Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maareh, die 'kampen' die er nu zijn, is toch hetzelfde? Daar wordt toch bekeken wie wel en wie niet mag blijven? Het is wel zo dat er een gat in de wet zit: nl. bij bv. een tweede asielaanvraag heeft de asielzoeker geen recht op opvang meer. Wat doet ie als ie slim is? Juist. Gaat de illegaliteit in. Genoeg werkgevers die m/r werk willen verschaffen.
|
Die concentratie kampen was mischien een beetje een ongelukkige woordkeuze (maar was niet negatief bedoelt).
De asielzoekers die mogen blijven mogen ook meteen uit zo een kamp en een gewone woning krijgen. Maar degene die niet mogen bliiven moeten meteen worden teruggestuurt. Ook moeten ze tussen de eertse en de tweede asielaanvraag "gevangen" blijven in zo een kamp. Ik wil niet nog meer illigalen in Nederland De gewone asielzoekers zorgen ook meestal niet voor problemen die zijn blij dat ze hier mogen blijven en een kans krijgen op en beter leven. De grootste etter bakjes zijn jongens met marrokaanse of turkse ouders terwijl die "kutmarrokanen" hier in nederland zijn geboren. Misschien was het toch niet zo een slecht idee om de mogelijkheid daar te laten zo iemand zijn nationaliteit af te kunnen pakken en terug te sturen. ook moet de mogelijkheid er komen om turkse en marrokaanse jongeren zwaarder te straffen en anders te straffen dan de nederlandse jongeren
Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 10:13. |
![]() |
||||
Citaat:
Moet je bij het COA (centraal opvang asielzoekers) en de overheid gaan klagen dat ze asielzoekers sowieso moeten opvangen. Vluchtelingenwerk (en de VN) zal achter je staan ![]() Citaat:
Maar dat zijn geen asielzoekers. Citaat:
Moeten mannen ook zwaarder gestraft worden dan vrouwen omdat meer mannen crimineel zijn - relatief gezien - dan vrouwen?
||
Citaat:
Helaas is het onmogelijk om een wet te maken die dit toestaat verschillende straffen voor hetzelfde strafbare feit. Maar deze wet zou waarschijnlijk wel een oplossing kunnen zijn om de criminaliteit van deze jongeren tegen te gaan.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Punt 1: Bij het opleggen van een straf kijkt de rechter vrijwel altijd naar de persoon van de dader. Zo is het weinig zinvol een werkstraf op te leggen aan een arbeidsongeschikte. Dit leidt uiteraard niet tot verschillen in de hoogte van de straf, maar wel tot verschillen in de wijze van straffen. Punt 2: strenger straffen schrikt die jongens echt niet af, je moet naar de oorzaken van criminaliteit onder allochtone jongeren kijken. |
![]() |
||
Citaat:
|
Nou als zwaarder straffen dan echt niet helpt dan gaan we dus inderdaad de oorzaak van de criminalaliteit aanpakken.
En waar licht die oorzaak bij de opvoeding? Moeten we ouders gaan helpen met de opvoeding van hun kinderen? En wat als de ouders niet willen meewerken, kunnen we de ouders dan dwingen om medewering te verlenen. Waar kan de oorzaak nog meer aanliggen? En om effe weer een beetje ontopic te komen!! Wat doen we met de asielzoekers die wel in Nederland worden toegelaten en zich hier behoorlijk crimineel gaan gedragen. En kunnen we asielzoekers weigeren omdat we crimineel gedrag van hun kunnen verwachtten.
|||
Verwijderd
|
herbalpower schreef op 17-11-2003 @ 12:43:
Citaat:
1. verveling: in wijken waar allochtonen wonen is niks te doen. 2. discriminatie: was altijd al een oorzaak, maar nu is het nog erger geworden. Waarom zou je je als allochtoon goed gedragen als je toch altijd en overal als een crimineel gezien wordt? 3. consumptiemaatschappij: allochtonen komen vaak uit arme gezinnen en willen toch luxe spullen hebben, net als veel autochtonen. Makkelijkste manier is dan criminaliteit, gezien ook de twee eerder genoemde oorzaken. 4. groepsgedrag: de criminele allochtonen in de buurt hebben aanzien, men wil erbij horen. Citaat:
Ad 2: Waar wilde je dat op baseren? ![]() Offtopic: ben je dyslectisch? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2. Als iemand tegen jou zegt dat je slecht presteert, ga je dan slechter presteren om diegene gelijk te geven ![]() 3. Criminaliteit lijkt mij niet de makkelijkste manier, maar aangezien zij niks anders kennen, valt hun dat niet te verwijten. Overigens kan ik me zeker wel voorstellen dat ze deze maatschappij zat zijn ![]() 4. Juist. ![]()
||
Citaat:
- aan het feit dat ze nauwelijks zakgeld krijgen - aan het feit dat ze hoogstwaarschijnlijk getraumatiseerd zijn. Wat kun je daartegen doen? - meer zakgeld geven of/en voorzieningen aanbieden of domweg de mensen de gelegenheid te geven om te mogen werken - wat nu niet het geval is. - zorgen voor goede psychische ondersteuning (wat er nu nog wel eens vaak bij in wil schieten. ALs je dit dan veranderd hebt en dus met allerlei middelen geprobeerd hebt om hun op het rechte pad te houden, maar ze vertonen dan alsnog criminele uitspattingen; tsja, dan zit er niks anders op dan OF een straf laten uitzitten (probleem: weer een cel vol) OF geen mogelijheid meer geven tot het verkrijgen van asiel. Is dat laatste het geval dan zou je wel duidelijk moeten maken aan de mensen wanneer ze het land binnen komen dat ons land geen pardon kent voor criminele uitspattingen en dat ze onze wet moeten respecteren (waarbij ze dus een kleine inburgeringscursus zouden moeten volgen; want anders hebben ze geen flauw benul wat nu wel mag en wat nu niet ![]() Liefst moet er wel onderscheid gemaakt worden tussen lichte en zware vergrijpen want een fiets jatten die niet op slot staat, doet iedere Amsterdammer hier ![]() Wat betreft je tweede vraag: Nee. Hoe zie je in godsnaam of iemand crimineel zal worden?
||
Citaat:
sorry voor spelfouten en sommige kromme zinnen ik doe mijn best om zo normaal mogelijk te typen. Als je al deze problemen hebt: 1tm4 is het probleem dan nog wel oplosbaar, als het allochtonen probleem toch niet op te lossen is kunnen we ze dan niet beter allemaal weigeren omdat het probleem op deze manier toch steeds groter wordt. ![]() Hoe gaan we het allemaal oplossen??? En willen de allochtonen zelf ook goed mee werken aan een oplossing? En voor mijn tweede vraag doel ik op de generalisatie: Ze worden crimineel omdat ze marrokaan en tuks zijn en daarom kunnen wij ze wijgeren.
Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 12:06. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Zaina schreef op 17-11-2003 @ 13:00:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
herbalpower schreef op 17-11-2003 @ 13:04:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik dat we hier azielzoekers moeten helpen, het zijn mensen in nood die hun leven niet kunnen voortzetten in hun eigen land, misschien moet er een soort afspraak komen in europa zadat de azielzoekers verdeeld worden over verschillende landen ofzo.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik dacht trouwens dat wij onze kinderen altijd zo streng aan pakten enzo en een flink pak slaag gaven en handen af hakten bij diefstal. Heeft het AD dat beeld zomaar even omgegooid? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar twee limburgers die economie studeren zijn natuurlijk een goede tweede ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En waar is dat onderzoek dan gehouden? Onder hoeveel mensen? Wat hield dat onderzoek precies in? Waaraan is deze stelling afgemeten??? Jij acht alleen elke negatieve verslaggeveing over allochtonen en moslims als betrouwbaar, das toch ook sterk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Quote uit het artikel:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat mij opvalt is dat er nooit het idee van een beter politie systeem word opgeroepen, en wees nou eerlijk, de gehele poltie structuur is gewoon waardeloos ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Speiden zou inderdaad een goed idee zijn want dan komen ze voornamelijk met 'keurig nette Nederlanders' in aanraking.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Asielzoekers zou ik nooit kunnen weigeren, mits ze politiek vluchteling zijn. NEDERLAND = NIET VOL
Bovendien, als we de immigratie remmen, de integratie gaan bevorderen, en dan weer de immigratie wat losser laten is er al meer ruimte (geografisch en economisch)
||
Citaat:
|
![]() |
Ik zal t kort houden.
De Marokkanen, Antillianen, Joegoslaven en Kaap-Verdianen in de grote steden zijn over het algemeen losgeslagen beesten die een kei en keiharde aanpak nodig hebben. Je moet ze echt keihard aanpakken want de meesten zijn achterlijke, cultuurloze barbaren van de straat, doelloos en talentloos en crimineel, hun ouders doen gewoon mee en moeten echt met keiharde (liefst fysieke) middelen in toom worden gehouden. De kleine groep Marokkanen en Antillianen die het wel redelijk goed doen hebben vaak last van selectieve blindheid en willen de grove fouten van hun landgenoten niet zien. Ook zij moeten wakker worden geschud. Dat is mijn mening, maar de feiten liegen er niet om de zeer nijpende situatie in "onze" gemeenschap. De beuk erin zou ik zeggen. Deze dieren begrijpen alleen de taal van de stok. De allochtonen die het wel "goed" doen, zouden door de Nederlandse staat moeten worden aangemoedigd en de asielzoekers (vaak goed opgeleid en van elitaire afkomst) mogen niet meer de dupe zijn van de ellende die de Marokkanen en Antillianen en co in Nederland hebben aangericht. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Cultuurloos? Hoe bedoel je? Meeste allochtonen van een achtergrond die erg verschilt van de Nederlandse worstelen met een cultuurbosting met hun ouders, die vaak veel terughoudender zijn. Waar doen hun ouders aan mee? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Parlementsverkiezingen Lorelei | 488 | 19-07-2009 11:58 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Blanke superieuriteit AsianDF | 500 | 06-01-2005 14:39 | |
Jongen doodgestoken in Tilburg. michael1 | 207 | 19-09-2003 19:58 | |
De Kantine |
pim fortuin een jaar dood.. punkyfun | 223 | 11-05-2003 16:20 | |
De Kantine |
Mijn condoleances aan iedere Nederlander met verstand waaromniet? | 123 | 16-05-2002 20:45 |