Advertentie | |
|
![]() |
|
Gister toen we terugkwamen uit zandvoort. Gingen we bij Lelystad even langs de grote gele M en die is compleet van glas, wij door die macdrive, zie je al die vader en moeder chage kijken terwijl de kindertjes helemaal blij met hun happy meal aan't spelen zijn
![]() ![]()
|
![]() |
uuuhmm gistermiddag
![]() ![]() ![]() ![]() ik heb nu wel spierpijn in mn kont btw whahaha weetj hoeveel spieren je daar hebt zitten aaaaaah das echt niej lekker ![]() ![]() |
![]() |
|
whahaha ik heb 1x egt enorm gelachen dat was toen ik trug kwam van pespsi chart, in de tram was ik aant w8en tot de deuren open gingen dus een vriendin zei egt zoow van misgien moet je op het knopje drukken,..
![]() ![]() OWWJAAH MOET DAT ZOOW!! dus we stappe uit de tram blijft staan doet de chaffeur luidsprekkers aan zodat heel de buurt kon hore zegttiej HEY TRUUS!! VOLGENDE WEEK GEEF IK EEN CURSUS HOE DRUK IK OP EEN KNOPJE!! we lage helemaal dubbel,... maar je had er gwoon bij moete zijn |
![]() |
|
Heb int weekend erg gelachen.
Maar donderdag was wel erg leuk! Wilde iets 'leuks' proberen, maar liep dus vol tegen de muur aan op school... Met twee getuigen.. ![]()
|
....
![]() zaterdag ging ik samen met een vriendin uit en daarvoor gingen we nog met zn 2en koken enzo..en als toetje: pompoentaart en een mandarijn dus terwijl ik in haar agenda zat te kijken en een mandarijn at plakte ik er met mijn kauwgom een stuk schil in. ![]() en toen plakte zij in mijn agenda mijn hele week vol met stukjes mandarijnen schil en een stukje mandarijn met allemaal plakband enzo en sap overal ![]() dus toen plakte ik als wraak bij haar weer 2 stukken prakkige pompoentaart in haar agenda ![]() ![]() en we lagen helemaal dubbel en we gingen natuurlijk op de foto met onze creaties (mandarijnenmozaiek ![]() en natuurlijk zaten we helemaal onder het sap en het vloerkleed ook ![]() ![]() ![]() (ja je had erbij moeten zijn)
|
Verwijderd
|
gisteren. Ik zat in de klas en ik zei iets tegen een klasgenootje naast me en ze reageerde daar zo maf op dat ik echt de slappe lach kreeg. En toen was ik eindelijk een beetje opgehouden, kijk ik een meisje aan dat twee plaatsen verder zat en toen moest ik weer keihard lachen. Het stopte maar niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Wanneer heb jij voor het laatst... trophus | 500 | 02-10-2007 16:59 | |
Lifestyle |
Voor het laatst... Verwijderd | 93 | 15-10-2004 21:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |