Althans dat denk ik.

Maar je kunt dan wel vergelijken ja, dat geef ik toe. Maar iemand die altijd al besneden is geweest lijkt me dat die minder gevoelig is dan iemand die pas een jaar besneden is geweest. Zoiets groeit namelijk tijdens je pubertijd, en op je 17e is dat ding zo goed als volgroeid.
Maar ik zei toch al in de post waar je eerst op reageerde dat hij 17 was toen hij besneden werd
Oud 15-11-2003, 11:02
ratjas
ratjas is offline
Citaat:
ratjas schreef op 14-11-2003 @ 17:12:
wat een nutteloos gezwam hier

dat velletje zit er gewoon, je laat toch ook neit je oorlel afknippen of wel soms?

en als ie stijf is, zit ie nog gewoon half over men eikel heen, en dat trekt heel goed af, en het velletje was na een aantal keer neuken wat soepeler geworden dus das nog beter, en nu ben ik helemaal blij met mijn doorsnee vel
Oud 15-11-2003, 20:22
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-11-2003 @ 11:46:
Maar ik zei toch al in de post waar je eerst op reageerde dat hij 17 was toen hij besneden werd
Je hebt gelijk, sorry.

Ik las je bericht over een jongen die 17 is en zegt dat blabla, maar hij werd op z'n 17e pas besneden zei je. Ik moet beter lezen.
Oud 17-11-2003, 11:39
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
trustuo schreef op 12-11-2003 @ 11:38:
zie ik dat de man een piemel heeft
ben ik de enige die dit een wat vreemde, ietwat overbodige zin vindt?
Oud 15-02-2004, 18:41
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
vizz schreef op 13-11-2003 @ 17:48:
zeg maar gerust een halfuur langer in ieder geval, zo was t bij een vorig vriendje van mij.
misschien lag dat wel aan jou
Oud 15-02-2004, 19:03
Fgank
Fgank is offline
whahahhahaa, sorry de 1e 4 posts zijn te komisch
Oud 17-02-2004, 11:18
carla-tje
carla-tje is offline
Terug even on topic:

Je moet inderdaad OOK in stijve toestand het velletje helemaal van de eikel kunnen trekken. Anders krijg je problemen bij de penetratie, want dan glijdt de voorhuid automatisch naar achter bij het inbrengen en dat kan bijzonder pijnlijk worden als je een probleem hebt met de lengte van je toompje (het velletje waarmee de voorhuid vastzit op de eikel).

Zoals anderen reeds vertelden: je kan je voorhuid oprekken, daar bestaan oefeningen voor.

PS: hoort dit bericht niet eerder bij L&G?
Oud 17-02-2004, 11:31
lost-in-thought
lost-in-thought is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 12-11-2003 @ 13:37:
Piemel er nog ingroeien?

Medische redenen zijn er vaak niet; alle artsen zijn het er over eens dat een voorhuid prima schoon te houden is.

In Nederland is maar een klein deel van de jongens besneden voor zover ik weet. In Amerika is dat idd anders.

daar heb je geen gelijk in

er zijn wel degelijk mdische redenen
Oud 17-02-2004, 12:09
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
schaapjuh schreef op 17-02-2004 @ 11:31:
daar heb je geen gelijk in

er zijn wel degelijk mdische redenen
er staat toch dat de medische reden er vaak niet is

het komt ook niet zo heeeel veel voor
Oud 19-11-2010, 19:00
aanoniemm
aanoniemm is offline
Hoi, ik heb er ook last van en het lijkt wel of het aan de onderkant van de eikel een klein draadje loopt die vast zit aan de voorkant van de eikel..is dit normaal?

Btw ben 13
Oud 19-11-2010, 19:11
Em.
Em. is offline
Misschien kun je beter een nieuw topic aanmaken ipv van een jaren oud topic op te halen, aanoniemm!
Oud 19-11-2010, 21:50
Verwijderd
mooi verhaal, lekker kort, hier is een mooi slot.
Topic gesloten

Regels voor berichten